بسته های حمایتی برای بازرگانان و تولیدكنندگان
بسته های حمایتی برای بازرگانان و تولیدكنندگان
واتساپ: 09018317558 02142326

بسته های حمایتی برای بازرگانان و تولیدكنندگان

بسته های حمایتی برای بازرگانان و تولیدكنندگان

بسته های حمایتی برای بازرگانان و تولیدكنندگان ،این گروه ها می توانند از بسته‌های حمایتی برای سهولت تولید و صادرات استفاده كنند.به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیركل و ناظر گمركات بوشهر گفت: این بسته ها برای حمایت از صنایع داخلی و در زمینه اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

بهنام نوروزی افزود: ترخیص نسیه كالا، ترخیص كالا با ضمانت نامه بانكی و حداقل اسناد برای واحدهای تولیدی، ایجاد مسیر سبز برای فعالان مجاز اقتصادی، عبور موقت و اجرای ماده 38  قانون رفع موانع تولید ازجمله مزایای این بسته حمایتی است.

حمایت_تولیدكنندگان_و_صادركنندگان

وی ادامه داد: اكنون واحدهای تولیدی كشور با سه مشكل اساسی یعنی كمبود نقدینگی، هزینه بالای تولید و واردات گسترده و بی رویه كالا از خارج مواجه هستند كه ترخیص كالاهای وارداتی با استفاده از ضمانت نامه بانكی از جمله موارد بسته حمایتی گمرك  است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

نوروزی افزود: تسهیلات دیگری كه برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده شامل تسهیل در فرایند ترخیص كالا برای فعالان مجاز اقتصادی است و كالاهای این دسته از تجار كه بدهی ندارند در مسیر سبز تشریفات گمركی قرار می گیرد.

وی گفت: كالاهای فعالان مجاز اقتصادی بدون كارشناسی به درب خروج گمرك هدایت می شود و به این دسته از فعالان اقتصادی تسهیلات ضمانت نامه ای و سفته ای هم ارائه می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1128

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ