خرید کالا از چین بدون واسطه
خرید کالا از چین بدون واسطه
واتساپ: 09018317558 02142326

خرید کالا از چین بدون واسطه

خرید کالا از چین بدون واسطه و مستقیم از چین یا خرید از سایت‌های چینی، یکی از روش‌های محبوب برای خرید کالا در بین تجار تبدیل شده است. با توجه به تنوع بسیار بالای کالاها و محصولات موجود در سایت‌های چینی، خرید از چین بدون واسطه می‌تواند به طیف وسیعی از سلیقه‌ها پاسخ داده و محدوده کیفیت و قیمت وسیعی را پیش پای بازرگانان بگذارد.

اگر شما نیز در کسب و کار تجارت محصولات هستید، خرید مستقیم از چین می‌تواند به شما کمک کند تا بیزنس خود را رقابتی‌تر کنید. شما می‌توانید با شرکت‌های بزرگی که در کشور چین دفتر فروش دارند، همکاری کنید.

به دلیل پیشرفت فناوری، امروزه تمامی این شرکت‌ها به صورت آنلاین در دسترس هستند و دیگر نیازی به سفرهای کاری به چین نیست. تنها با چند تماس ساده می‌توانید تمامی کالاهای مد نظر خود را تهیه کنید. خرید مستقیم از چین مزایای بسیاری دارد که در ادامه مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

خرید-خارجی مزایای خرید بدون واسطه از چین

در حال حاضر، خرید بدون واسطه از سایت‌های چینی کار چندان دشواری نیست. برخی از تجار فعال در این زمینه، با داشتن مجوز و شرکت‌های بازرگانی، نیازهای مشتریان خود را برطرف می‌کنند. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید کالاهای چینی وارد کنید؟ اگر به بازارهای مختلف داخلی در زمینه گوشی، لوازم آرایشی، لباس و هر بازار دیگری سر بزنید، بسیاری از اجناس چینی را در آن‌ها پیدا خواهید کرد. دلیل اصلی خرید این محصولات، قیمت مناسب آن‌ها و سوددهی بالای واردات است.

خوشبختانه اکنون با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف، می‌توانید به راحتی و بدون واسطه از چین خرید کنید و خطرات سفر را کاهش دهید و در عین حال زمان و هزینه صرفه جویی کنید. با گسترش تجارت الکترونیک و قیمت مناسب محصولات چینی، خرید از سایت‌هایی نظیر Alibaba و made in china نیز رواج یافته و باعث افزایش سهم عمده‌ای از واردات کشورهای در حال‌ توسعه توسط چین شده است. با مراجعه به سایت‌های چینی و یا سایت‌هایی که با این مراکز به صورت مستقیم در ارتباط هستند، می‌توانید از مزایای خرید از چین بدون واسطه بهره‌مند شوید. پرشین تجارت دوان یکی از این سایت‌هاست که با مشاوره امور بازرگانی و خدمات کارشناسان آن می‌توانید در این زمینه بهترین تجربه را داشته باشید.

معرفی برترین سایت‌های خرید از چین

برای خرید آنلاین از چین، شناخت کافی از فروشگاه‌های اینترنتی چین ضروری است. در ادامه به معرفی برترین سایت‌های خرید از چین می‌پردازیم:

نحوه خرید کالا از چین

 

خرید بدون واسطه از چین به عنوان یکی از گزینه‌های پرطرفدار در میان تجار و وارد کنندگان شناخته می‌شود. با توجه به تنوع بسیار زیاد کالاهای موجود، شما می‌توانید محصول مورد نظر خود را با مشاوران ما در میان بگذارید تا در فرآیند خرید همراه شما باشند. به این منظور، ما با شماره 09018317541 از طریق پل ارتباطی واتساپ در کنار شما هستیم.

 

پرداخت هزینه خرید از چین

 

چین به عنوان بزرگترین مبدأ واردات به ایران شناخته می‌شود و تنها در سال ۹۸، واردات ایران از چین به حدود ۱۱ میلیارد دلار رسید. با وجود اعمال تحریم‌های بانکی، صرافی‌ها نقش پررنگی در تبادلات مالی بین ایران و دیگر کشورها ایفا می‌کنند. در سال‌های گذشته، کسب و کارهای کوچک و متوسط با استفاده از این روش، حجم بالایی از تبادلات بانکی را انجام داده‌اند. همچنین، با توجه به قدرت گرفتن یوان در بازارهای مالی، بخش زیادی از تبادلات مالی حالا از دلار به سوی یوان جابه‌جا شده است.

 

شرایط خرید عمده از چین

 

خرید عمده از چین در ابتدا ممکن است به نظر مخاطره‌انگیز و پیچیده باشد اما با داشتن دانش و اطلاعات کافی در این زمینه، می‌تواند به یک فرآیند آسان و سودآور برای تجارت شما تبدیل شود. اگر قصد دارید تجارت عمده‌فروشی خود را با خرید عمده از چین راه‌اندازی کنید، باید به هزینه‌های حمل و نقل نیز توجه کنید. به عنوان مثال کالایی که از چین وارد می‌کنید ممکن است تنها ۱ دلار به ازای هر واحد آن قیمت داشته باشد اما هزینه حمل و نقل آن شاید به ۱۰ دلار نیز برسد. در نتیجه، در واقع شما در این صورت باید به جای پرداخت ۱ دلار برای هر کالا، ۱۱ دلار هزینه کنید.

خرید عمده از چین، نکات و فنون خاص خود را دارد و بهتر است با کارشناسان این حوزه مشورت کنید. شرکت پرشین تجارت دوان با سابقه سال‌ها تجارت با چین و کارشناسان و مشاوران متبحر، آماده ارائه خدمات به تجار گرامی در زمینه خرید عمده از چین است.

 

نکات مهم خرید از چین

 

هنگام خرید از چین بدون واسطه، باید به نکات مهمی توجه کنید. در ابتدا باید شرکت‌هایی را پیدا کنید که محصولات مورد نظر شما را به فروش می‌رسانند و سپس با آن‌ها مذاکره کنید. اگر نسبت به کیفیت کالا اطمینان ندارید، می‌توانید چند نمونه از کالای مورد نظر خود را تهیه کرده و تمامی تست‌های لازم را بر روی آن‌ها انجام داده و پس از تایید، مابقی کالا را خریداری کنید. قیمت محصول را با شرکت‌های مختلف مقایسه کنید و از خرید خود مطمئن شوید.

هزینه‌هایی مانند حمل و نقل و ترخیص نیز باید در نظر گرفته شوند. شما می‌توانید این هزینه‌ها را به شرکت بازرگانی بسپارید تا همه مراحل را برای شما انجام دهد. همچنین، باید به خدمات پس از فروش شرکت فروشنده توجه کنید. فروشنده می‌بایست پشتیبانی‌های مورد نظر شما را پس از خرید از چین بدون واسطه ارائه داده تا بتوان برچسب خرید مطمئن بر آن گذاشت. همچنین، باید از اصالت کالاها نیز اطمینان حاصل کنید. حتما به فروشندگان معتبر که گواهی اصالت کالا دارند مراجعه نموده تا از کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید، اطمینان داشته باشید.

 

اطمینان از اصالت کالا هنگام خرید از چین

 

در بازار بزرگ چین، اطمینان از کیفیت و اصالت محصول، بسیار مهم است. لازم به ذکر است که تأمین‌کننده محصول از نظر واسطه و دلال بودن آن یا تولیدکننده اصلی می‌تواند حاشیه سود شما را دستخوش تغییرات زیادی قرار دهد. در پرشین تجارت دوان، این روند به راحتی تسهیل شده است و کارشناسان ما در تمامی مراحل راهگشای شما تجار گرامی خواهند بود.

همان‌طور که گفته شد باید ابتدا تعدادی نمونه از محصولاتی که قصد خرید آن‌ها را دارید را دریافت کرده و بررسی کنید. پس از منبع‌یابی و انتخاب تأمین‌کننده مورد اعتماد برای خرید کالا نیز باید سفارش‌ها به روش کمی و کیفی بازرسی شوند تا محصولی که به دست خریدار می‌رسد، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

 

 

حمل-و-نقل

 

خرید از چین و تحویل در ایران

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که در خرید از چین بدون واسطه، کالای شما به چه شکلی به مقصد می‌رسد. دو روش حمل و نقل از چین به ایران وجود دارند که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند؛ یکی روش حمل هوایی و دیگری روش حمل دریایی است که با توجه به کالای انتخابی شما و شرایط، بهترین گزینه برای شما انتخاب خواهد شد.

تفاوتی ندارد که از سایت‌های چینی خرید کنید یا به صورت مستقیم با تأمین‌کنندگان در ارتباط باشید. در هر صورت، پرشین تجارت دوان به شما کمک می‌کند تا مرسوله خود را با کمترین هزینه به ایران منتقل کرده و از گمرک ترخیص کنید.

تمامی مراحل از جمله منبع‌یابی و سورسینگ، اعتبارسنجی و ثبت سفارش، پرداخت حواله یوان، تحویل و آماده‌سازی سفارش، حمل و نقل به صورت دریایی و هوایی، در پرشین تجارت دوان قابل انجام است. به شما پیشنهاد می‌دهیم که اگر جزء افرادی هستید که ترجیح می‌دهید کالاهای خود را از سایت‌های خارجی خریداری کنید، حتماً با شماره 02142326 تماس گرفته و از مشاوران ما در این زمینه کمک بگیرید.

چگونه می‌توان از چین بدون واسطه خرید کرد؟

برای خرید مستقیم از چین، شما می‌توانید از وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی چینی مانندAliExpress ، Alibaba،JD.com و Taobao استفاده کنید.

آیا خرید از چین بدون واسطه امن است؟

خرید از چین بدون واسطه ممکن است برای برخی افراد مخاطره‌آمیز باشد اما با انتخاب فروشندگان معتبر و رعایت اصول امنیتی، می‌توان به خرید امن رسید. برای مثال، شما باید از فروشندگانی که امتیازات بالایی در وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی دارند، خرید کرده و همچنین از پرداخت‌های امن و روش‌های پرداختی معتبر مانند PayPal استفاده کنید.

آیا هزینه خرید از چین بدون واسطه کمتر است؟

بله، معمولاً هزینه خرید از چین بدون واسطه کمتر از خرید از طریق واسطه‌های مختلف است. در عین حال باید توجه داشت که هزینه‌های حمل و نقل، ترخیص کالاها و مالیات برای خرید از چین باید به صورت جداگانه محاسبه شوند.

آیا زمان تحویل محصولات خریداری شده از چین بدون واسطه بسیار طولانی است؟

زمان تحویل محصولات خریداری شده از چین بدون واسطه بستگی به مسیر حمل و نقل و روش ارسال دارد. اما معمولاً زمان تحویل محصولات حداقل چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-3-20
0 409

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ