آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از ارمنستان
آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از ارمنستان
واتساپ: 09018317558 02142326

آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از ارمنستان

آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از ارمنستان ، دبیر كانون سراسری انجمن شركت‌های حمل و نقل بین‌المللی، از آغاز حمل و نقل تركیبی بار با اروپا از مسیر ارمنستان خبر داد. غلامحسین امیری گفت: ظرف دو تا سه سال گذشته، مشكلاتی در مرز تركیه برای حمل و نقل بار از اروپا داشتیم كه همین موضوع موجب شد رایزنی‌هایی میان ایران با برخی كشورها به منظور استفاده از مسیرهای موازی انجام شود.

آغاز حمل و نقل تركیبی با اروپا از طریق کشور ارمنستان

دبیر كانون سراسری انجمن‌ شركت‌های حمل و نقل بین‌المللی افزود: حمل و نقل بار از مرز تركیه، حدود 10 روز تا یك ماه زمان می‌برد و همین موضوع، مشكلاتی را ایجاد می‌كرد؛ بنابراین رایزنی‌هایی میان ایران با سفارت ارمنستان و گرجستان انجام شد كه بر اساس آن، قراردادی برای حمل و نقل، واردات و صادرات تركیبی كالا میان ایران و این كشورها بسته شد.

بیشتر بدانید :

برقراری حمل‌ و نقل تركیبی از بمبئی تا مسكو

وی بیان كرد: در رایزنی‌های انجام‌شده، سفارت ایران، ارمنستان و گرجستان، كانون سراسری شركت‌های حمل و نقل ایران، راه‌آهن و گمرك حضور داشتند و به دنبال امضای این قرار داد، دو كانتینر بار از مرز ارمنستان وارد ایران شد.

به گفته امیری،  این دو كانتینر بار در مسیر هامبورگ-ارمنستان و در مدت زمان كوتاهتری نسبت به مسیر هامبورگ-تركیه وارد كشور شدند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

امیری گفت: برای حمل و نقل از مسیر هامبورگ -ایران از تركیب حمل و نقل جاده‌ای- دریایی استفاده شد و قیمت حمل بار برای این مسیر در مقایسه با مسیر تركیه تنهاحدود 1 تا 2 درصد كاهش یافت؛ اما از لحاظ صرفه‌جویی در زمان، این مسیر گزینه خوبی محسوب می‌شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1099

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ