تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزش افزوده
تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزش افزوده
واتساپ: 09018317558 02142326

تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزش افزوده

تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزشافزوده

تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزش افزوده : سخنگوی كمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم از تعیین سهم كلان‌شهرها و روستاها از مالیات ارزش افزوده در جریان تصویب جزئیات برنامه در این كمیسیون خبر داد.

عوارض_مالیات

محمد خدابخشی اظهار كرد: به موجب بند ب ماده 5 لایحه برنامه ششم كه در كمیسیون تلفیق به تصویب رسید سهم كلان‌شهرها، شهرها و روستاها از عوارض مالیات ارزش افزوده به ترتیب 12، 53 و 35 درصد تعیین شد.

بیشتر بدانید :

وی افزود: همچنین در بند ج ماده 5 لایحه برنامه ششم، ماده 123 قانون برنامه پنجم جایگزین شد كه بر اساس آن عوارض وصولی ارزش افزوده و عوارض آلودگی واحدهای تولیدی در هر شهرستان به نسبت جمعیت بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های همان شهرستان توزیع می‌شود. در صورتی كه آلودگی واحدهای بزرگ تولیدی (50 نفر و بیشتر) به بیش از یك شهرستان در یك استان سرایت كند، عوارض آلودگی بر اساس سیاست‌های اعلامی معاونت به نسبت تأثیرگذاری در كمیته‌ای مركب از معاون برنامه‌ریزی استاندار، فرمانداران شهرستان ذی‌ربط، مدیركل حفاظت محیط زیست و مدیركل امور مالیاتی استان بین شهرستان‌های متأثر توزیع می‌شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به گفته وی جلسات كمیسیون تلفیق به بعد از تعطیلی هفته آینده مجلس موكول می‌شود البته هیأت رئیسه این كمیسیون در روز شنبه هفته آینده تشكیل جلسه خواهد داد.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” تعیین سهم شهرها از عوارض مالیات ارزش افزوده ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1162

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ