واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک
واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک

 

واردات و ترخیص  دستگاه تولید ماسک در شرایط کنونی کشور، به یکی از مشاغل محبوب معامله گران تبدیل شده است.

در این مقاله سعی می‌کنیم واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک را به طور مختصر مرور کنیم. اگر می‌خواهید در مورد این موضوع اطلاعاتی کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما باشید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز کشور به ماسک، خرید وسیله‌ای برای تولید آن می‌تواند راهی عالی برای درآمدزایی و جلوگیری از این بیماری باشد.

 

واردات_دستگاه_تولید_ماسک

 

 

 

ترخیص دستگاه تولید ماسک در انواع دیگر

 

انواع دیگری از ماسک‌ها وجود دارد که ما در این پاراگراف توضیح خواهیم داد. ماسک‌های یکبار مصرف بیشترین استفاده را دارند.

ماسک‌های پارچه‌ای زیادی وجود دارد، اما در پیشگیری از بیماری کرونا بسیار موثر نیستند. حمل ماسک‌های تخت آسان است اما به دلیل نحوه استفاده آن‌ها تنفس را کمی سخت می‌کند.

برخلاف مورد قبلی، ماسک‌های فنجان کاملاً به صورت نمی‌چسبند. بنابراین آن‌ها تجربه دلپذیرتری را برای خریدار به ارمغان می‌آورند.

 

ویژگی لازم برای واردات دستگاه تولید ماسک

 

مجهز بودن به یک تونل استریل با اشعه ماوراء بنفش بدون ایجاد رطوبت از ویژگی‌های مهم برای واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک است.

تنظیم خودکار برای اشاره کردن یکی دیگر از ویژگی‌های یک دستگاه استاندارد است. علاوه بر موارد فوق، مواردی مانند موتورهای اینورتر، استفاده از فولاد ضد زنگ و کروم، شمارنده‌های جداسازی و… از ویژگی‌های مهم ماسک ساز است.

بیشتر بدانید :

واردات تولیدات نهاده های تولید و دارو

روش‌های حمل و نقل کالا

 

برای واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک، باید با روشهای حمل و نقل کالا آشنایی کامل داشته باشید.

شما می‌توانید با توجه به پارامترهایی مانند زمان و بودجه و نوع کالا، نوع روش ارسال را انتخاب کنید. حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی روش‌های کلی حمل و نقل کالا هستند.

روش اصلی حمل و نقل کالا، روش دریا است. مسائل مربوط به بیمه کالا در نقل و انتقالات در قوانین اینکوترمز ذکر شده است.

 

آماده‌سازی شرایط برای ترخیص دستگاه تولید ماسک

 

در شرایط کنونی، گمرک از مراحل اداری در ترخیص کالا، دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده نکرده است.

با توجه به نیاز کشور به ماسک‌های گمرکی و سایر دستگاه‌های دولتی در تلاش هستند تا واردات و تولید آن را تسهیل کنند.

بنابراین، خرید و پاکسازی ماسک ساز در بحران کنونی کرونا یک حرکت منطقی به نظر می‌رسد. اما ورود به آن مستلزم کسب اطلاعات کافی و تسلط بر امور واردات کشور است.

 

 

بهبود صادرات در کنار واردات

بسیاری از اقتصاددانان معتقدند وابستگی به واردات خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند. در چنین شرایطی، تولید با کیفیت داخلی مفیدتر از واردات است. علاوه بر به حداقل رساندن نیازهای تولید داخلی برای واردات کالا، از سوی دیگر، صادرات را افزایش می‌دهد. روشن است که افزایش صادرات برای یک کشور تا چه حد می‌تواند زخم‌های اقتصادی را التیام بخشد. بنابراین به جای واردات دستگاه تولید ماسک، می‌توان آن را تولید کرد.

 

نیاز به استفاده از ماسک

در شرایط کنونی، استفاده از ماسک بهترین راه برای پیشگیری از کرونا ویروس است. علاوه بر این، ماسک مانع از تماس فرد با بینی و دهان خود می‌شود.

این امر احتمال ابتلا به ویروس را پس از تماس دستانش با سطح آلوده کاهش می‌دهد. استفاده از ماسک یک اقدام پیشگیرانه است که می‌تواند شیوع ویروس کرونا و بیماری‌های تنفسی را محدود کند. با این تفاسیر، واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک می‌تواند در زمان کنونی بسیار مفید باشد.

 

 

انواع ماسک‌های پزشکی برای جلوگیری از ویروس کرونا

ماسک‌های سری FFP مطابق با استانداردهای اروپایی تولید می‌شوند. این ماسک‌ها ضخیم‌تر از ماسک‌های جراحی هستند.

ماسک‌های سری N مطابق با استانداردهای آمریکایی تولید می‌شوند. عدد مقابل حرف N در این سری ماسک‌ها نشان دهنده قدرت فیلتراسیون ذرات معلق در هوا است.

ماسک‌های سری P، مانند سری N، دارای استاندارد آمریکایی هستند. ترخیص دستگاه تولید هر یک از ماسک‌های ذکر شده در گمرکات کشور امکان‌پذیر است.

 

ارتباط با کارشناسان گمرکی

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان به عنوان ترخیص کار رسمی گمرک ضمن مشاوره تخصصی به شما تجار عزیز درباره واردات و ترخیص دستگاه تولید ماسک و دریافت مجوزهای لازم برای انجام اینکار را به شما نیز ارائه می‌دهد.

برای بهره از مشاوره تخصصی در مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۲۱۴۲۳۲۶، واتساپ ۰۹۰۱۸۳۱۷۵۴۱ به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-28
0 724

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ