ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی
ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی
واتساپ: 09018317558 02142326

ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی

ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی

ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌محیطی شد ، سخنگوی كمیسیون تلفیق برنامه ششم از وضع مقررات جدید برای ایجاد مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در این كمیسیون خبر داد.محمد خدابخشی اظهار كرد: به موجب مصوبه روز دوشنبه كمیسیون تلفیق برنامه ششم ایجاد هر نوع منطقه آزاد تجاری – صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی منوط به تأمین زیرساخت های مورد نیاز و دریافت تأییدیه‌های لازم زیست‌محیطی، امنیتی و نظامی شد.وی افزود: به موجب مصوبه كمیسیون تلفیق برای منطقه آزاد تجاری – صنعتی معرفی سازمان اداره‌كننده‌ای كه توانمند باشد نیز یكی از الزامات خواهد بود.

بیشتر بدانید :

همچنین محدوده منطقه آزاد تجاری – صنعتی تا سقف هزار هكتار  و برای منطقه ویژه اقتصادی نیز 200 هكتار تعیین شد.نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان كرد: در مصوبه دیگری مقرر شد دولت برای تثبیت جمعیت در روستاها و ایجاد اشتغال به گونه‌ای برنامه‌ریزی كند كه در سال امكان ایجاد اشتغال در حداقل 3000 روستا فراهم شود.خدابخشی اضافه كرد: در مصوبه دیگر، شهرداری‌ها مكلف شدند جاده‌های ورودی و خروجی منتهی به شهرها را ساماندهی كنند كه برای این كار شهرهایی كه مركز استان باشند تا 20 كیلومتر و شهرهای بزرگ تا پنج كیلومتر و سایر شهرها تا دو كیلومتر ساماندهی خواهند شد.

سخنگوی كمیسیون تلفیق برنامه ششم در پایان گفت: در مصوبه دیگر كمیسیون تلفیق مقرر شد 27 صدم درصد از كل عوارض مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده به توسعه ورزش همگانی، ورزش بانوان، توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و مناطق عشایری و ورزش جانبازان و معلولان اختصاص پیدا كند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع “ایجاد مناطق آزاد منوط به تامین زیرساخت و تاییدیه امنیتی، نظامی و زیست‌ محیطی ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1031

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ