واردات و ترخیص فشار سنج
واردات و ترخیص فشار سنج
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص فشار سنج

واردات و ترخیص فشار سنج

نیرویی که به دیواره سرخرگ وارد می شود به آن فشار خون می گویند، در واقع به بیان دیگر فشار خون یعنی فشاری که خون در هر انقباض عضلات قلب به دیواره سرخرگ وارد می کند. عواملی باعث بروز فشار خون در انسان می شود. از جمله این عوامل می توان به کم تحرکی و استفاده از نمک یا فست فود ها اشاره داشت.

بنابراین در صورت بروز فشار خون در افراد ما نیاز به دستگاه فشار سنج داریم تا بتوانیم با کمک آن به میزان حاد بودن شرایط جسمی بیمار پی ببریم. بنابراین می توان گفت که واردات دستگاه فشار سنج بنا به دلایلی می تواند بسیار برای فرد مناسب باشد. در ادامه بیشتر درباره ضرورت واردات دستگاه فشار سنج صحبت خواهیم کرد.

ترخیص-فشار-سنج

 

دستگاه فشار سنج چه ویژگی ها و مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین تجهیزات پزشکی دستگاه فشار سنج است که واردات آن بسیار می تواند به این مسئله کمک کند. دستگاه فشار سنج هم در مراکز درمانی استفاده می شود و هم به عنوان تجهیزات پزشکی خانگی از آن بهره می برند. همین امر نشان دهنده این است که برای پیشگیری بیماری ها و درمان برخی از بیماری ها این دستگاه چقدر می تواند کارآمد باشد.

به عنوان مثال می توان گفت افرادی که دارای بیماری های مرتبط با فشار خون هستند و همیشه باید با رعایت نکاتی ایمنی مراقب باشند تا فشار خون آنان خیلی بالا یا خیلی پایین نیاید بنابراین به دستگاه فشارسنج نیاز پیدا می کنند برای همین می توان گفت واردات دستگاه فشار سنج حائز اهمیت است و از آن برای سلامتی افراد کمک گرفته می شود.

بیشتر بدانید :

واردات کالا

انواع دستگاه فشار سنج واردات دستگاه فشار سنج جیوه ای

یکی از انواع دستگاه فشار سنج، فشار سنج جیوه ای است که می توان به خوبی به این دستگاه اعتماد کرد زیرا احتمال خطای آن بسیار کم است. اما یکی از معایبی که می توانیم به آن اشاره کنیم جیوه ای بودن آن است که می تواند خطرناک باشد. واردات دستگاه فشار سنج به علت کیفیت و کارایی آن می تواند برای مصرف کننده بسیار جدی باشد.

واردات و ترخیص فشار سنج دیجیتالی

دستگاه فشارسنج دیجیتالی هم مانند دستگاه فشار سنج جیوه ای بسیار استاندارد است و می توان به آن اعتماد کرد. افرادی که سن بالایی دارند و سواد اندکی دارند، استفاده از این نوع دستگاه فشار سنج به آن ها پیشنهاد می شود. دستگاه های فشار سنج دیجیتال دارای بازوبندی هستند که شاید در مطب پزشکان دیده باشید.

این بازوبند را به بازوی مریض می بندند و فشاری به دست وارد می کنند که کار در این دستگاه فشارسنج برای آن است که وقتی باد آن خالی می شود جریان خون و ضربان قلب توسط دستگاه فشار خون اندازه گیری می شود. کار با این دستگاه بسیار راحت می باشد. بنابراین واردات دستگاه فشار سنج دیجیتالی به علت استفاده راحت تر آن می تواند به بیمار کمک بسیاری کند.

واردات و ترخیص فشار سنج عقربه ای

فشار سنج عقربه ای با استفاده از فشار هوا فعالیت می کند که هر درجه از آن دارای یک میلی متر جیوه می باشد. این فشار سنج بسیار ارزان بوده و حمل آن بسیار راحت است. با تمامی این تفاسیر می توانیم دریابیم که این نوع فشار سنج ها می تواند برای ما از همه نظر مناسب باشد. این دستگاه در سلامتی افراد بسیار کارآمد است و واردات دستگاه فشار سنج عقربه ای می تواند به پزشک و به بیمار کمک بسیاری بکند.

واردات و ترخیص فشار سنج مچی یا انگشتی

این نوع فشار سنج به گونه ای است که یک صفحه نمایش دیجیتالی دارد و به صورت مچ بند یا انگشت بند بر روی مچ یا انگشت قرار می گیرد. استفاده از این دستگاه برای افرادی که نیاز به جابجایی مکان بالایی دارند به سبب این که حجم کمی را اشغال می کنند بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

در نتیجه وقتی شما قصد واردات دستگاه فشارسنج را دارید باید ابتدا در مورد این دستگاه اطلاعات کامل را کسب کنید و انواع مختلف آن را بشناسید. در ادامه نیز اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید بهترین کار سپردن امر واردات دستگاه فشارسنج به متخصصان و مجموعه های معتبر در این زمینه است. به این ترتیب می توانید دستگاه فشارسنج مربوطه را به بهترین شکل به کشور وارد بکنید.

ارتباط با کارشناسان مشاور

قابل توجه تجار و واحدهای تولیدی محترم دارای مجوزهای بهداشت جهت واردات و ترخیص ملزومات و تجهیزات پزشکی خود و همچنین موارد زیر با ما در ارتباط باشید.

  • واردات و ترخیص فشارسنج چاه گاز
  • ترخیص آنالایزر گازی
  • ترخیص آنالایزر هوا

با شماره های  02142326 و واتساپ به شماره 09018317541  در ارتباط باشید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-8-15
0 809

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ