الزام تامین نیازهای مراكز درمانی از تولیدات داخلی
الزام تامین نیازهای مراكز درمانی از تولیدات داخلی
واتساپ: 09018317558 02142326

الزام تامین نیازهای مراكز درمانی از تولیدات داخلی

الزام تامین نیازهای مراكز درمانی از تولیدات داخلی

معاون وزیر بهداشت و ریاست سازمان غذا و دارو طی بخشنامه ای از دانشگاههای علوم پزشكی خواست تا در تامین نیازهای مراكز درمانی، تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند.

الزام_تامین_نیازهای_مراكز_درمانی_از_تولیدات_داخلی

 

بیشتر بدانید : صدور محصولات تولیدی به نام واحدهای تولیدی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ” ایفدانا “،دكتر دیناورند معاون وزیر بهداشت و ریاست سازمان غذا و دارو طی بخشنامه ای از دانشگاههای علوم پزشكی خواست تا در تامین نیازهای مراكز درمانی، تولیدات داخلی را در اولویت قرار دهند. متن بخشنامه به شرح ذیل می باشد

.پیرو نامه 137390/655  مورخ 28/09/94  درخصوص الزام مراكز درمانی برای تامین نیازها از تولیدات داخلی و ابلاغیه شماره 79429 مورخ 30/11/84 ریاست جمهوری و براساس قوانین و دیگر مقررات و بخشنامه های ابلاغ شده از طرف هیات محترم وزیران و همچنین با توجه به ابلاغ سیاست­های كلی تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی، توسط مقام معظم رهبری، تامین نیاز های مراكز درمانی از تولیدات داخلی با كیفیت در اولویت قرار دارد. لذا خواهشمنداست  دستور فرمائید در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشكی، كلیه مراكز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشكی نسبت به تبعیت از بخشنامه­های مذكور و خرید كالاهای تولید داخل كه دارای پروانه ساخت معتبر از این سازمان می باشند (صرفا كالاهایی كه بر­اساس مندرجات وب سایت اداره كل تجهیزات و ملزومات پزشكی، به آدرس www.imed.ir  دارای پروانه ساخت معتبر می باشد) اقدام نمایند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

بدیهی است كلیه داروخانه های مستقر در مراكز درمانی دولتی كه نسبت به عرضه كالاها و ملزومات پزشكی اقدام می­نمایند نیز مشمول این دستورالعمل می باشند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1154

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ