واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده
واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده

واردات رول کاغذ سمباده را می‌توانید با کمک کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان انجام دهید. رول کاغذ سمباده یا سمباده تسمه‌ای، جزو پرکاربردترین ابزارهایی هستند که در سایش سطوح مختلف کارایی دارند. کاغد سمباده رولی به صورت رولی به بازار عرضه می‌گردد و برای استفاده در صنایع مختلف کارایی دارد. طراحی این کاغذ به این صورت است که بر روی تمام سطح آن ذرات ساینده با استفاده از چسب‌های مخصوصی قرار گرفته‌اند.

اگر علاقه‌مند هستید در زمینه واردات رول کاغذ سمباده  و یا واردات کاغذ فعالیت کنید و به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید و با کارشناسان گمرکی ما در ارتباط باشید.

واردات-رول-کاغذ-سمباده واردات رول کاغذ سمباده

 

یکی از پرکاربردترین ابزارها نسبت به دیگر ابزارآلات که در صنایع مختلف و توسط صنعتگران مورد استفاده قرار می‌گیرد، کاغذ سمباده می‌باشد. با توجه به تاثیری که رول کاغذ سمباده در صافی قطعات و زیبایی نهایی کار دارد، نمی‌توان آن را از فرآیند تولید بسیاری از محصولات حذف نمود.

طراحی رول کاغذ سمباده به صورتی که است که با استفاده از نوعی چسب مخصوص، مواد ساینده بسیاری بر روی این کاغذ قرار گرفته است و اینگونه برای ساییدن متریال‌های مختلفی شامل فلز، چوب، گچ، سرامیک و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. بخشی از نیاز داخلی در صنایع مختلف به رول کاغذ سمباده، از طریق واردات تامین می‌گردد.

موضوعی که علاقه‌مندان به واردات رول کاغذ سمباده باید به آن توجه داشته باشند، این است که واردات این کالا مشابه با کالاهای دیگر، تحت شرایط و قوانین خاصی صورت می‌گیرد. در صورتی که بازرگانان به این شرایط و قوانین واقف باشند، قادر خواهند بود تا مجوزهای لازم را دریافت کنند و فرآیند واردات و ترخیص کالا را پشت سر بگذارند. درصورتی که خود زمان کافی برای آماده سازی مدارک لازم جهت واردات و ترخیص کالای نامبرده را ندارید، می‌توانید اینکار را به ترخیص‌کاران حرفه‌ای بسپارید تا مراحل ترخیص کالا را برای شما انجام دهند.

 

لزوم واردات رول کاغذ سمباده

 

سمباده‌های رولی و یا دیگر انواع سمباده‌ها، از دانه‌های ساینده تشکیل شده‌اند که بر روی سطحی به شکل مربع و یا مستطیل که از جنس پارچه، الیاف، فیلم، کاغذ و دیگر پوشش‌ها برش خورده است، قرار دارند.

دانه بندی‌های موجود بر روی سطح سمباده‌ها، برای از بین بردن مواد اضافی بر روی سطح فلز، سرامیک، شیشه، رنگ، پلاستیک و … کارایی دارد. از رول کاغذ سمباده در فرآیند سمباده‌زنی خشک و مرطوب، تمیزکردن سطوح، پرداخت و آماده سازی سطوح در صنایع مختلفی شامل فلزکاری، نجاری، سرامیک سازی و … استفاده می‌گردد.

کاربرد گسترده رول کاغذ سمباده نشان دهنده میزان استفاده آن در صنایع مختلف است. برای تامین رول کاغذ سمباده مورد نیاز برای مصارف گسترده داخلی، واردات رول کاغذ سمباده ضرورت دارد.

 

کد تعرفه مرتبط با واردات رول کاغذ سمباده

 

برای فعالیت در زمینه واردات رول کاغذ سمباده، تعرفه گمرکی هر یک از قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. به طوری که افراد باید در زمان ترخیص کالا از گمرک، آن را به کارشناس و بازرس گمرکی ارائه دهند.

 

تعرفه گمرکی چیست؟

 

تعرفه گمرکی، یک کد 8 رقمی است که از چهار بخش دوگانه تشکیل شده است و برای شناسایی و تعیین جایگاه کالا در هنگام ترخیص کالا از گمرک مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای تعیین کد تعرفه گمرکی در هر کشوری، معیارهای خاصی مورد نظر قرار داده می‌شود و در حقیقت به شکل‌های مختلفی ارائه می‌گردد.

بنابراین کد تعرفه گمرکی یک شناسه استاندارد می‌باشد که جهت طبقه‌بندی و کنترل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کد با در نظر گرفتن سیاست‌های قیمت‌گذاری، مالیاتی، بودجه‌بندی و اقتصاد طراحی و به بازرگانان و تجار ارائه می‌گردد. در کشور ایران، یکی از معیارهایی که برای تعیین کد تعرفه گمرکی مدنظر قرار داده می‌شود، میزان تولید داخلی کالا است.

از مهم‌ترین موارد در واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده، ارائه دقیق کدتعرفه گمرکی از سوی صاحب کالا می‌باشد. در صورتی که افراد در ارائه این کد اشتباه کنند، ممکن است با خسارت‌های مالی و زمانی بسیاری مواجه شوند.

 

کد تعرفه گمرکی برای سنگ آسیاب و سنگ سمباده

 

کد تعرفه گمرکی مواردی شامل سنگ آسیاب، سنگ سمباده، سنگ چرخ تراش، سمباده‌های مورد استفاده برای ساییدن، تیزکردن، صیقل دادن، میزان کردن یا بریدن، سنگ برای تیز کردن یا صیقلی کردن با دست و … برابر با 6804 است. همینطور کد تعرفه گمرکی ریگ سمباده، سنگ سمباده طبیعی و … نیز برابر با 251320 می‌باشد.

ترخیص-رول-کاغذ-سمباده روش‌های حمل و نقل در فرآیند واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده

 

از اصلی‌ترین مراحل پس از پیدا کردن شرکت خارجی و تامین کننده معتبر، استفاده از یک روش برای حمل و نقل کالا و ورود آن به گمرکات کشور می‌باشد. حمل و نقل کالا در طی فرآیند واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده از گمرک، مطابق با نوع و حجم کالا و همینطور مدت زمان تحویل کالا متفاوت است.

به طوری کلی برای حمل و نقل کالا در پروسه واردات و ترخیص کالاهای مختلف از جمله رول کاغذ سمباده، روش‌های مختلفی شامل زمینی، دریایی و هوایی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

استفاده از بنادر برای واردات رول کاغذ سمباده برای کشورهایی که دارای مرز دریایی هستند، به صرفه‌تر می‌باشد. معمولا در صورتی که امکان حمل و نقل کالا از طریق راه دریایی و از طریق بنادر وجود نداشته باشد، برای واردات کالا از کشورهای همسایه از روش زمینی استفاده می‌گردد. در صورتی که این دو راهکار را نتوان برای حمل و نقل کالا مورد استفاده قرار داد، امکان واردات آن از طریق روش هوایی نیز وجود دارد.

 

واردات رول کاغذ سمباده با دریافت خدمات بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان که متشکل از جمعی از کارشناسان و ترخیص‌کاران رسمی گمرک است، در زمینه واردات و ترخیص انواع کالاها برای استفاده در صنایع مختلف خدمات خود را به صورت تخصصی به شما تجار محترم ارائه می‌دهد.

در صورتی که در مراحل مختلف واردات و ترخیص رول کاغذ سمباده، نیاز به دریافت مشاوره تخصصی در زمینه شناخت بازار، نحوه ثبت سفارش کالا، نحوه ترخیص کالا از گمرکات سراسر کشور، نحوه دریافت مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص کالا، برآورد هزینه‌های واردات و ترخیص کالا و … داشتید، می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان مجموعه پرشین تجارت ئوان بپرسید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

همراهان گرامی وبسایت پرشین تجارت دوان، در صورتی که علاوه بر مواردی که در این مقاله پیرامون واردات رول کاغذ سمباده به آن پرداختیم، مایل هستید با جزئیات بیشتری در این زمینه آشنا شوید، از طریق شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 با کارشناسان در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

بازرگانان و تجار برای دریافت کد تعرفه گمرکی رول کاغذ سمباده، چگونه باید اقدام کنند؟

ضمن اینکه کد تعرفه گمرکی رول کاغذ سمباده را در متن مقاله فوق ارائه کرده‌ایم، می‌توانید برای دریافت آن با کارشناسان پرشین تجارت دوان نیز در ارتباط باشید.

برای ترخیص رول کاغذ سمباده از گمرک، به چه مدارکی نیاز است؟

ترخیص رول کاغذ سمباده از گمرک، نیازمند برخی مدارک شامل اظهارنامه، پیش فاکتور یا پروفرما، قبض انبار و … است. در صورتی که پیش از موعد ترخیص کالا، مدارک مورد نیاز را آماده کنید، فرآیند ترخیص کالا با سرعت بالایی انجام می‌شود.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-4-7
0 358

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ