واردات ماشین آلات شیتر | واردات ماشین آلات اسلایسر
واردات ماشین آلات شیتر | واردات ماشین آلات اسلایسر
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ماشین آلات شیتر | واردات ماشین آلات اسلایسر

امروزه شاهد تولید و عرضه دستگاه‌های صنعتی بسیار متنوعی از جمله واردات ماشین آلات شیتر هستیم که هدف اصلی از تولید تمامی آن‌ها راحت‌تر کردن کارها در واحدهای تولیدی مختلف می باشد. ازجمله این دستگاه‌ها، دستگاه شیتر و یا اسلایسر است که مطابق با برنامه‌ای که به آن داده می‌شود برای برش مقوا و کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه بازدهی تولید را بالا می‌برد و به کم کردن پرتی‌های حاصل از برش نامنظم مقوا و در نهایت صرفه‌جویی در هزینه‌ها کمک می‌کند.

باتوجه به اینکه اغلب دستگاه‌های شیتر موجود در ایران وارداتی هستند، واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر با سودخوبی همراه است. برای آشنایی با جزئیات واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر در ادامه این مقاله از وبسایت پرشین تجارت دوان همراه ما باشید.

واردات-ماشین-آلات-شیتر لزوم واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر

 

دستگاه شیتر برای برش دقیق رول مواد به ورق مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از دستگاه شیتر و یا اسلایسر، به دلیل اینکه دارای تیغه‌های بسیار باکیفیت و تیزی است، می‌توان به راحتی رول‌ها را به وق یا برچسب‌هایی در اندازه و طول‌های دلخواه تبدیل نمود.

ماشین آلات شیتر یا اسلایسر، دارای انواع مختلفی هستند، با دستگاه شیتر اتوماتیک، می‌توان رول را مستقیما به برش تبدیل نمود و یک سیستم برش کاملا برنامه‌ریزی شده و خودکار را انتخاب کرد. حتی امکان تنظیم دستگاه برای اجرای چندین پروژه به صورت همزمان نیز وجود دارد.

با توجه با ایکه دستگاه شیتر مدت زمان برش را بسیار کاهش می‌دهد و می‌توان با استفاده از آن در زمان صرفه جویی نمود و بدون نیاز به افزایش نیروی کار، تولید را گسترش داد، امروزه با استقبال بالایی مواجه بوده است. واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه  این دستگاه‌ها کاملا قابل برنامه‌ریزی می‌باشند و با نیازهای شغلی سازگار هستند و در صنایع مختلفی کاربرد دارند.

 

واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر از کدام کشورها انجام می‌شود؟

 

در زمینه واردات ماشین آلات صنعتی، واردات این دستگاه‌ها تحت شرایط و قوانین تعریف شده به صورت نو و مستعمل از کشورهای مختلفی صورت می‌گیرد.

دقیق‌ترین و بهترین دستگاه‌های شیتر توسط کارخانه‎‌های آمریکایی تولید می‌گردند، معمولا وارد کنندگان برای واردات این دستگاه، به سراغ دستگاه‌های شیتر آمریکایی می‌روند، به طوری که اغلب دستگاه‌های شیتر موجود در بازار ایران، آمریکایی هستند و آن‌ها را از طریق کشورهای اروپایی به ایران وارد می‌کنند. جهت آشنایی با واردات ماشین آلات حکاکی پیشنهاد می کنیم مقاله ترخیص ماشین آلات حکاکی را مطالعه بفرمایید.

 

نحوه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر

 

واردات انواع ماشین آلات صنعتی از جمله واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر در مراحل مختلفی به کشور صورت می‌گیرد.در ادامه قصد داریم به مراحل واردات دستگاه اسلایسر بپردازیم.

 

دریافت مشاوره پیرامون واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر

 

درصورتی که شما در زمینه دستگاه اسلایسر و واردات آن اطلاعات کافی ندارید، نباید بدون دانش اولیه در این زمینه بی‌گدار به آب بزنید. توصیه می‌کنیم پیش از اینکه بخواهید اقدام به ثبت سفارش ماشین آلات شیتر یا اسلایسر نمایید، ابتدا از افراد متخصص در این زمینه مشاوره دریافت کنید و پیرامون قوانین موجود برای واردات دستگاه شیتر و همینطور بازدهی داشتن و یا نداشتن آن اطمینان حاصل نمایید.

 

اقدامات لازم برای دریافت کارت بازرگانی

 

لازمه برخورداری از معافیت مالیاتی در زمینه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر، دریافت کارت بازرگانی است. اگر دارای کارت بازرگانی باشید، قادر خواهید بود پس از وارد شدن دستگاه اسلایسر، درخواست معافیت مالیاتی بدهید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

 

دریافت مجوزهای لازم و آماده سازی مدارک مورد نیاز

 

برای واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر، شما به برخی مجوزها و مدارک نیاز دارید. در صورت ناقص بودن این مدارک، قطعا نمی‌توانید برای واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر اقدام کنید.

 

انتخاب کشور صادر کننده 

 

پس از آماده سازی مدارک، باید با کشور مبدا در ارتباط باشید و پس از رسیدن به توافق و عقد قرارداد، پیش فاکتور را از شرکت صادر کننده دریافت کرده و تائید نمایید.

 

ثبت سفارش و پرداخت ارز

 

وارد کننده طی این مرحله، لازم است که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت سفارش خود را نهایی کند. در ایران برای بیشتر دستگاه‌های وارداتی ارز ترجیحی و دولتی پرداخت می‌گردد. جهت ثبت سفارش کالا خود می توانید با کارشناسان واحد ثبت سفارش پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

 

حمل و نقل ماشین آلات شیتر یا اسلایسر

 

برای ورود کالا به کشور، باید روش حمل و نقل مناسبی را انتخاب نمایید. توصیه می‌کنیم به سراغ روشی بروید که با قیمت مناسب، بدون نگرانی و دغدغه، بدون دردسر و … انجام شود.

 

ترخیص ماشین آلات شیتر

 

در نهایت و پس از ورود ماشین آلات شیتر و یا اسلایسر به کشور، این دستگاه باید از گمرک ترخیص گردد. جهت افزایش سرعت ترخیص این کالا از گمرک، لازم است که یک ترخیصکار حرفه‌ای استخدام نمایید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی و به صورت قانونی، دستگاه خود را از گمرک ترخیص کنید.

ترخیص کار خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر

 

در زمینه واردات و ترخیص ماشین آلات شیتر یا اسلایسر برخی از بازرگانان و تجار با توجه به اطلاعات و تجربه شخصی خود در این زمینه اقدام می‌کنند. به طوری که تمامی کارهای قانونی را خود انجام می‌دهند. بی‌شک اگر افراد در این زمینه اطلاعات کافی نداشته باشند، ممکن است فرآیند واردات و ترخیص کالا، ضمن زمانبر بودن با هزینه بالایی نیز همراه باشد.

روش بعدی که رایج‌تر است، به این صورت می‌باشد که بازرگانان یک شرکت معتبر و باسابقه را در زمینه ترخیص کالا انتخاب می‌کنند تا اینگونه بتوانند فرآیند ترخیص کالا را با سرعت بالاتر و هزینه کمتر طی کنند.

اگر شما نیز مایل هستید که واردات ماشین آلات شیتر و یا اسلایسر را با رعایت قوانین مقرر شده در این زمینه انجام دهید، در عین حال بتواند در مدت زمان کوتاهی دستگاه ها را وارد کشور کنید و هزینه کمی را برای ترخیص آن‌ها پرداخت کنید، اینکار را به ترخیص‌کاران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان بسپارید.

از طریق شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 می‌توانید با ترخیصکاران پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید. ابتدا پیرامون واردات این دستگاه، کشورهای تامین کننده، هزینه واردات و ترخیص و هر سوالی که در این زمینه دارید، مشاوره دریافت نمایید و سپس در صورت تمایل و با عقد قرداد، صفر تا صد واردات و ترخیص دستگاه شیتر یا اسلایسر را به کارشناسان این مجموعه بسپارید.

همراهان گرامی وبسایت پرشین تجارت دوان، هر سوالی در زمینه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

حمل و نقل ماشین آلات شیتر یا اسلایسر از کشور مبدا به ایران به چه صورت انجام می‌شود؟

از جمله دغدغه‌هایی که برای واردکنندگان وجود دارد، نحوه حمل و نقل ماشین آلات شیتر یا اسلایسر برای ارسال آن‌ها از کشور مبدا به کشور ایران می‌باشد. برای حمل و نقل این دسته از ماشین‌آلات، روش‌های مختلفی شامل حمل دریایی، حمل و نقل هوایی، حمل و نقل زمینی و ریلی و حمل ترکیبی وجود دارد. با توجه به اینکه ماشین آلات شیتر یا اسلایسر دارای قیمت‌های بالایی هستند، توصیه می‌کنیم به دنبال روشی مطمئن باشید تا در فرآیند انتقال آن‌ها آسیب نبینند و دچار مشکل نشوند.

در هزینه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر چه عواملی تاثیرگذار است؟

در هزینه واردات ماشین آلات شیتر یا اسلایسر عوامل مختلفی تاثیرگذار است، از جمله مواردی که تجار و بازرگانان باید در واردات این دسته از ماشین آلات صنعتی به آن توجه داشته باشند، تعرفه گمرکی آن‌ها و همینطور هزینه‌ای که باید برای حمل این دستگاه‌ها پرداخت کنند، می‌باشد. هزینه‌های واردات ماشین آلات شیتر بر اساس ارزش آن‌ها، وزنی که دارند، میزان فاصله مبدا تا مقصد و … تعیین می‌گردد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-4-10
0 282

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ