گمرك نوردوز تشریفات خروج موقت خودرو انجام می دهد
گمرك نوردوز تشریفات خروج موقت خودرو انجام می دهد
واتساپ: 09018317558 02142326

گمرك نوردوز تشریفات خروج موقت خودرو انجام می دهد

گمرك نوردوز تشریفات خروج موقت خودرو انجام می دهد

گمرك جمهوری اسلامی ایران انجام تشریفات گمركی خروج موقت خودرو یا كاپوتاژ را در گمرك نوردوز واقع در استان آذربایجان شرقی مجاز اعلام كرد.

به گزارش پدال نیوز به نقل از ایرنا ، بر این اساس مسافرانی كه قصد دارند با خودرو شخصی به كشور ارمنستان سفر كنند، می توانند تشریفات خروج موقت خودروی خود را در نقطه صفر مرزی و در گمرك نوردوز انجام دهند.مدارك لازم برای اخذ مجوز خروج موقت خودروی سواری و كامیون (كاپوتاژ) شامل سند مالكیت خودرو و سند راهور، كارت خودرو، كارت ملی و شناسنامه است. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون ترخیص کالا کلیک کنید.

ترخیص از گمرك نوردوز

برپایه این گزارش مرتبط با گمرك نوردوز تشریفات خروج موقت خودرو انجام می دهد، خودروهای سواری با عمر بیش از 20 سال كه حالت عتیقه پیدا می كنند، باید برای خروج از كشور مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مبنی بر بلامانع بودن اخذ كنند.تسهیل سفر اتباع ایرانی به ارمنستان و همچنین آسان تر شدن ورود گردشگران ارمنستانی به ایران در راستای توافق نامه همكاری های متقابل گمركی صورت می گیرد كه پیش از این به امضای رییس كل گمرك ایران و طرف ارمنستانی رسیده است.پیش از این اقدام با هدف توسعه گردشگری، گمرك ایران برای سهولت در رفت و آمد گردشگران ارمنستانی به كشور نرخ تضمین ورود موقت خودرو را از این كشور به كمتر از 90 دلار كاهش داد.

بیشتر بدانید :

به گزارش ایرنا، آبان ماه گذشته در جریان مذاكرات هیات گمرك جمهوری اسلامی در ایروان پایتخت ارمنستان، دو كشور با هدف افزایش سطح روابط تجاری، آسان سازی مبادلات و توسعه گردشگری، یادداشت تفاهم همكاری های گمركی امضا كردند.برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون واردات کالا کلیک کنید

پیشتر «مسعود كرباسیان» رییس كل گمرك در این باره اظهار كرده بود، تقویت همكاری های گمركی بر توسعه روابط تجاری و اقتصادی اثر مستقیم دارد. لغو روادید بین دو كشور به توسعه گردشگری، افزایش مبادلات تجاری و تسریع ترانزیت می انجامد و ارمنستان به عنوان عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا می تواند دروازه ورود ایران به بازار كشورهای عضو اتحادیه باشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1245

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ