واردات مدار چاپی
واردات مدار چاپی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات مدار چاپی

هنگامی که یکسری از قطعات الکترونیکی همچون آی سی، مقاومت، خازن و غیره در کنار یکدیگر بر روی یک برد جمع شوند در واقع یک مدار چاپی را تشکیل داده‌اند که به منظور استفاده در محصولات و امکانات الکترونیکی کاربرد دارند. در حال حاضر تهیه و تولید مدار چاپی و وارد کردن آن برای تولید کنندگان داخلی ما حائز اهمیت است، چون مدل های متنوع این مدار چاپی برای تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی گوناگون لازم و ضروری می باشد. در ادامه این مقاله می خواهیم شما را با انواع مدار چاپی و واردات آن آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

برد_مدار_چاپی

 

واردات مدار چاپی

 

باید توجه داشته باشید که بردهای مدار چاپی در کلیه تجهیزات الکترونیکی حتی ساده ترین و آسانترین آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

بردهای مدار چاپی جهت تنظیم و راه اندازی مورد نیاز به یکسری طراحی‌ها و ایده های جدیدی نیاز دارند. با این حال تهیه و تولید اولیه آن به این شکل است که به صورت خودکار مونتاژ می شود. تولید مدار به وسیله مدار چاپی در مقایسه با سایر راهکار های سیم کشی به عنوان یک قسمت تک و واحد مقرون به صرفه تر بوده و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

همچنین در این روش خطا و اشتباه های سیم کشی اپراتور نیز وجود نخواهد داشت. در صورتی که برد مدار فقط شامل اتصالات مسی باشد به عنوان برد سیم کشی هک شده نامیده می شود.

 

واردات مدار چاپی (pcb)

 

تولید کنندگان زیادی در دنیا جهت ساخت مدار چاپی موجود هستند که کار اکثر آنها به طور قطع میتوان گفت از کیفیت مرغوب تری برخوردار خواهد بود. علاوه بر آن توانایی تولید کارهای پیچیده را نیز دارند.

یکی دیگر از فعالیت های این شرکت واردات مدار چاپی یک لایه، دو لایه و چند لایه از کشور چین می باشد. به طوری که این مدار ها بر اساس استانداردهای آی پی سی با بالا ترین سرعت ضمن برخورداری از کیفیت و مرغوبیت منحصر به فردی که دارد با قیمت مناسب ساخته می شود.

این مسئله موجب رضایتمندی کاربران و موفقیت آنها در فعالیت مورد نظرشان می‌شود. کارگاه های چینی قابلیت تولید بردهای مدار چاپی تاشو، برد های مسی و آلومینیومی همچنین بردهای سرامیکی را دارند.

بیشتر بدانیم

نحوه ی سفارش مدار چاپی

 

کاربران می‌توانند مدارهای چاپی را در اندازه های گوناگون و تولید شده از جنس های مختلف سفارش دهند. علاوه بر آن نحوه ساخت هر یک از مدارهای چاپی از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشد، یعنی زمانی که قصد دارید برید مورد نیازتان را سفارش دهید ابتدا باید نسبت به کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید.

بردهای مدار چاپی از لحاظ نوع ساخت به چند لایه و یا تک لایه بودن طبقه بندی می شوند. که در ادامه درباره هر یک از آنها مطالبی را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 

برد تک لایه یا همان یک رو

 

در واقع برد تک لایه به عنوان ساده ترین و ارزان ترین طرح برد مدار چاپی در بازار محسوب می‌شود. این مدل فقط از یک لایه مسی که کلیه اجزا و قطعات آن به شکل یک طرفه روی آن نصب شده ساخته می شود.

البته باید توجه داشته باشید که بردهای مدار چاپی در این مدل از جنس های گوناگونی که مانند فایبرگلاس آلومینیوم و غیره ساخته می شوند. که هر یک از این جنس ها دارای قیمت های متفاوت خواهد بود.

 

برد دو لایه، امکان مونتاژ در هر دو طرف آن

 

این طرح از برد مدار چاپی پیچیده تر و پیشرفته تر نسبت به مدل یک طرف آن می باشد. در این مدل از برد مدار چاپی دو طرف آن یک لایه مسی پوشانده شده است تا کلیه اجزا و قطعات الکترونیکی از دو طرف برد بر روی آن نصب گردد.

این طرح از برد مدار چاپی به دلیل خاصیت فوق‌العاده‌ای که دارد در بیشتر تجهیزات الکترونیکی پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد. در ضمن نصب قطعات الکترونیکی در دو طرف برد به وسیله سوراخ های متالیزه ممکن شده است .از این رو فضای بیشتری را به منظور تنظیم نمودن قطعات در اختیارتان قرار می دهد.

 

برد چند لایه، متشکل از چند رسانا

 

این طرح از برد مدار چاپی نسبت به دو گونه قبلی آن پیچیده تر و پیشرفته تر است. این طرح از برد متشکل از چند لایه رسانا می باشد، بدین شکل که کلیه لایه ها به واسطه سوراخ های موجود روی برد به همدیگر وصل می شوند.

یکی از مهمترین مزایای برد چند لایه این است که قابلیت کوچک شدن دارد. یعنی کاربران قادر هستند که با توجه به نیاز خود این برد چند لایه را در یک محیط کوچک نصب نموده و اقدام به راه اندازی نمایند. با این حال به دلیل پیچیدگی و پیشرفتگی برد چند لایه اکثراً برای امکانات پیشرفته تر و بزرگتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 در واردات برد مدار چاپی به چه نکاتی باید توجه نمود؟ 

 

همواره به منظور پیدا نمودن تولید کننده معتبر و مورد اطمینان باید به نکات مختلفی توجه نمایید که در در موارد زیر به طور کامل شما را آگاه می نمایم:

 

سوابق کاری تولید کننده

نخستین گام در سفارش یک برد مرغوب توجه به سوابق کاری تولید کننده ی آن می باشد.

برای آگاه شدن از این مسئله توصیه می‌شود که از هم گروهان این کسب و کار اطلاعات لازم را به دست آورید. از این رو متقاضیان می توانند با تولیدکنندگانی که دارای سابقه کاری بسیار خوب و تولید با کیفیت هستند مشورت نمایند.

ممکن است این محصول با کیفیت های متفاوتی تولید شده و در بازار به فروش برسد گاهی احتمال دارد که مطابق با استانداردهای کیفیتی جهانی ساخته نشده باشند که شما باید جهت واردات برد مدار چاپی به این نکته توجه نمایید.

 

قیمت

یکی دیگر از مهمترین و موثرترین عوامل انتخاب تولید کننده های برد چاپی قیمت آن می‌باشد.

باید توجه داشته باشید که هزینه و بودجه ی شما جهت واردات برد مدار چاپی در واقع کیفیت و سطح تولید کننده ی مورد نظر شما را معین می کند. البته دقت داشته باشید که قیمت کمتر مساوی با کیفیت کمتر نخواهد بود؛ چرا که ممکن است برخی از فروشندگان به دلیل به دست گرفتن بازار و ناکام گذاشتن رقبا سعی می کنند که فروش منصفانه تری را داشته باشند. علاوه بر آن برخی از عوامل گوناگون نیز در هزینه‌ی تولید موثر خواهد بود، که توجه به همه این مسائل به دقت و بررسی شما بستگی دارد تا بتوانید نسبت به واردات مدار چاپی با توجه به نیاز خود موفق باشید

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-8-18
0 434

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ