واردات و ترخیص بلندگو
واردات و ترخیص بلندگو
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص بلندگو

speakers
speakers
واردات و ترخیص بلندگو چگونه انجام می شود؟

واردات و ترخیص بلندگو از گمرکات داخل کشور امری تخصصی می باشد که شما تجار عزیز می توانید برای انجام آن با مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان همکاری کنید. بلندگو و یا باند و به طور کلی لوازم صوتی در حال حاضر در بسیاری از مکان ها همون خانه ها، مدارس، کارخانه ها، شرکت های مختلف، آمفی تئاترها، تالارهای عروسی و … کاربرد دارد. بیشتر بلند گوهای وارداتی از کشور چین وارد کشور ما می شود. اما اگر شما هم تصمیم به واردات بلندگو گرفته اید، در این مقاله همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با بلندگو های مختلف، اطلاعاتی پیرامون واردات و ترخیص آن نیز بدست آوریم.

بلندگو چیست؟

بلند گو با نام اسپیکر نیز شناخته می شود. در واقع وسیله ای است که با تبدیل انرژی الکتریکی به صوت، باعث ایجاد صدا می شود. اگر بخواهیم یک بلندگو صدای بیشتری از حد متعادل ایجاد کند، می توانیم از از تقویت کننده ها استفاده کنیم.

جزء اصلی یک سیستم صوتی بلندگو می باشد و آنچه که سیستم های صوتی را از یکدیگر متمایز می کند، در واقع باندی است که در داخل آن ها به کار می رود، چراکه بیشترین اعوجاج در صدا در بخش بلندگو انجام می شود، که هرچه میزان کیفیت آن بالاتر باشد، در نهایت دارای تاثیر مستقیم بر روی صدا است.

 

انواع بلندگو

بلند گو ها همانطور که گفته شد دارای کاربرد های متنوعی می باشند و امروزه در وسایل ضبط و پخش صدا در خانه ها، ماشین های مختلف، تالارهای برگزاری عروسی و … مورد استفاده قرار می گیرند. بدیهی است که در هر کدام از این موارد به یک باند خاص آن موقعیت نیاز است. به طور کلی بلند گو ها متناسب با کاربردی که دارند، در سه دسته قرار می گیرند.

دسته اول :  بلندگوهای Woofer : بلند گوهایی که در فرکانس پایین باعث ایجاد صدا می شوند.

دسته دوم : بلندگوهای Tweeter : بلند گوهایی که در فرکانس بالا باعث ایجاد صدا می شوند.

دسته سوم : بلندگوهای Midrange: بلند گوهایی که در فرکانس میانی ناحیه شنوایی باعث ایجاد صدا می شوند.

 

مراحل تولید صدا توسط یک بلندگو

در واقع مراحل تولید صدا از درون یک باند بدون صورت است که به یک مخروط، یک سیم پیچ وصل است که خودش در داخل یک میدان مغناطیسی قرار گرفته است. با وصل شدن باند به برق، یک جریان الکتریکی متناوب با فرکانس های مختلف وارد سیم پیچ شده و باعث ایجاد یک میدان مغناطیسی می گردد. میدان مغناطیسی ایجاد شده می تواند با میدان مغناطیسی ایجاد شده از سوی آهنربای یا هم فاز و یا غیر هم فاز باشد.

تغییر فاز میان سیم پیچ و آهنربا باعث می شود که سیم پیچ به بالا و پایین حرکت کند. وقتی سیم پیچ حرکت می کند، مخروطی که به آن متصل می باشد نیز حرکت می کند. این حرکت باعث ایجاد صدا خواهد شد.

 

لزوم واردات و ترخیص بلند گو

در حال حاضر موسیقی توانسته جایگاه خود را میان افراد مختلف بدست آورد و بسیاری از افراد تمایل دارند که موسیقی مورد نظر خود را با با کیفیت خوبی گوش دهند. به همین دلیل در این زمینه شرکت های خارجی توانسته اند، کالاهای مناسبی را تولید و روانه بازار کنند.

تولید بلندگو و لوازم صوتی در حال حاضر در کشورمان انجام می شود اما در این میان محصولات وارداتی نیز از فروش بالایی برخوردار است و به عبارتی از برند های خارجی استقبال خوبی شده است. واردات بلندگو تا حد زیادی بر روی برآورده کردن نیاز داخلی موثر می باشد.

بیشتر بدانید :

برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص بلندگو

ترخیص کالا از گمرک نیازمند این است که شما دانش و تجربه لازم را در این زمینه داشته باشید، تا بدون مشکل و متحمل شدن هزینه اضافی، کالای خود را ترخیص کنید. در ادامه این مطلب به برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در زمینه ترخیص بلندگو اشاره کرده ایم.

 

  • ترخیص انواع اسپیکر
  • ترخیص انواع باند ها
  • ترخیص باند دیواری
  • ترخیص باند سقفی
  • ترخیص باند ستونی
  • ترخیص  انواع Soundbar
  • ترخیص باند اکتیو دبل
  • ترخیص باند پسیو دبل
  • ترخیص باند وای فای
  • ترخیص باند دکوراتیو
  • ترخیص باند توکار
  • ترخیص باند روکار
  • ترخیص باند های فلش خور
  • ترخیص باند های میکروفون دار
  • ترخیص باند های رودوشی
  • ترخیص باند اکو
  • ترخیص بلندگو
  • و….

 

تعرفه گمرکی بلندگو برای واردات آن

وارد کنندگان حتما بایستی مطابق تعرفه گمرکی تعیین شده، نسبت به پرداخت هزینه واردات و ورود یک کالا به بازار ایران اقدام کنند. تعرفه گمرکی بلندگو جهت واردات از گمرکات کشور ۸۵۱۸۱۰۰۰ می باشد.

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان با چندین سال سابقه موفق در زمینه واردات و ترخیص کالا، توانسته اعتماد شما تجار محترم را کسب کند. شما عزیزان که تصمیم بر واردات بلندگو گرفته اید می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی از کادر مجرب مجموعه اقدام کنید.

همینطور کارشناسان مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان می توانند به شما کمک کنند تا مراحل واردات کالا و ترخیص آن شامل ثبت سفارش و خرید بلندگو، ثبت اظهار نامه، دریافت مجوز های لازم و ترخیص آن از گمرک را طی نمایید.

برای بهره از مشاوره تخصصی در این مجموعه می توانید از طریق شماره تماس 02142326 ، واتساپ 09018317541 به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-7
0 1584

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ