واردات ماشین آلات حکاکی
واردات ماشین آلات حکاکی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات حکاکی

واردات ماشین آلات حکاکی کار چندان راحتی نیست و نیاز به تخصص لازم در این زمینه می‌باشد، همانطور که می دانید، با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی بر روی هر نوع متریالی به حکاکی و برش بپردازید.امروزه استفاده از این دستگاه در صنایع گوناگون رواج پیدا کرده است و طرفداران مخصوص به خود را دارد. ما در این مقاله سعی کردیم مطالبی درباره نحوه واردات و ترخیص دستگاه حکاکی، اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهیم.

ترخیص ماشین آلات حکاکی برای واردات دستگاه حکاکی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

  • اهمیت برند ، توان ، طول عمر و درجه کیفی دستگاه حکاکی
  • انتخاب دستگاه حکاکی از نوع قابل حمل یا ثابت بسته به نوع قطعه
  • میزان گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه
  • نحوه نگهداری و آموزش کار با دستگاه

 

خرید خارجی و واردات دستگاه حکاکی

 

از آن جایی که امکان تولید هیچ یک از این دستگاه ها در کشور خودمان وجود ندارد، لازم است دقت بیشتری به خرج دهید تا بتوانید دستگاهی را انتخاب و سفارش دهید که از هر نظر در بهترین شرایط قرار دارد.می توانید از شرکت هایی که به صورت مستقیم به واردات این دستگاه می پردازند، خرید خود را ثبت نمایید و یا به مراکز فروشی مراجعه کنید که زیر نظر شرکت های وارداتی فعالیت دارند. معمولا واردات این نوع از دستگاه ها با توجه به نوع پذیرش آن ها در بازار صورت می گیرد.یعنی ابتدا تحقیقاتی در این زمینه صورت می گیرد تا متوجه شوند که چه تعداد از این دستگاه ها می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.سپس بر این اساس، خرید دستگاه صورت می‌گیرد.

 

مدت زمان تحویل دستگاه حکاکی بعد از سفارش

 

از آنجایی زمان تحویل دستگاه به مشتری بعد از سفارش نیازمند چند مرحله است، بنابراین ممکن است حمل و نقل و مدت تحویل حدود یک ماه به طول بیانجامد. بخش اول این زمان بندی مربوط به تولید دستگاه است، و مدت زمان ارسال دستگاه از محل تولید مبدا تا بندر مقصد در ایران بخش دوم زمان بندی را تشکیل می دهد. بخش سوم نیز مربوط به زمان لازم برای ترخیص و تحویل دستگاه در محل کارخانه مشتری می باشد، که این اقدامات  توسط شرکت ایمن تجارت کارآمد کوتاه تر از زمان دو ماه انجام می گیرد.

 

ضرورت واردات ماشین آلات حکاکی

 

دستگاه حکاکی ، یک تکنولوژی فوق العاده عالی و نوین است که از آن به منظور حکاکی های دقیق و بی نظیر استفاده می شود.این دستگاه با کمک انرژی لیزر، این توانایی را دارد تا با دقت و سرعت بالای خود، هر نوع متن، تصویر و یا الگوی دلخواه و مورد نظر خود را بر روی سطوح گوناگون ایجاد نماید. اهمیت استفاده از دستگاه‌های حکاکی و قابلیت‌های فوق‌العاده آن در صنعت بر کسی پوشیده نیست. این دستگاه‌ها پیشرفت و آینده بسیاری از صنایع را تعیین می‌کنند. با این حال واردات ماشین آلات حکاکی پروسه چندان ساده‌ای نیست. واردکننده این ماشین آلات موظف به پرداخت تعرفه ترخیص گمرکی و ارزش افزوده هستند. درنهایت نیز با رد کردن بیمه و مالیات دستگاه، امکان استفاده از دستگاه و دستیابی به اهداف سازمانی خود را خواهید داشت. جهت آشنایی با واردات و ترخیص ماشین آلات شیتر پیشنهاد می کنیم مقاله ترخیص ماشین آلات شیتر از گمرک را مطالعه بفرمایید.

 

دستگاه حکاکی چه کاربردی دارد؟

 

کاربردهای بسیاری برای این دستگاه حکاکی لیزری بیان شده است که باید در رابطه با تعدادی از این کاربردها، توضیحات بیشتری را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

 

۱. علامت گذاری های صنعتی

 

دستگاه حکاکی لیزری می تواند به عنوان دستگاهی به کار برده شود که در علامت گذاری قطعات و همینطور محصولات صنعتی استفاده می شوند. توجه کنید که با کمک لیزر، می توان بر روی متریال گوناگونی همچون فلزات، پلاستیک، چوب و سایر مواد و متریال به صورت دقیقی حکاکی نمود. این حکاکی می تواند مواردی مانند حکاکی بارکد، نشان، شماره و حتی لوگو را هم در بر بگیرد.

 

۲. مورد استفاده در صنایع چوب

 

از دستگاه حکاکی لیزری در صنایع چوب، به منظور حکاکی الگوهای مورد نظر، طرح و نشانه های مختلفی استفاده می نمایند. بنابراین تمامی مصنوعات چوبی همانند مبلمان، درب و پنجره ها، زیورآلاتی که از جنس چوب هستند و غیره، همه و همه را شامل می شود. این موارد می توانند با کمک دستگاه فوق، مورد حکاکی قرار بگیرند.

 

۳. صنعت مد

 

از این دستگاه در صنعت مد و پوشاک هم بهره می برند. حکاکی بر روی پارچه و چرم و محصولات دیگر، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. با استفاده از لیزر می توانید، الگو و نقش و یا هر نوع طرح خاص و لوگو را بر روی مواد و متریال نامبرده به وجود آورید.

 

۴. صنایع جواهرسازی

 

یکی از صنایعی که از دستگاه حکاکی لیزری، استفاده زیادی می کند، صنعت جواهر سازی است. علامت گذاری های دقیق بر روی الماس، سنگ های قیمتی و طلا با کمک این دستگاه انجام می شود. حتی از این روش بهره می برند تا به جعلی بودن جواهرات و سنگ های قیمتی و غیره پی ببرند.

 

۵. صنعت الکترونیک

 

از این دستگاه در صنعت الکترونیک کمک گرفته می شود تا بر روی مدارهای چاپی PCB به علامت گذاری و برش های دقیقی بپردازند. با توجه به دقت و سرعت بالایی که لیزر دارد، می توان فرآیند تولید را یک گام به جلو پرتاب کرد.

 

۶. صنایع بسته بندی

 

از دیگر کاربردهای موثر و مفیدی که دستگاه حکاکی لیزری برای ما دارا است، به کار بردن آن در صنعت بسته بندی است. از این دستگاه به منظور علامت گذاری و برش دقیق بر روی متریال های مختلف بسته بندی بهره برده می شود. کاربرد دستگاه حکاکی لیزری در صنعت بسته بندی بسیار زیاد است که در ادامه به بیان توضیحات بیشتری از آن می پردازیم.

مهم است بدانید که موارد بیان شده، تنها چند نمونه ازکاربردهای دستگاه حکاکی لیزری هستند. شما نیز باید با توجه به کارایی که در نظر دارید و ویژگی های هر دستگاه، دستگاهی را انتخاب و خریداری کنید که بیشترین نیاز شما را برطرف می کند.

 

مدارک لازم برای واردات ماشین آلات حکاکی

 

برای تجارت در سطوح بین‌المللی باید برطبق قوانین جهانی و کشورهای مبدا و مقصد رفتار کرد. گمرک ایران نیز همانند سایر کشورها قوانینی را برای واردات کالا در نظر گرفته تا تجار براساس آن اسناد و مدارک لازم را تهیه کنند تا همه چیز ثبت و ضبط گردد. برای واردات ماشین آلات حکاکی نیز واردکنندگان باید مدارک ذیل را در طول فرآیند کار به همراه داشته باشند.

  • کارت بازرگانی
  • فاکتور و پیش فاکتور محموله دستگاه‌های چاپ
  • مجوز ثبت سفارش کالا
  • پکینگ لیست مربوط به این دستگاه‌ها
  • بارنامه حمل این دستگاه‌های تجاری از کشور مبداء به کشور مقصد
  • بیمه‌نامه دستگاه‌های چاپ
  • قبض انبار
  • برگ سبز گمرکی
  • گواهی ترخیصیه
  • گواهی مبداء
  • اظهارنامه گمرکی
  • گواهی نامه بازرسی کالا
  • مجوزهای مورد نیاز برای ترخیص دستگاه های چاپ از گمرک
  • پروفرما اینویس (فاکتور)
  • بارنامه
واردات ماشین آلات حکاکی از کدام کشور انجام خواهید داد؟

 

در شرایط کنونی اغلب دستگاه های حکاکی از کشور چین وارد می شوند. اگرچه در سالهای قبل، از کشورهای ژاپن، فرانسه، هلند، ایتالیا و  آلمان بیشتر واردات ماشین آلات حکاکی انجام می شد؛ اما اکنون اغلب از چین وارد میشوند.

با توجه به اینکه هر کشوری در حوزه صادرات دستگاه های خود، قوانین و مقررات خاصی را دارد، باید به قوانین کشور مبدا نیز توجه نمود.لازم به ذکر است. کشور چین در حوزه دستگاه های صنعت حکاکی سه بازار مهم دارد؛ به طوری که بازار گوانگدونگ محصولات باکیفیت تری را نسبت به بقیه عرضه می نماید.

 

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-5-28
0 251

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ