کاشی یکی از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای همسایه
کاشی یکی از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای همسایه
واتساپ: 09018317558 02142326

کاشی یکی از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای همسایه

کاشی صادراتیکاشی یکی از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای همسایه ، خصوصا پاکستان

کاشی یکی از بهترین محصولات صادراتی به کشورهای همسایه

کاشی دومین کالای صادراتی جمهوری اسلامی ایران به پاکستان است و صادرات این محصولات به این کشور همسایه فرصت مناسبی برای رونق تولید و افزایش توان صادراتی تولید کنندگان و صادر کنندگان کشورمان عنوان می‌شود، امابالا بودن تعرفه گمرکی صادرات کاشی و سرامیک در اندازه بزرگ، توان صادراتی تولیدکنندگان ایرانی این عرصه صنعت کشور را برای صادرات به پاکستان گرفته است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز، میزان مصرف کاشی و سرامیک سالانه پاکستان بر اساس آمارها، ۱۰۰ میلیون مترمربع برآورد شده که تنها ۲۰ میلیون مترمربع از این میزان در پاکستان تولید شده و ۸۰ میلیون مترمربع آن از کشورهای دیگر وارد می‌شود.

بیشتر بدانید :

شهر ۲۰ میلیون نفری کراچی پاکستان و دیگر کلانشهرهای این کشور نظیر لاهور و پایتخت این کشور نیز می‌تواند با بازاریابی مناسب و جلب سلیقه مشتریان به عنوان مقصد مناسب صادرایت کاشی و سرامیک ایران مطرح شود.اما میزان صادرات کاشی، سرامیک و مصالح ساختمانی ایران به کشور همسایه خود یعنی پاکستان با توجه به ظرفیت‌های موجود، افزایش نیافته است.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با کاشی صادراتی اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-3-27
0 2058

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ