برنامه نفت‌ایران برابر روسیه
برنامه نفت‌ایران برابر روسیه
واتساپ: 09018317558 02142326

برنامه نفت‌ایران برابر روسیه

برنامه نفت‌ایران برابر روسیه

برنامه نفت ایران در برابر کالای روسیه ، وزیر انرژی روسیه اعلام کرد کشورش نخستین محموله نفت خام ایران به میزان یک میلیون بشکه‌ را تحت توافق تجارت نفت در برابر کالا که اوایل امسال میان دو کشور امضاء شد، دریافت خواهد کرد.

برنامه نفت ایران در برابر کالای روسیه

الکساندر نواک که در مسکو با خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: روسیه همه نفت وارداتی را به سایر کشورها خواهد فروخت و نیمی از درآمد آن را دریافت می‌کند. نیم دیگر درآمد حاصل از فروش نفت در قالب کالاهای روسی شامل پمپ‌ها و لوله‌های نفت، توربین‌های حفاری گاز، محصولات فلزی و چوبی، چرم و گندم به ایران تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بدانید :

بر اساس گزارش مدیل ایست مونیتور، تهران با وجود این حقیقت که تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران قرار بوده رفع شوند، همچنان با چنین مشکلاتی دست‌وپنجه نرم‌ می‌کنند.وزیر انرژی روسیه خاطرنشان کرد تحت این توافق، ایران در قبال دریافت کالا از روسیه پنج میلیون بشکه نفت در سال تحویل خواهد داد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با برنامه نفت‌ایران برابر روسیه اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-9-11
0 1546

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ