برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو
برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو
واتساپ: 09018317558 02142326

برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو

برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو ، به گزارش موسسه تحقیقاتی مركز اطلاعات فنی ایران و به نقل از ایسنا، معاون ساخت راه‌آهن شركت ساخت با اشاره به اقدامات جدی كه در عرصه ساخت راه‌آهن صورت گرفته، از گسترش بخش ریلی ایران در منطقه خبر داد و گفت: به شكل آزمایشی اتصال بمبئی به مسكوی روسیه چندی قبل اجرایی شد كه با موفقیت آن می‌توان انتظار داشت این مسیر رونق جدی بگیرد.

حمل و نقل ریلی تا مسكو

برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو

علی ذاكری در نشست خبری با بیان این مطلب تصریح كرد: مسیر دریایی اتصال هند به روسیه حدود 45 روز زمان می‌برد، اما با توجه به طرحی كه با محوریت ایران اجرایی شده این زمان به 22 روز كاهش می‌یابد و امكان آن وجود دارد كه با نهایی شدن زیرساخت‌های لازم این رقم به 16 روز نیز برسد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به گفته وی در این مسیر ابتدا كالاها از بمبئی به بندرعباس می‌رسد سپس از طریق راه‌آهن به قزوین منتقل می‌شود. از قزوین تا آستارا به وسیله جاده حمل شده و از آستارای آذربایجان به روسیه می‌رسد.معاون ساخت راه‌آهن شركت ساخت با بیان این‌كه خوشبختانه طرح‌های اولویت‌دار ریلی از تخصیص منابع اعتباری گسترده‌ای بهره‌مند شده است، اظهار كرد: ما انتظار داریم حدود 960 كیلومتر خط ریلی در دست ساخت با پیگیری‌های جدی به بهره‌برداری نزدیك شود.

بیشتر بدانید :

آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از ارمنستان

ذاكری درباره‌ی آخرین وضعیت راه‌آهن غرب نیز گفت: افتتاح این پروژه تا منطقه فیروزان نهایی شده است و امیدواریم با رسیدن منابع مالی لازم حدفاصل فیروزان تا كرمانشاه نیز تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان این كه راه‌آهن ایران یكی از ایمن‌ترین شبكه‌های ریلی جهان به حساب می‌آید، تصریح كرد: با توجه به این‌كه تا حدود 13 هزار كیلومتر خط ریلی فعال داریم تعداد سوانح بزرگ ریلی در ایران در 10 سال گذشته تنها دو مورد بوده است.معاون ساخت راه‌آهن شركت ساخت خاطر نشان كرد: امیدواریم این روند در آینده نیز ادامه یابد و با وجود آنكه حادثه ریلی اخیر بسیار تلخ و دردناك بود، راه‌آهن ایران همچنان به عنوان یك شبكه ایمن به كار خود ادامه دهد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1139

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ