واردات لوله خونگیری
واردات لوله خونگیری
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات لوله خونگیری

واردات انواع گوناگون لوله خونگیری

در هنگام خونگیری ابزار مختلفی استفاده می شود که یکی از مهم ترین این ابزارها، لوله خونگیری است. لوله خونگیری تحت خلا یک فناوری جدید است که با استفاده از آن نمونه خون بیمار را جمع آوری کرده و نگه می دارند. هنگام تولید این لوله ها مقدار مشخصی خلا در لوله ایجاد می کنند. واردات لوله خونگیری در انواع دیگر نیز انجام می شود که هر یک از انواع مختلف آن برای انجام آزمایش خاصی به کار می رود.

 

blood-tube

 

انواع لوله خونگیری

 

لوله های بدون خلا :

واردات لوله خونگیری بدون خلا در انواع فعال کننده لخته و ژل (SST)، فعال کننده لخته (Serum)، ضد انعقاد (EDTA)، انعقادی (Coagulation) و ESR انجام می شود.

 

لوله خونگیری ساده :

بدون ماده فعال کننده یا ژل است و فقط برای اسپکترومتری از آن استفاده می شود.

 

لوله خونگیری تحت خلا :

مزیت های فراوانی که این لوله ها دارند باعث شده که آزمایشگاه ها به استفاده هر چه بیشتر از آن ها روی آورند. در این روش ابزار دیگری مانند سرسوزن های خونگیری و هلدر نیز به کار می رود. به دلیل محبوبیت این روش واردات لوله خونگیری در این زمینه باید بیشتر باشد.

 

لوله خونگیری زرد :

این لوله خونگیری خلا SSTدارای فعال کننده لخته و ژل پلیمری است. از این لوله برای جداسازی سرم از نمونه خون بیمار استفاده می شود تا بتوان آزمایش های بیوشیمی، ایمونولوژی و سرولوژی را انجام داد.

 

لوله خونگیری قرمز :

این لوله خونگیری خلا Serum دارای فعال کننده لخته یا clot activator است. از این لوله هم همانند لوله قرمز برای انجام آزمایش های بیوشیمی، سرولوژی و ایمونولوژی استفاده می شود. در واردات لوله خونگیری، ترخیص این دو مورد از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

لوله خونگیری بنفش :

این لوله خلا EDTA شامل ضدانعقاد دی آمین تترا استیک اسید است که دو نوع نمک K2 و K3 دارد. واردات لوله خونگیری بنفش به هدف استفاده در آزمایش هایی است که نیاز به دستیابی به خون کامل دارند؛ مثل آزمایش های CBC و ایمونولوژی.

 

لوله خونگیری آبی :

این لوله خونگیری خلا شامل ضد انعقاد سدیم سیترات است که غلظت 3.2 درصد دارد. واردات لوله خونگیری آبی به هدف استفاده در آزمایش های انعقادی مانند PT، PTT و فیبرینوژن انجام می گیرد.

 

لوله خونگیری سبز :

لوله خونگیری خلا PST دارای هپارین (ماده ضد انعقاد) و ژل پلیمری است که از آن برای جداسازی پلاسما استفاده می شود. ترخیص لوله خونگیری از این نوع معمولا به جهت انجام آزمایش های بیوشیمی اورژانسی انجام می شود.

 

لوله خونگیری مشکی :

یکی از انواع این لوله ها ESR است که دارای ضد انعقاد سدیم سیترات با غلظت 3.8 درصد می باشد. واردات لوله خونگیری مشکی برای آزمایش نرخ ته نشینی گلبول قرمز انجام می شود. نوع دیگر لوله خونگیری مشکی گلوکز است که ماده ضد انعقاد سدیم فلوراید (NaF) دارد و در آزمایش های اندازه گیری گلوکز خون کاربرد دارد.

 

ضرورت واردات لوله خونگیری

لوله خونگیری یکی از مهم ترین ابزارها در حوزه بهداشت و درمان محسوب می شود. با توجه به کمبود تولیدکننده های داخلی این محصول، ضرورت برای واردات لوله خونگیری وجود دارد که اخذ مجوز بهداشت و اخذ مجوز صنعت و معدن از شرایط آن است. همچنین اخذ مجوز IRC برای ترخیص لوله خونگیری مورد نیاز است.

ویژگی های لوله خونگیری تحت خلا

اگر از لوله خونگیری تحت خلا استفاده شود مزیت های زیادی دارد. مثلا در آزمایش های بیوشیمیایی، هورمونی، هماتولوژی و انعقاد خون سرعت عمل افزایش می یابد و خطای آزمایش کمتر می شود.

این لوله خونگیری آلودگی ندارد و یک بار مصرف است. به همین علت دارای بالاترین استانداردها هستند و اخذ مجوز IRC و اخذ مجوز بهداشت و سایر مجوزها برای آن ها آسان تر است.

لوله خونگیری پلاستیکی و سیلیکونی به جای شیشه ای

 

لوله های آزمایشگاهی شیشه ای به دلیل چند بار مصرف بودن و شکستن و همچنین دارا بودن قدرت القای لخته به خون، در رتبه بندی اخذ مجوز بهداشت، اخذ مجوز صنعت و معدن و اخذ مجوز IRC بعد از لوله های پلاستیکی و سیلیکونی قرار دارند. واردات لوله خونگیری از نوع سیلیکونی و پلاستیکی به این منظور انجام می شود که این لوله ها حتی وقتی سانتریفیوژ را در دورهای بالا قرار می دهیم نمی شکنند و آلوده کنندگی آن ها نیز کمتر است.

بیشتر بدانید :

ارتباط با کارشناسان مشاور جهت واردات تجهیزات پزشکی

قابل توجه تجار و واحدهای تولیدی محترم، جهت واردات تجهیزات پزشکی و کالای خود با شماره های زیر در ارتباط باشید:

شماره دفتر :  02142326

شماره واتساپ : 09018317541

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-6-23
0 995

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ