واردات كاغذ و روغن پالم اندونزی به ایران
واردات كاغذ و روغن پالم اندونزی به ایران
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات كاغذ و روغن پالم اندونزی به ایران

واردات كاغذ و روغن پالم اندونزی به ایران

واردات كاغذ و روغن پالم اندونزی به ایران ؛ كاغذ و روغن پالم اندونزی در راه ایران ، وزیر صنعت اندونزی با ابراز امیدواری از ورود محصولات كشورش از طریق ایران به بازارهای آسیای میانه و غرب آسیا، گفت :حداقل 3 شركت اندونزیایی در حال گسترش صادرات به ایران هستند.

واردات از اندونزی

به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از تمپو، ایرلانگا هارتارتو، وزیر صنعت اندونزی گفت: كشورش احتمالا ارزش صادرات تولیدات صنعتی به ایران را افزایش خواهد داد. حداقل 3 شركت اندونزیایی در حال حاضر در حال گسترش فرصت‌های صادراتی در ایران هستند. این شركت‌ها گروه سینارماس، تریمگا باتریندو و كریسیندو ریسورس هستند.

سینارماس در نظر دارد تا خمیر كاغذ، كاغذ، دستمال كاغذی و روغن پالم به ایران صادر كند. تریمگا باتریندو و كریسیندو ریسورس در نظر دارند تا به ترتیب باتری و پلاستیك طبیعی به ایران صادر كنند.

بیشتر بدانید :

واردات مواد اولیه کاغذ

وزیر صنعت اندونزی ابراز امیدواری كرد صادرات این كشور از طریق ایران به بازارهای آسیای میانه و غرب آسیا وارد شود. با این حال وی افزود توافقات دوجانبه در بخش بانكداری برای تسهیل تراكنش‌ها میان كسب و كارهای دو كشور مورد نیاز است.

به گفته این مقام اندونزیایی، سازوكار پرداخت‌های كنونی از طریق بانك‌ها در كشورهای دیگر نظیر امارات، تركیه یا مالزی انجام می شود. «چالش اصلی سازوكار پرداخت تراكنش‌هاست. از اینرو، انتظار می‌رود، بانك‌های اندونزیایی با بانك‌های ایرانی همكاری كنند تا مبادلات مالی برای صادرات بیشتر محصولات صنعتی به ایران تسهیل شود.»

پلاستیك طبیعی، روغن پالم، تایر و محصولات شیمیایی از اندونزی به ایران صادر می‌شود. از طرف دیگر، اندونزی نیز به محصولات ایران نظیر فولاد، محصولات پتروشیمی، معدنی و مواد خام نیاز دارد. حجم مبادلات تجاری دو كشور در سال 2016 از 270 میلیون دلار به 330میلیون دلار افزایش یافت.

سفیر اندونزی در ایران پس از دوازدهمین نشست ایران و اندونزی در نوامبر 2016 گفت كشورش مذاكرات با ایران در مورد افزایش فرصت‌های صادرات كالای اندونزیایی به این كشور را از سرگرفته است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
2 1645

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • بهزاد شیدائی

    با سلام
    اینجانب از سال ۲۰۱۱ تا سال ۲۰۲۱ در اندونزی زندگی کردم و ۳ شغل ویا ۳ راه درامد زایی داشتم و الان ساکن تهران هستم و کاملا با روحیه انها اشنایی دارم
    خوشحال میشم اگر در زمینه مترجم یا هر گونه فعالیت دیگری همکاری کنم

    • پرشین تجارت

      با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی ، لطفا یک شماره تماس از خود به خط 09018318867 ارسال نمایید.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ