ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است
ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است
واتساپ: 09018317558 02142326

ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است

ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است

ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است. مشاوررئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور لازم و ضروری است.

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی سازمان مناطق آزاد ایران، اكبر تركان با اشاره به این خبر گفت: برای آغاز نسل چهارم مناطق آزاد كه مرحله گمركی، تجاری و صنعتی راپشت سر گذاشته اند وارد شدن به آن كه همان مرحله مالی است لازم است كه عملیات مالی مطابق با بازارهای جهانی باشد.

تركان با بیان اینكه با ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد مردم این مناطق انتخاب خواهند كرد كه از كدام بانك خدمات بگیرند گفت: این كار موجب اصلاح بانك های داخلی در مناطق آزاد خواهد شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی كشور اولویت و دستور كار دولت دوازدهم در مورد مناطق آزاد را مناطق آزاد مالی عنوان كرد و گفت: علاوه بر فعالیت مالی آزاد كردن بازارهای مربوط به خدمات بیمه اجتماعی است.

بیشتر بدانید :

وی با بیان اینكه در مناطق آزاد خواهان حق انتخاب از سوی بیمه شدگان هستیم افزود: تلاش می شود سیستمی در مناطق آزاد راه اندازی شود كه كارگران واحدهای تولیدی به میل خود از هر شركت بیمه ای برای خود بیمه خریداری نماید.

ورود بانك‌های خارجی به مناطق آزاد كشور الزامی است

مشاور رئیس جمهور در ادامه به ضرورت ایجاد خط آهن در منطقه آزاد ماكو اشاره كرد و گفت: در مطالعات انجام یافته برای ایجاد این خط قرار است كریدور جلفا از منطقه آزاد ارس و ماكو كشیده شده و از این منطقه به خط آهن تركیه وصل شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

تركان، اتصال خط آهن دیگر را از محل خط آهن جلفا به دیل اوجی تركیه همجوار منطقه بورالان ماكو برای اتصال به خط آهن تركیه اعلام كرد و گفت : كه اجرای این مسیر هم در دست بررسی و مطالعه است.در ادامه این نشست مدیران واحدهای تولیدی و صاحبان سرمایه نبود آب، برق، گاز و تلفن در برخی از واحدهای تولیدی، مشكل بروكراسی اداری ، نبود سرمایه در گردش، نبود قانون جامع وشفاف بین منطقه آزاد و بانكها، مشكل گشایش اعتباری در بانكهای مناطق آزاد را ازجمله مشكلات و موانع تولید در منطقه آزاد ماكو اعلام كرده و خواستار كمك و مساعدت برای حل این مشكلات شدند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1139

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ