واردات ورق شبرنگ
واردات ورق شبرنگ
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات ورق شبرنگ

واردات ورق شبرنگ از جمله خدمات تخصصی است که در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان به بازرگانان فعال در این زمینه ارائه می‌شود. شبرنگ یک ماده خاص و با ظاهری براق است که در ترکیبات آن فلورسئین و فسفر به کار رفته است. استفاده از این ترکیبات در ورق شبرنگ، سبب می‌شود تا در هنگام شب، نوری را از خود ساطع کند. واردات ورق شبرنگ به دلیل کاربرد بسیار این ماده در لباس کارگران شهرداری، لباس ماموران نیروی انتظامی، تولید علائم راهنمایی و رانندگی و … به کشور ایران ضرورت دارد. اگر مایل به واردات ورق شبرنگ هستید، برای آشنایی با جزئیات بیشتر پیرامون واردات این نوع کالا، در ادامه همراه ما باشید.

واردات-ورق-شبرنگ دلیل واردات ورق شبرنگ چیست؟

 

شبرنگ یک ماده براق و درخشان است که به دلیل استفاده از دو ماده فلورسئین و فسفر در ترکیب آن، نور خوبی را در تاریکی مطلق از خود ساطع می‌کند و بسیار درخشان است.

خاصیت نورانی بودن ورق شبرنگ سبب شده است که از آن در زمینه‌های مختلفی شامل ساخت تابلو‌های ترافیکی، تولید تابلوهای تبلیغاتی، تولید پلاک خودروها برای نمایش بهتر پلاک ماشین‌ها در طول شب، تولید برچسب روی لباس ماموران نیروی انتظامی و شهرداری و … استفاده گردد.

درحقیقت استفاده از ورق شبرنگ در کاربردهایی که به آن اشاره نمودیم، ریسک‌ها و خطراتی که در طول شب وجود دارند را بسیار کاهش می‌دهد. بسیاری از رانندگان با مشاهده کردن تابلوها و ماموران، سعی می‌کنند احتیاط کنند. البته ورق‌های شبرنگ دارای کاربردهای بسیار دیگری نیز هستند که از مهم‌ترین آن‌ها چاپ سیلک روی پارچه، ساخت کیف و کفش، تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و تزئینی، تولید اسباب بازی، تولید گل مصنوعی، نقاشی ساختمان و … نیز می‌باشد.

با توجه به کاربردهایی که از ورق شبرنگ نام بردیم، یا باید این ورق در کشور تولید شود و به مصرف برسد. یا باید نیاز داخلی از طریق واردات تامین گردد. در حال حاضر برای تامین تمامی و یا بخشی از نیاز داخلی به ورق شبرنگ، واردات این کالا صورت می‌گیرد. جهت آشنایی با مقاله واردات و ترخیص فیلامنت پرینترهای سه بعدی پیشنهاد می کنیم مقاله واردات فیلامنت را مطالعه بفرمایید.

 

کد تعرفه گمرکی برای واردات ورق شبرنگ

 

از موضوعات مهم در زمینه واردات ورق شبرنگ، اطلاع از کد تعرفه گمرکی آن است. درحقیقت واردکنندگان باید تعرفه گمرکی هر یک از قطعات را مشخص کرده و سپس آن را جهت ترخیص به کارشناس و بازرس گمرکی تحویل دهند.

کد تعرفه گمرکی درحقیقت یک شناسه استاندارد می‌باشد که برای طبقه‌بندی و کنترل کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کد از سوی دولت‌ها و مطابق با سیا‌ست‌های قیمت‌گذاری، مالیاتی، بودجه بندی و اقتصاد طراحی می‌گردد.

در فرآیند واردات ورق شبرنگ، بسیار مهم است که صاحب کالا، کد تعرفه گمرکی را به صورت دقیق ارائه دهد. چراکه ارائه کد تعرفه گمرکی اشتباه، منجر به بروز خسارت‌های زمانی و مالی بسیاری می‌گردد.

کد تعرفه گمرکی ورق‌های شبرنگ برابر با “39191020” است. تمامی صفحه، ورق، نوار، باریکه، ورقه نارک و دیگر اشکال پهن شبرنگ در ذیل 3919 قرار می‌گیرند. همینطور صفحات شبرنگ به صورت رول که دارای پهنایی بیش از 20 سانتی‌متر نباشند نیز در ذیل 391919 قرار دارند.

حمل و نقل فله ای روش حمل کالا در فرآیند  واردات و ترخیص ورق شبرنگ از گمرک

 

یکی از مراحلی که برای واردات ورق شبرنگ از گمرک باید انجام شود، حمل این کالا از کشور مبدا تا ایران است. برای حمل کالا از کشور مبداء تا ایران، امکان استفاده از روش‌های مختلفی مطابق با نوع و حجم کالا، زمان تحویل کالا و … وجود دارد و واردکنندگان می‌توانند کالای مورد نظر خود را از طریق یکی از روش‌های دریایی، زمینی و یا هوایی وارد ایران نمایند.

  • حمل دریایی از طریق بنادر : حمل دریایی از رایج‌ترین روش‌های حمل کالا است که در عین داشتن ایمنی بسیار بالا، بسیار به صرفه نیز می‌باشد. زمان انتقال کالا در این روش در یک بازه زمانی متوسطی صورت می‌گیرد و بیشتر از روش هوایی به طول می‌انجامد، اما نسبت به روش هوایی بسیار به صرفه‌تر است. از روش حمل دریایی از طریق بنادر، برای کشورهایی که دارای مرز دریایی هستند، استفاده می‌گردد.
  • حمل هوایی : در روش حمل هوایی، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید، اما کالای وارداتی در بازه زمانی کوتاهی در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • زمینی : بعد از راه دریایی و یا راه حمل هوایی، از روش حمل زمینی استفاده می‌شود. از این روش معمولا زمانی که کشور مبداء یکی از کشورهای همسایه باشد، استفاده می‌گردد.

 

 خدمات پرشین تجارت دوان در حوزه واردات ورق شبرنگ

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، دارای چندین دهه تجربه در زمینه واردات ورق شبرنگ و ترخیص آن از گمرک است. این مجموعه با تکیه بر تخصص و تجربه کارشناسان خود، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می‌باشد. شما با دریافت خدمات از گروه بازرگانی پرشین تجارت، می‌توانید از مزیت‌های زیر بهره‌مند شوید:

  • شما عزیزان به کمک کارشناسان پرشین تجارت دوان، می‌توانید بازار سنجی کنید و مطابق با نیاز بازار داخلی ایران، اقدام به واردات ورق شبرنگ نمایید.
  • کارشناسان پرشین تجارت دوان راهنمای شما عزیزان پیرامون پیدا کردن بهترین منبع تامین‌ کننده ورق شبرنگ می‌باشند.
  • گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان دارای تیم متخصص و گروهی از ترخیص‌کاران باتجربه است؛ به همین دلیل فرآیند امور گمرکی و ترخیص کالا از جمله ورق شبرنگ از گمرک، در بازه زمانی کوتاهی صورت می‌گیرد.
  • گروه ما دارای پشتیبانی مستمر از شما واردکنندگان عزیزان است و می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

چنانچه در زمینه دریافت مجوزهای مورد نیاز برای واردات ورق شبرنگ و همینطور مراحل ترخیص آن از گمرک، سوالی دارید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی شامل شماره تماس 02142326 و یا واتساپ 09018317541 جهت دریافت مشاوره تخصصی و رایگان اقدام کنید. کارشناسان پرشین تجارت دوان راهنمای شما عزیزان برای واردات و ترخیص کالای مدنظرتان در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه هستند.

برای ترخیص ورق شبرنگ از گمرک، به چه مدارکی نیاز است؟

از مهم‌ترین ‌مدارک لازم برای ترخیص ورق شبرنگ از گمرک، می‎‌‌توان به بارنامه، ترخیصیه، گواهی مبداء، ظهرنویسی اسناد، فاکتور یا سند خرید، بیمه نامه، قبض انبار، پیش فاکتور فروشنده کالا، قیمت کالا، قیمت کل محموله، تعداد کالا، ثبت سفارش برای مجوز وزارت بازرگانی، لیست عدل بندی، گواهی بازرسی و … اشاره نمود.

بازرگانان و تجار چگونه می‌توانند از کد تعرفه گمرکی ورق شبرنگ مطلع شوند؟

در این مقاله کد تعرفه گمرکی ورق شبرنگ را آورده‌ایم. بازرگانان و تجار می‌توانند برای اطلاع از کد تعرفه گمرکی محصول مورد نظر خود با کارشناسان پرشین تجارت نیز در ارتباط باشند.

کدام روش در فرآیند واردات ورق شبرنگ، برای حمل بار مناسب‌تر است؟

برای حمل بار از کشور مبداء که ورق شبرنگ از آن تهیه می‌شود، می‌توان به تناسب حجم و وزن بار و همینطور بودجه‌ای که صاحب کالا در نظر دارد، از یکی از روش‌های حمل بار دریایی از طریق بنادر، حمل بار هوایی و یا حمل بار زمینی استفاده نمود. معمولا در کشورهایی که دارای بنادر و مرز دریایی هستند، استفاده از روش حمل بار دریایی به صرفه تر است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-9
0 219

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ