واردات یراق آلات کیف از گمرک
واردات یراق آلات کیف از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات یراق آلات کیف از گمرک

واردات یراق آلات کیف، اکسسوری ها و لوازم جانبی کیف برای صنایع کیف دوزی ضروری است؛ در واقع اکسسوری هایی هستند که به خودی خود هدف خاصی ندارند، اما وقتی با پارچه و سایر اکسسوری ها ترکیب شوند، می توانند کیف هایی متناسب، زیبا و ماندگار بسازند. سود، کارایی و هزینه واردات، این نوع محصولات بسیار بوده و قبل از پرداخت کلیه هزینه ها در این زمینه، باید اولین قدم را بردارید و مجوز های لازم را از مراجع مربوطه دریافت کنید که برای این کار باید با اطلاعات کامل محصول، سفارش تجاری خود را ثبت کنید..در این مقاله ما به نحوه واردات و ترخیص این کالا می پردازیم.

 

ترخیص یراق آلات اهمیت استفاده از یراق آلات کیف در انواع کیف

 

با توجه به اینکه کیف ها یکی از مواردی هستند که افراد دائماً با آن در ارتباط هستند به همین دلیل از کیفی که استفاده می کنند انتظار کیفیت و دوام قابل قبولی دارند.این کیفیت و ماندگاری زمانی حاصل می شود که تولید کنندگان انواع مختلف کیف ها از یراق آلات و اکسسوری های با کیفیت و مناسب استفاده کنند.در عین حال خود تولید کنندگان نیز در زمینه تامین یراق آلات انواع کیف با چالش های زیادی مواجه هستند، بسیاری از اقلام مانند سگک، قلاب، آویز، زنجیر و منگوله پر کاربرد ترین لوازم جانبی روی کیف ها هستند.

 

تعرفه گمرکی جهت ترخیص یراق آلات

 

عمدتاً 22% یا کیلویی 000/11 ریال هر کدام بیشتر باشد، حقوق ورودی آن است.

 

قوانین واردات یراق آلات از ترکیه

 

ترکیه نیز مانند هر کشور دیگری قوانین سخت گیرانه ای برای واردات تعیین کرده است. این قوانین با توجه به اتفاقات پیرامون تغییر می کند. به همین دلیل تاجرین و وارد کنندگان می بایست به قوانین روز واردات از ترکیه آشنا باشند و بتوانند تمامی کارها را به صورت قانونی انجام دهند. شرکت بازرگانی ماندگار از جمله بهترین شرکت های بازرگانی است که اطلاعاتی بروز را در اختیار دارد. شما برای اطلاع از تمامی قوانین واردات یراق آلات از ترکیه می توانید با این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

هزینه واردات یراق آلات از ترکیه

 

به غیر از هزینه واردات یراق آلات از ترکیه می بایست سایر هزینه ها را نیز در نظر بگیرید. برای این که هزینه ها کاهش پیدا کند باید به دنبال یک تامین کننده خوب باشید. در حال حاضر سایت ها و فروشگاه های متعددی وجود دارد که انواع یراق آلات را به مشتریان ارائه می دهد. تاجرین می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند. همچنین هزینه های بیمه، حمل و نقل، بسته بندی، تهیه اسناد، مالیات و … نیز می بایست در لیست هزینه های مربوط به واردات یراق آلات از ترکیه قرار گیرد. شرکت بازرگانی ماندگار می تواند لیستی از هزینه های واردات را در اختیار شما قرار دهند.

 

حمل و نقل یراق آلات کیف

 

با توجه به ابعاد و وزن یراق آلات، حمل و نقل آن از طریق هوایی پیشنهاد نمی شود. برای این که سفارشات به راحتی و با هزینه کمتری وارد ایران گردد روش دریایی و زمینی بهترین گزینه به شمار می رود. ولی برای حمل دریایی باید سفارشات را به خوبی بسته بندی کرد تا در برابر رطوبت و یا در طی پروسه جابجایی آسیبی نبیند. کارشناسان بازرگانی ماندگار با ارائه بهترین روش بسته بندی به شما کمک کی کنند تا سفارشات خود را به سلامت تحویل بگیرید.

مراحل_واردات_کالا

مراحل_واردات_کالا

مراحل ترخیص یراق آلات کیف از گمرک

 

  •  ثبت اظهار در سامانه EPL
  •  احراز هویت و تعیین مسیر
  •  کنترل کالا
  • اخذ مجوزهای لازم
  • بررسی تعرفه و تطبیق کالا توسط کارشناس
  •  انبارداری و اجازه بارگیری
  • خروج کالا از گمرک
مراحل واردات یراق آلات کیف از صفرتا صد

 

اخذ کارت بازرگانی

 

اولین بخشی که باید به آن پرداخته شود داشتن کارت بازرگانی است که مقدم بر تمامی مراحل واردات کالا می باشد و تاجران تازه کار باید برای داشتن آن اقدام کنند تا بتوانند کارهای گمرکی خود را انجام دهند.

 

 تعیین و انتخاب کشور و کالاهای وارداتی

 

این مرحله علاوه بر قیمت و کیفیت نیاز به بررسی مشخصات فنی کالا، مشخص نمودن تعداد کالا و نوع آن می باشد.

 انتخاب حوزه فعالیت

 

دومین مرحله این است که باید حوزه فعالیت را به طور دقیق و منظم مشخص نمایید. حوزه فعالیت را می توان به طرق مختلفی انتخاب کرد. برخی فقط بر روی محصولات خاص کشوری تمرکز می کنند و برخی دیگر با کشورهای خاص فعالیت می کنند و کالاهای موردنظرشان را وارد کشور می‌کنند.

 درخواست ارسال پروفرما

 

در این بخش بعد از اتمام توافق های اولیه که در قبل گفته شد باید خرید کالا از فروشنده صورت گیرد بنابراین قبل از آن درخواست پروفرما یا پیش فاکتور الزامی است که تمامی روند واردات کالا را نشان می دهد. جهت ثبت سفارش باید با استناد و داشتن اطلاعات دقیق و پروفرما اقدام کرد. مشخصاتی که در پروفرما نیاز است اعم از قیمت، کرایه، وزن و تعداد، نوع ارز معامله کالا، کشور مبدا و مقصد، اطلاعات خریدار و فروشنده می‌باشد.

 

آشنایی با قوانین حاضر

 

در بعضی شرایط، واردات یک کالای خاص ممنوع می شود یا تعرفه واردات آن دچار تغییر یا محدودیت می‌شود. بنابراین واردکننده باید تمامی قوانین،بخشنامه ها، مقررات و آیین نامه ها را بداند و از آن آگاه باشد.

 

ثبت سفارش

 

در آخرین مرحله افراد باید به سایت موردنظر مراجعه کنند و بعد از ارائه درخواست خود در خصوص کالاهای مورد نظر برای ثبت آن اقدام کنند. ثبت کالا دارای مراحل خاص خود می باشد و با یکدیگر متفاوت هستند. به این منظور که دارای مجوزهای گوناگونی می باشند.

 

هزینه ترخیص یراق آلات کیف از گمرک چقدر است؟

 

هزینه های ترخیص گمرکی بسته به نوع کالا و همچنین پروسه صادرات یا واردات متفاوت است. در پروسه واردات کالا مهمترین هزینه ها به شرح زیر است:

  1. حقوق ورودی کالا شامل تعرفه گمرکی و سایر وجوهات (مانند عوارض گمرکی، تعرفه گمرکی و هزینه های گمرکی) که گمرک قانونا مامور وصول آنهاست. حقوق ورودی از کالایی به کالای دیگر متفاوت است.
  2. هزینه های تسویه حساب با نماینده شرکت حمل شامل دموراژ، هزینه های جابجایی داخل پایانه و غیره
  3. کارمزد ترخیص کالا که شرکتهای ترخیص (کارگزاران گمرکی) از شما دریافت میکنند. البته در صورتی که فرآیند ترخیص محموله خود را به آنها بسپارید.

نحوه ترخیص کالا از گمرک چگونه است ؟

پس از ثبت اظهارنامه در سامانه گمرک و احراز هویت و کنترل کالاها می بایست مجوزهای لازم صادر شده و پس از تایید کارشناس و پرداخت هزینه ها سند ترخیص صادر شده و اجازه بارگیری آن داده می شود که شرح آن در مقاله آمده است .

تعرفه گمرکی جهت ترخیص یراق آلات چیست؟

83081000

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-3-31
0 310

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ