لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا به مجلس رسید
لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا به مجلس رسید
واتساپ: 09018317558 02142326

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا به مجلس رسید

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا به مجلس رسید

لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا به مجلس رسید : رئیس كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق كالا و ارز از سوی دولت به مجلس ارسال شده است.

مبارزه با قاچاق

محمد رضا پور ابراهیمی گفت: مجلس دهم آماده است تا تصمیمات دولت درخصوص  موضوع مبارزه با قاچاق كالا و ارز  و  موافقت‌نامه‌ها را دنبال كند. وی افزود،  بر این اساس دولت پیشنهاد اصلاحی قانون مبارزه با قاچاق كالا  را ارائه كرده كه نخستین جلسه بررسی آن  برگزار شده است.

بیشتر بدانید :

رئیس كمیسیون اقتصادی همچنین با بیان نقش گمرك در مبارزه با قاچاق كالا گفت: اصلاحیه قانون گمرك نیز در دستور كار كمیسیون اقتصادی قرار گرفته است. اصلاحیه قانون گمرك به پیشنهاد وزارت اقتصاد در دولت تصویب شد و لایحه آن برای تصویب در مجلس اواخر سال گذشته در اختیار كمیسیون اقتصادی قرار گرفته است. پورابراهیمی همچنین گفت: اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا  و قانون مالیات بر ارزش افزوده از  اولویتهای كاری كمیسیون اقتصادی مجلس تا پایان سال است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق كالا ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1046

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ