تعرفه گمرگی صادرات میوه به عراق حذف شد
تعرفه گمرگی صادرات میوه به عراق حذف شد
واتساپ: 09018317558 02142326

تعرفه گمرگی صادرات میوه به عراق حذف شد

تعرفه گمرگی صادرات میوه به عراق حذف شد.

عراق تعرفه گمرگی صادرات میوه به این كشور را حذف می كند ، ولی ملكی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با مذاكرات انجام شده با وزارتخانه های مربوطه با رویكرد صادرات انواع محصولات سردرختی به عراق ، حق گمرك صادرات از سوی كشور مقابل حذف و مشوق های صادراتی نیز از طرف كشور ایران با رویكرد حمایت از باغداران اعمال خواهد شد.

كاهش تعرفه گمركی صادرات میوه

فرماندار مشگین شهر نیز با اشاره به اهمیت صادرات میوه به كشورهای همجوار و رونق بازار در این بخش و حمایت از باغداران و تولید كنندگان میوه در جهت روان سازی صادرات و تعدیل هزینه صادرات گفت: با رایزنی های نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با وزارتخانه امور خارجه ، صنعت ، معدن و تجارت و جهاد كشاورزی حق گمرك صادرات میوه به عراق از سوی طرف مقابل حذف شد.

بیشتر بدانید :

میرعلی رحیمی زاد افزود: مشوق های صادراتی نیز با رویكرد حمایت از باغداران توسط كشور ایران اعمال خواهد شد.فرماندار مشگین شهر در ادامه با قدردانی از اقدامات نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی این نوید را به باغداران و تولید كنندگان میوه داد و اظهار كرد: حذف تعرفه گمرك و صدور مشوق های صادراتی می تواند تاثیر چشمگیری در افزایش سقف صادرات میوه از شهرستان به كشورهای همجوار و رونق بازار در این بخش داشته باشد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “تعرفه گمرگی صادرات میوه به عراق حذف شد” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1697

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ