ترخیص نوسان سنج از گمرک
ترخیص نوسان سنج از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

ترخیص نوسان سنج از گمرک

نوسان سنج یا دستگاه اسیلوسکوپ، یکی از دستگاه های مهم در آزمایشگاه های برق و الکترونیک محسوب می شود و مهندسین با استفاده از آن پارامترهای مختلفی را اندازه گیری می کنند. استفاده از دستگاه نوسان سنج، برای اندازه گیری شکل موج ولتاژ است و می توان با استفاده از آن، آزمایش ها، تایید و عیب یابی را انجام داد. با توجه به کاربرد گسترده دستگاه نوسان سنج در حوزه الکترونیک، واردات این دستگاه نیاز است اما برخی از افراد که تصمیم به واردات نوسان سنج دارند، با مراحل و هزینه های آن آشنایی ندارند. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا راهنمای کاملی از هزینه ها، مراحل، مجوزها و مشکلات واردات نوسان سنج از گمرک را ارائه کنیم. لطفاً با ما همراه باشید تا با ترخیص نوسان سنج از گمرک آشنا شوید.

ترخیص-نوسان-سنج-از-گمرک ضرورت واردات نوسان سنج از گمرک

 

دستگاه نوسان سنج جزو کاربردی ترین دستگاه ها در آزمایشگاه های برق و الکترونیک است که مهندسان و فعالان حوزه الکترونیک، به وسیله این دستگاه، مدارهای خود را آزمایش، تایید و عیب یابی می کنند. وظیفه اصلی دستگاه نوسان سنج، اندازه گیری شکل موج ولتاژ می باشد که این امواح بر روی یک نمودار به نمایش در می آیند و می توانند ویژگی های یک سینگال را نشان دهند.

با توجه به اهمیت استفاده از دستگاه نوسان سنج در امور برق و الکترونیک، خیلی از فعالان این حوزه به دنبال واردات دستگاه مذکور هستند. واردات دستگاه نوسان سنج، روشی برای برطرف کردن مشکلاتی مثل موقعیت های جغرافیایی و نبود امکانات است و می توان نیاز صنعت الکترونیک به این دستگاه را برطرف نمود.

 

واردات انواع دستگاه نوسان سنج

 

دستگاه نوسان سنج به عنوان یک ابزار تعمیرات الکترونیک، دارای انواع مختلفی است که می توانید برای واردات آنها اقدام کنید. از جمله آنکه :

 

نوسان سنج آنالوگ

 

دستگاه نوسان سنج آنالوگ، یک مدل قدیمی از این دستگاه است که قابلیت های کمتری دارد و پهنای باند و فرکانس آن محدود می باشد. این دستگاه به دلیل امکانات محدود و جزئی، عمدتا در کارگاه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و از نظر قیمتی هم اقتصادی تر می باشد.

 

نوسان سنج دیجیتال

 

واردات دستگاه نوسان سنج دیجیتال، هزینه های بیشتری دارد زیرا قیمت دستگاه بیشتر است. این مدل نوسان سنج دارای قابلیت ها و امکانات جدیدتری در مقایسه با مدل آنالوگ است اما از نظر کاربرد، تفاوت های زیادی میان این دو دستگاه مشاهده نمی شود. امکان اتصال به کامپیوتر و USB از جمله ویژگی های دستگاه نوسان سنج دیجیتال می باشد.

 

هزینه واردات دستگاه نوسان سنج

 

واردات هر نوع محصول و کالایی از جمله دستگاه نوسان سنج، برخی هزینه ها را دارد از جمله آنکه :

  • هزینه محصول : هزینه اصلی واردات نوسان سنج را هزینه خرید خود دستگاه شامل می شود. برای وارد کردن این کالا، تحقیقات لازم راجع به قیمت آن انجام دهید.
  • بازرسی کیفی : کالاهای وارداتی قبل از خروج از مبدا، مورد بازرسی کیفی قرار می گیرند که بررسی کردن کالا هزینه دارد. با بازرسی کیفی دستگاه نوسان سنج خود در زمان واردات، اطمینان خواهید داشت که دستگاه بدون مشکل است.
  • خدمات حمل و نقل : برای حمل و نقل کالای خود نیز باید هزینه هایی را در نظر بگیرید. هزینه حمل و نقل دستگاه نوسان سنج بر اساس نوع حمل، تحویل در مقصد، حمل در مبدا، حجم و وزن سفارش تعیین می شود.
  • بیمه باربری : یکی دیگر از هزینه های مربوط به واردات دستگاه نوسان سنج، هزینه بیمه باربری می باشد. با پرداخت کردن هزینه بیمه، دستگاه شما بیمه خواهد شد و اگر مشکلی در مسیر حمل و نقل متوجه دستگاه شود، شرکت بیمه موظف به جبران خواهد بود.
  • هزینه انبارداری : هزینه انبارداری واردات کالا، در زمان ترخیص و بر روی هزینه های دیگر کالا محاسبه می شود. هزینه انبارداری با توجه به حجم و تعداد محموله متفاوت می باشد.

بخشی از هزینه های واردات دستگاه نوسان سنج نیز مربوط به هزینه های گمرکی آن به شرح زیر است :

  • هزینه های گمرکی
  • هزینه های خارج از گمرک
  • هزینه های قبل از گمرک
  • هزینه صدور ترخیصیه به کشتیرانی
  • هزینه حق توقف کالا در انبار تا وقت صدور ترخیصیه
  • سپرده گذاری وثیقه کانتینر (اگر بار درکانتینر باشد)

 

مراحل واردات دستگاه نوسان سنج از گمرک

 

واردات دستگاه نوسان سنج از گمرک، نیازمند طی کردن مراحل مختلفی است که در ادامه می خواهیم این مراحل را شرح دهیم :

 

مشاوره راجع به واردات نوسان سنج

 

اگر هیچگونه اطلاعاتی راجع به واردات کالاها ندارید، توصیه می شود بدون کسب اطلاعات کافی، برای واردات اقدام نکنید و حتما از کارشناسان متخصص در این زمینه راهنمایی دریافت کنید.

 

دریافت کارت بازرگانی

 

برای بهره مند شدن از معافیت مالیاتی، لازم است که کارت بازرگانی دریافت کنید. با داشتن کارت بازرگانی برای خود، می توانید پس از وارد شدن دستگاه به کشور، برای معافیت مالیاتی درخواست دهید.

 

دریافت مجوزهای لازم و آماده سازی مدارک مورد نیاز

 

برای واردات دستگاه نوسان سنج از گمرک، باید مجوزهای لازم را آماده کنید و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید. در صورت ناقص بودن مدارک، واردات قطعا انجام نخواهد شد.

 

انتخاب کشور صادر کننده 

 

شما برای واردات دستگاه نوسان سنج، باید کشور صادر کننده را مشخص کنید و با آن کشور در ارتباط باشید. بعد از انجام توافقات لازم و عقد قرارداد، پیش فاکتور را از شرکت صادر کننده دریافت کرده و تایید نمایید.

 

ثبت سفارش و پرداخت ارز

 

در مرحله بعد، لازم است که سفارش خود را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت نهایی نمایید. در کشور ایران، برای اکثر دستگاه های وارداتی، ارز ترجیحی و دولتی پرداخت می شود. برای ثبت سفارش کالای خود می توانید از کارشناسان واحد ثبت سفارش شرکت پرشین تجارت دوان، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

حمل و نقل دستگاه نوسان سنج

 

برای ورود دستگاه نوسان سنج به کشور، باید روش حمل و نقل آن را انتخاب کنید و پیشنهاد ما این است که به سراغ یک روش حمل و نقل مطمئن و قیمت مناسب بروید.

 

ترخیص دستگاه نوسان سنج

 

در پایان و پس از وارد شدن دستگاه نوسان سنج به کشور، باید از گمرک ترخیص شود. می توانید برای افزایش سرعت ترخیص کالای خود از گمرک، از کارشناس ترخیصکار کمک بگیرید و در کمترین زمان و کاملا قانونی، دستگاه نوسان سنج خود را ترخیص نمایید. قابل توجه شما قرار بگیرد که اگر به موقع برای ترخیص کالا از گمرک اقدام نکنید، کالای شما وارد انبار خواهد شد و باید هزینه های بیشتری بپردازید.

 

گمرک‌های واردات دستگاه نوسان سنج

 

واردات دستگاه نوسان سنج به کشور، از طریق گمرک های مختلفی انجام می گیرد از جمله آنکه :

  • گمرک شهید رجائی بندرعباس
  • منطقه ویژه بوشهر 1
  • گمرک بازرگان
  • بندر امام خمینی (ره)

 

نکات مهم برای انتخاب و وادرات دستگاه نوسان سنج

 

در این بخش می خواهیم به برخی از نکات مهم خرید و واردات دستگاه نوسان سنج اشاره ای داشته باشیم :

  • برای خرید دستگاه نوسان سنج به فرکانس کاری و سرعت نمونه برداری آن توجه داشته باشید.
  • هنگام خرید دستگاه نوسان سنج به پهنای باند آن نیز توجه کنید. پهنای باند، همان توانایی دستگاه در اندازه گیری سیگنال آنالوگ است.
  • تعداد کانال های یک دستگاه نوسان سنج نیز اهمیت دارد زیرا بر تعداد شکل موج هایی که قادر به نمایش آنهاست، تاثیرگذار است.
  • یکی دیگر از نکات مهم خرید و واردات دستگاه نوسان سنج، مقدار حافظه آن است و هرچقدر که حافظه دستگاه بیشتر باشد، قدرت بالاتری در ذخیره سیگنال ها خواهد داشت.

 

خدمات پرشین تجارت دوان در زمینه واردات نوسان سنج از گمرک

 

گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، سابقه طولانی مدت در زمینه واردات و ترخیص کالا دارد و می تواند شما را در این امر راهنمایی نماید. می توانید از خدمات مشاوره این گروه حرفه ای در زمینه بازرگانی و تجارت بین المللی بهره مند شوید و سوالات خود را در امور مربوط به واردات دستگاه نوسان سنج، تحلیل بازار، قوانین و مقررات گمرکی و تجاری، و … از کارشناسان بپرسید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

ضمن اینکه گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان، ارائه دهنده خدماتی همچون برنامه‌ ریزی حمل و نقل، بررسی و انتخاب تامین کنندگان و تهیه قراردادهای تجاری، پایش و کنترل کیفیت محصولات در هنگام واردات نیز می باشد.

هزینه واردات دستگاه نوسان سنج به طور حدودی چقدر است؟

هزینه های واردات دستگاه نوسان سنج شامل هزینه خرید محصول، هزینه ثبت سفارش و امور بانکی، هزینه ترخیص، هزینه انبارداری و … است که در این مطلب بیشتر بررسی کرده ایم.

برای واردات دستگاه نوسان سنج چه مدارکی نیاز هستند؟

مدارکی همچون بارنامه کالا، ترخیصیه، بیمه نامه و .. برای واردات دستگاه نوسان سنج باید ارائه کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-7-22
0 237

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ