استقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایران
استقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایران
واتساپ: 09018317558 02142326

استقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایران

استقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایراناستقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایران

رحیم بنامولایی گفت: در نشست های مشترک فعالان اقتصادی ما با تجار و دست اندرکاران تولید و صادرات هند مذاکرات ثمر بخشی در زمینه های تولید و ساخت صنایع هوایی، قطعات خودرو، انواع و اقسام پمپ ها و موتورهای برق و ژنراتور، پنل های خورشیدی، خودرو و موتورهای سه چرخ برقی، بنزینی و قطعات ماشین آلات نساجی داشتیم، ضمن آنکه برخی صنایع هند را نیز مورد بازدید قرار دادیم.

وی به پیشنهاد برخی تجار هند برای همکاری مشترک در خصوص یک سری خدمات مهندسی از جمله خدمات نرم افزاری اشاره کرد و قرار شد با انجمن و تشکل ها استان البرز صحبت کنیم تا در این خصوص بستر برای همکاری مشترک با تجار هندی مهیا شود.

استقبال بازرگانان هند ازسرمایه گذاری درایران

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

رییس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: هیات تجاری هندوستان در تابستان سال آتی بنا به دعوت رسمی ما به ایران سفر خواهد کرد تا در نشست های مشترک با فعالان اقتصادی ما برای عملیاتی شدن توافق های همکاری اقتصادی مشترک برنامه ریزی کنیم.

رحیم بنامولایی خاطرنشان کرد: مشارکت در سرمایه گذاری و بازاریابی به منظور تولید و توسعه صادرات را از اهداف هیات اقتصادی اعزامی به هند عنوان کرد.

بیشتر بدانید :

وی یکی از دلایل ابراز تمایل هند به همکاری های تجاری مشترک با ایران را فراوانی نیروهای تحصیل کرده توانا و با استعداد کشورمان درعرصه اقتصاد ذکر کرد و افرود: سابقه دیرینه در مباحث فرهنگی و اقتصادی از دلایل تمایل دوکشور در گسترش همکاری های اقتصادی است.

وی همچنین به اختصاص یک غرفه مشترک البرز و تهران در نمایشگاه ‘IESS’ هند اشاره کرد و گفت: در این غرفه بروشور و کاتالوگ های بخش تولید کشورمان در معرض دید باردید کنندگان قرار گرفت.

بنامولایی افرود: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی بازار کشورمان و دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در تولید محصولات قابل رقابت، افزایش روند ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-12-21
0 1645

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ