واردات و ترخیص موبایل از گمرک
واردات و ترخیص موبایل از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص موبایل از گمرک

واردات و ترخیص موبایل

واردات و ترخیص موبایل از مهم ترین زمینه های فعالیتی گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان می باشد، چراکه دارای سابقه طولانی و موفق در زمینه واردات و ترخیص کالا است. در حال حاضر گوشی موبایل وارداتی از کشورهای چین، تایوان، دبی، کره و … و از برندهای مختلف apple ، samsung, LG, Huawei, HTC   و … وارد ایران شده و در بازار فروش موبایل کشورمان موجود می باشد. شما می توانید برای واردات کالا از کارشناسان مجرب این مرکز، مشاوره دریافت کنید و برای ترخیص کالا با این گروه همکاری کنید. در ادامه اطلاعات کاملی در زمنیه واردات و ترخیص موبایل از گمرک ارائه کرده ایم.

 

واردات-گوشی

 

 

 

واردات انواع موبایل

وقتی شما به عنوان وارد کننده اقدام به واردات موبایل می کنید، بایستی در نظر داشته باشید که واردات این کالا مشمول پرداخت هزینه می باشد. بدین صورت که ابتدا ارزش پایه ای گوشی تلفن همراه مورد نظر توسط گمرک تعیین می گردد و سپس پنج درصد از آن به عنوان حقوق ورودی توسط آن ها دریافت می شود. برای تعیین قیمت پایه ای نیز گمرک به صورت روزانه و یا هفتگی قیمت ارز را از بانک مرکزی استعلام می گیرد.

علاوه بر این واردات موبایل مشمول پرداخت 9% مالیات بر ارزش افزوده و 4% نیز مالیات علی‌الحساب خواهد بود که بایستی توسط تجار محترم به گمرک پرداخت شود.

گشایش اعتبار اسنادی برای واردات و ترخیص موبایل امکان پذیر نیست. برای سفارش گوشی از دیگر کشورها بایستی که از ارز مبادله ای استفاده گردد. لازم است اشاره کنیم نمایندگی های مجاز می توانند جهت پرداخت حقوق ورودی گمرک از ضمانت نامه های بانکی استفاده کنند.

 

واردات قانونی انواع گوشی های موبایل

شناسه بین المللی گوشی های موبایلی که به صورت قانونی وارد کشور می شوند و به عبارتی از مرحله گمرک عبور می کنند، در بانک اطلاعاتی گمرک ثبت می گردد. برای استعلام قانونی بودن یک گوشی همراه می توان شناسه بین‌المللی آن را به ۳۰۰۰۸۸۸۷ پیامک کرد و استعلام مربوطه را دریافت نموند.

 

مراحل ترخیص کالا | ترخیص موبایل

تقریبا می توان گفت بخش اعظم گوشی های تلفن همراهی که در بازار وجود دارد و مردم از آن استفاده می کنند، وارداتی هستند. واردات کنندگان این گوشی های تلفن همراه پس از وارد کردن آن ها به کشور و ترخیص کالا از گمرک و طی مراحل مختلف را به دست مردم می رسانند.

همانطور که گفته شد گوشی هایی که برای اولین بار وارد کشور می شوند، بایستی توسط گمرک قیمت گذاری شوند. برای شروع این فرآیند بایستی که دارای مجوز استاندارد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باشند. در صورت نداشتن این مجوز قیمت گذاری هم انجام نشده و در نتیجه کالای مورد نظر انبار خواهد شد.

شما بایستی که برای ترخیص کالا از جمله موبایل مراحل مختلف ترخیص شامل دریافت مجوزهای لازم متناسب با کالای سفارشی، ارائه استاد و مدارک، برآورد هزینه های ترخیص کالا شامل مالیات، حقوق گمرکی، سود بازرگانی و … را انجام دهید.

معمولا به دلیل اینکه فرآیند ترخیص کالا امری طولانی و تخصصی است، وارد کنندگان موبایل آن را به مجموعه ای که در اصطلاح ترخیص کار است، واگذار می کنند.

 

تعرفه گمرکی ترخیص موبایل

تعرفه گمرکی ترخیص موبایل کد 85171210 و تبلت با قابلیت نصب سیم کارت کدهای 84713040 و 84713090 می باشد.

 

برخی از خدمات گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

 

  • ترخیص کالا و حمل آن از جمله انواع گوشی تلفن همراه
  • انجام کلیه مراحل گمرک جهت ترخیص کالا از جمله گوشی های موبایل
  • واردات انواع تلفن همراه
  • تکمیل مراحل رجیستری گوشی های همراه در سامانه EPL گمرک جمهوری اسلامی
  • حمل و ترخیص گوشی های آیفون، سامسونگ، HTC، LG ، و …
  • حمل و ترخیص انواع تبلت
  • انجام کلیه حوالجات بانکی
  • حمل کالا به صورت زمینی، هوایی، دریایی و …
  • و…

 

ارتباط با مشاوران گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان چندین سال است که با تجربه و تخصص در زمینه واردات و ترخیص کالا در حال فعالیت می باشد.از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز ترخیص گوشی تلفن همراه و موبایل است. لازم است توجه داشته باشید که به طور کلی واردات و ترخیص گوشی های تلفن همراه به صورت تجاری نیازمند این است که بازرگانان محترم از سوی گمرک دارای کارت بازرگانی و مجوز ثبت سفارش باشند.

مجموعه بازرگانی پرشین تجارت دوان با احترام، خدمات ترخیص موبایل را برای واحدهای محترمی که نمایندگی و کارت بازرگانی دارند، انجام می دهد. شما عزیزان می توانید جهت ترخیص کالای سفارشی خود از جمله موبایل و داشتن تجارتی موفق و کنترل شده، از تجارب مشاوران مجرب این مجموعه استفاده کنید.

برای بهره مندی از مشاوره تخصصی ترخیص کالا در این مجموعه می توانید از طریق شماره تماس 02142326 ، واتساپ 09018317541 به صورت رایگان با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-7-10
0 1346

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ