واردات گوشت تازه از مغولستان و ارمنستان
واردات گوشت تازه از مغولستان و ارمنستان
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات گوشت تازه از مغولستان و ارمنستان

واردات گوشت تازه از مغولستان و ارمنستان

واردات گوشت تازه از مغولستان و ارمنستان ، قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی گفت: هیچ كمبودی برای تامین اقلام اساسی ماه محرم وجود ندارد و برای تنظیم بازار گوشت قرمز، گوشت گوسفند تازه از مغولستان و ارمنستان وارد می‌شود.

علی اكبر مهرفرد اظهار كرد: برای تنظیم بازار محرم هیچ كمبودی در زمینه اقلام و محصولات اساسی از جمله شكر، برنج، گوشت و مرغ ندارد و قیمت‌های این محصولات نیز تقریبا در سطح متعادلی است.

واردات گوشت از مغولستان و ارمنستان

وی افزود: گوشت قرمز یكی از محصولات اساسی است كه در ماه محرم تقاضا برای مصرف آن افزایش می‌یابد كه در این زمینه گوشت قرمز گوساله تغییر قیمت چندانی نداشته و به اندازه كافی وجود دارد اما با توجه به افزایش قیمت گوشت گوسفند در صددیم حدود ???? تن از این محصول را برای تنطیم بازار ماه محرم به صورت تازه از ارمنستان و مغولستان وارد كنیم كه از نظر كیفیت و طعم شباهت بسیاری با گوشت گوسفندی كه در ایران تولید می شود، دارد.همچنین در خصوص وضعیت بازار شكر نیز اظهار كرد: در حال حاضر بیش از ?? كارخانه چغندر قند در كشور تولید خود را آغاز كرده‌اند و با قیمت مصوب كیلویی ???? تومان آن‌را عرضه می‌كنند و واردات شكر نیز علی‌رغم تاخیر انجام شده و هیچ كبودی در زمینه این محصول نداریم.

بیشتر بدانید :

قائم مقام وزیر كشاورزی ادامه داد: در بازار خرده‌فروشی ممكن است برخی گران فروشی كنند كه وظیفه دستگاه‌های نظارتی است با گران فروشان برخورد كنند اما به مردم توصیه می‌شود شكر مورد نیاز خود را از هر جایی خریداری نكنند وبرای تامین این محصول پر مصرف به فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا میادین میوه و تره‌بار مراجعه كنند تا بتوانند با قیمت مناسب‌تر محصول را خریداری كنند.

مهرفرد درباره وضعیت بازار برنج در ماه محرم اظهار كرد: برنج خارجی و وارداتی افزایش قیمت چندانی نداشته و به اندازه وجود دارد و با قیمت مصوب در مراكز عمده فروشی و نهایتا با ?-? درصد سود در خرده‌فروشی‌ها قابل تامین است اما برنج داخلی كه به دلایلی تقاضا برای آن زیاد شده با نوسان قیمت مواجه شده بود كه هم‌اكنون وضعیت بهتری دارد اما اگر قیمت این محصول نیز در خرده‌فروشی ‌ها بیشتر افزایش یافته است وزارت جهاد كشاورزی و كشاورزان ارتباط ندارد.

وی با بیان اینكه علی‌رغم افزایش ??? هزار تنی تولید برنج داخلی، این محصول همچنان نمی‌تواند نیاز مردم را پاسخ‌گو باشد و به همین دلیل واردات برنج در خارج از فصل برداشت صورت می‌گیرد، گفت بر اساس قانون وزارت جهاد كشاورزی در حوزه تنظیم بازار تامین پروتئین برای مردم به اندازه كافی از محل تولید داخلی و واردات محصولات، اقدام می‌كند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1756

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ