واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک
واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک

*** شرایط :
ترخیص لیفتراک با ظرفیت 10 تن و بالای 10 تن برای واحدهای تولیدی
و واحدهای بازرگانی دارای قرارداد با واحد تولیدی
02142326
واتساپ 09018317541

 

واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک یکی از کالاهای وارداتی است که در گمرکات مختلف ایران طبق قوانین و مقررات خاص گمرکی انجام می گیرد و برای ترخیص آن نیاز به تسلط و تجربه کافی نسبت به طی کردن امور گمرکی است.

شرکت های بازرگانی زیادی وجود دارند که ترخیص کالاهای مختلف صنایع مختلف را با تبحر و تخصص لازم انجام می دهند و روند مراحل قانونی را در کوتاه ترین زمان طی می کنند.

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با داشتن سابقه و پیشینه خانوادگی در زمینه واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک، همواره پیشگام بوده و رضایت مشتریان خود را جلب می کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع ترخیص لوازم یدکی مستعمل لیفتراک آشنا کنیم و به توضیح مراحل قانونی و تشریفات گمرکی آن بپردازیم، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بدانید

واردات لوازم یدکی لیفتراک

 

 

واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک

 

ترخیص و واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک

 

لوازم یدکی مستعمل لیفتراک به معنای لوازم یدکی دست دوم است و برای ترخیص کالاهای مستعمل و دست دوم از مرزهای کشور ممنوعیت هایی را در پی دارد که در برخی موارد این ممنوعیت ها با سپری شدن روند قانونی به سرانجام می رسد و ترخیص لوازم یدکی مستعمل لیفتراک انجام می گیرد.

برای واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک و واردات دیگر کالاهای مستعمل نیاز به اخذ مجوز از مراجع زیربط است و پس از ثبت سفارش با ارز متقاضی این امر صورت می گیرد.

از موارد مستعملی که قابل ترخیص هستند می توان به ورود تجهیزات، دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید شامل واردات لودر مستعمل، واردات بیل مکانیکی مستعمل و … که در چهارچوب قانون مربوط قابل اجرا هستند، اشاره کرد که با رعایت یکسری از قوانین و دریافت مجوزهای لازم از وزارتخانه تولیدی قابل ترخیص می باشند.

در آیین نامه اجرایی مقررات صادرات و واردات طبق بند 3 از ماده 43 ذکر شده است که دفاتر نمایندگی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که در خارج از کشور اقامت دارند و قصد بازگرداندن تجهیزات و کالاهای مستعمل خود به کشور را دارند باید برای ترخیص کالا های خود از جمله لوازم یدکی مستعمل لیفتراک،  موافقت کمیسیون موضوع ماده 1 را به دست آورند.

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با مشاوره و راهنمایی های تخصصی انواع کالاهای مستعمل از جمله لوازم یدکی مستعمل لیفتراک را از کلیه گمرکات ایران از جمله: گمرکات تهران، گمرکات بندر عباس، گمرک بوشهر و…. ترخیص می کند.

 

مراحل ترخیص لوازم‌یدکی مستعمل لیفتراک

 

واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک و ورود آن ها به گمرکات نیاز به سپری شدن روند و مراحل قانونی و تشریفات گمرکی دارد که در اینجا ما به چند نمونه اصلی آن می پردازیم:

 

  • اخذ مجوزات گوناگونی هم چون: بارنامه، پروفرما، ترخیصیه، کپی کارت بازرگانی، لیست عدل بندی، بیمه نامه، قبض انبار، فاکتور کالا، گواهی بازرسی، گواهی مبدا و… و ثبت اظهارنامه در سامانه epl
  • پس از بررسی مجوزاتی که در اظهارنامه ثبت شده است، بازرسین و کارشناسان در صورت تایید و احراز هویت، شماره کوتاژ را به فرد بازرگان یا ترخیص کار ارائه می دهد.
  • کنترل کالا و تطبیق کد تعرفه گمرکی با خود کالای وارد شده توسط بازرسین انجام می گیرد و سه مسیر زرد، قرمز و سبز مشخص می شود:
    1- اگر مسیر زرد اعلام شود، نیاز به اخذ مجوزات تکمیلی است.
    2- اگر مسیر قرمز شود: روند ترخیص طولانی تر پیش خواهد رفت و فرد ترخیص کار باید نسبت به تایید مجوزات دوباره اقدام کند.
    3- در صورت سبز شدن مسیر، طی کردن مراحل بعدی مجاز می شود.

 

  • هزینه های گمرکی و واردات لوازم یدکی مستعمل لیفتراک و ترخیص و قبض انبار توسط ترخیص کار پرداخت می شود و با مشخص شدن مسیر سبز، مجوز ترخیص صادر می شود.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-29
0 994

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ