واردات دستگاه خط تولید پیچ
واردات دستگاه خط تولید پیچ
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات دستگاه خط تولید پیچ

همانطور که می دانید در دنیای امروز، یکی از ضروریات هر جامعه ای واردات قطعاتی هست که تولید آن در کشور خود امکان پذیر نمی باشد و مستلزم این است که از دیگر کشورها وارد شوند. پیچ و مهره یکی از ابزار و مواد اولیه بسیار مورد نیاز کارخانجات است. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه واردات ماشین آلات صنعتی از جمله واردات دستگاه خط تولید پیچ می باشد که این ماشین آلات مشروط به قوانین خاصی نیست، فقط نیازمند اخذ مجوزهای لازم است.

ترخیص ماشین آلات صنعتی

 

اهمیت و ضرورت واردات دستگاه خط تولید پیچ

 

کارگاه های تولیدی و کارخانه های بزرگ صنعتی در بخش های اجرایی از قطعات و دستگاه های صنعتی پیشرفته در کار خود استفاده می کنند که در زمینه تولید دستگاه های زیر به قطعات الکترونیکی و صنعتی نیاز خواهند داشت:

  • خودروسازی
  • لوازم خانگی
  • لوازم برقی و الکترونیکی

به دلیل به صرفه نبودن اقتصادی  و بالا بودن قیمت تمام شده تولید قطعات دستگاه ها، واردات لوازم و قطعات امری ضروری محسوب می شود.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین آلات تولید پیچ

 

  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ابزار برای سوراخ کردن و حدیده کردن در ردیف 82051000 می باشد.
  • کد تعرفه گمرکی برای ماشین های حدیده کردن در ردیف 84632000 می باشد.
  • کد تعرفه گمرکی برای ترخیص ماشین آلات میخ و پیچ کوب کردن ذیل ردیف 8465 می باشد.

 

فواید واردات دستگاه تولید پیچ

 

امروزه پیچ و مهره یکی از مهمترین اقلام مورد استفاده در بسیاری از صنایع به حساب می آید و اتصالات مربوطه در این صنایع، به کمک پیچ و مهره صورت میگیرد. همین موضوع مهم می تواند سرمایه گذاران را ترغیب به سرمایه گذاری در این زمینه کند تا بتوانند سود قابل توجهی کسب نمایند.

 

مراحل واردات دستگاه خط تولید پیچ

 

  1. پیدا کردن کشور و فروشنده دستگاه مربوطه
  2. اخذ مجوز فعالیت و گواهی مرتبط به آن
  3. ارزش گذاری
  4. داشتن کارت بازرگانی

مراحل بالا به ترتیب در عناوین زیر توضیح داده خواهد شد.

ترخیص_ماشین_آلات_تولیدی مهمترین مرحله واردات ماشین آلات خط تولید چیست؟

 

یکی از اساسی ترین مراحل در واردات و ترخیص ماشین الات و دستگاه های خط تولید یافتن بهترین تامین کننده و تولیدکننده از بابت کیفیت و قیمت می باشد . در این مرحله تیم تحقیقات و فنی بازرگانی جهان ترخیص وارد عمل می شود و با شناخت کامل دستگاه و خط تولید مورد نیاز شما و تحلیل دقیق بازارهای بین المللی و یافتن بهترین تولیدکننده از کشورهای مختلف و مذاکره همزمان با آنها و در نهایت انتخاب نهایی انجام میگیرد.

 

اخذ مجوز

 

برای واردات دستگاه های خط تولید، باید مجوز های لازم در خصوص فعالیت خود داشته باشید.و این مجوز توسط اداره ی گمرک و سازمان مربوطه بررسی می گردد. که این بررسی شامل: داشتن جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، کد اقتصادی و گواهی شناسایی است. در صورت نداشتن مجوز ترخیص کالا ممکن نیست.

 

ارزش گذاری کالا در واردات به چه معنی است؟

 

دستگاه مربوطه، جهت ارزش گذاری و تعیین مشخصات مورد بررسی قرار می گیرد و نتیجه ی حاصل از آن به صورت کتبی از وزارت صنعت و معدن و اداره ی گمرک اعلام می شود.در این مرحله اول نوع دستگاه، برند، تاریخ ساخت مشخص می شود تا از کیفیت دستگاه اطمینان حاصل شود.و در نهایت ارزش گذاری دستگاه بر اساس ارزیابی های انجام شده تعیین می شود.

 

قیمت دستگاه تولید پیچ

 

قیمت این دستگاه همانند هر دستگاه دیگری، متناسب با امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد، تعیین میشود. عوامل بسیار دیگری نیز در تعیین قیمت این دستگاه دخیل است که از مهمترین این عوامل میتوان به شرکت سازنده، جنس بدنه، ظرفیت تولید، تکنولوژی به کار رفته و اتوماتیک بودن اشاره نمود.

 

راه اندازی خط تولید پیچ

 

همانطور که میدانیم به واسطه حضور پیچ و مهره در هر فعالیت صنعتی و ساختمانی، تقاضای بالایی برای خرید آن وجود دارد که این موضوع میتواند منجر به فروش مناسبی گردد. همچنین برخلاف بسیاری از فعالیت های اقتصادی که نیاز به دانش فنی و سرمایه اولیه بالایی دارد، تولید این محصول به کمک دستگاه تولید پیچ، نه سرمایه اولیه بالایی می طلبد و نه دانش فنی بسیاری میخواهد. این نکته میتواند به شما کمک کند که با سرمایه مناسب، اقدام به تولید پیچ نمایید.

 

تجهیزات تشکیل دهنده خط تولید پیچ

 

  • دستگاه سری زن
  • دستگاه بدنه ی پیچ
  • قالب سری زن
  • قالب بدنه زن

 

دستگاه سری زن

 

این دستگاه با بکارگیری فناوری ھای حساس به سرما، به طور اتومات مفتول یا میله فلزی را به یک پیچ انکربولت مخصوص تعمیر ماشین تبدیل می کند، که کارایی آن بصورت جداگانه قابل تنظیم ھستند. این دستگاه دارای راندمان بالا و مصرف پایین انرژی است و دستگاھی ایده آل برای تولید پیچ انکر بولت به شمار می رود.

 

دستگاه خط تولید پیچ داربستی

 

اﯾن دﺳﺗﮕﺎه، ﻣﺎﺷﯾن اﺳﺗﺎﻧداردی ﺑرای ﺗوﻟﯾد ﻣﮭره زن ﺑﺎ ﺳﺎﯾز 3 – 03 ﻣﯽ ﺑﺎﺷد. ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐه ﻣﮭره ﺧﺎﻟﯽ در ﻗﯾف ﮔذاﺷﺗه ﺷود، ﻣﯽ ﺗوان آن را ﺑه داﺧل ﻣﺳﯾر ھداﯾت ﮐرد ﺗﺎ ﻣﮭره زﻧﯽ ﺑه طور ﺧودﮐﺎر اﻧﺟﺎم ﺷود. از اﯾن دﺳﺗﮕﺎه ﻣﯽ ﺗوان ﺑرای ﺗوﻟﯾد ﻣﮭره ھﺎی ﺟﺎدوﯾﯽ ﻣﻌﻣوﻟﯽ، ﻣﮭره ھﺎی ﻟﺑه دار، و ﻣﮭره ھﺎی رﯾز و درﺷت اﺳﺗﻔﺎده ﮐرد. راﻧدﻣﺎن ﺗوﻟﯾد و ﺗﺎﯾﯾد ﻣﺣﺻول اﯾن دﺳﺗﮕﺎه 001 درﺻد ﻣﯽ ﺑﺎﺷد. ﻋﻣﻠﮑرد ﻣﮑﺎﻧﯾﮑﯽ دﺳﺗﮕﺎه ﺑه ﺻورت ﺿرﺑه زدن ﭘﯾوﺳﺗه ﺑه ﺻورت ﺧودﮐﺎر اﺳت و ﯾﮏ ﻧﻔر ﻣﯽ ﺗواﻧد ﭼﻧدﯾن واﺣد را اداره ﮐﻧد.

 

واردات دستگاه خط تولید دست دوم

 

با توجه به نرخ ارز در کشورمان، ممکن است واردات دستگاه های نو برای تولید کنندگان هزینه های سنگینی در پی داشته باشد بدین منظور می توان اقدام به، واردات ماشین آلات خط تولید دست دوم کرد. که به آنها دستگاه های مستعمل نیز می گویند.تعیین ارزش گمرکی آن بر اساس لیست قوانین گمرکی است بدین شکل که به ازای هرسال قدیمی بودن آن، عوارض و مالیات کمتری را شامل می شود.این دستگاها نیز باید از نظر کارکرد قابل قبول باشند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-11-16
0 934

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ