شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور
شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور
واتساپ: 09018317558 02142326

شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور

شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور مشخص شد

شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور : نمایندگان مجلس شرایط واردات كالا به كشور را منوط به ضوابطی كردند كه وزارتخانه‌های صنعت و كشاورزی به گمرك ابلاغ می‌كنند.

واردات_کالا

نمایندگان در نشست علنی روز یكشنبه، 12 اردیبهشت‌ماه مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه تنظیم برخی از احكام برنامه‌های توسعه كشور با ماده 47 این لایحه موافقت كردند.
در ماده 47 آمده است؛ واردات تجاری هر نوع كالا به كشور صرفاً از مبادی و مرزهای رسمی كشور مجاز است و انجام آن منوط به رعایت ضوابط فنی (گمركی و تجارت خارجی)، ایمنی، بهداشتی، استانداردها و قرنطینه‌‌ای است كه پس از تصویب مرجع ذی‌‌صلاح مربوط توسط وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهادكشاورزی(حسب مورد) به گمرك ابلاغ می‌‌شود.

بیشتر بدانید :

تبصره یك آن می‌گوید؛ رعایت این ضوابط علاوه بر كالاهای ترخیص قطعی، برای كالاهای متروكه، ضبطی قطعیت‌یافته، بلاصاحب، صاحب متواری و مكشوفات قاچاق نیز الزامی است.
همچنین در تبصره 2 آمده است؛ واردات تجاری كالا، خارج از مسیر قانونی و رسمی واردات، مشمول مقررات قاچاق كالا می‌باشد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” شرایط واردات كالا از مرزهای رسمی كشور ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1197

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ