در راستای حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد
در راستای حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد
واتساپ: 09018317558 02142326

در راستای حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد

در راستای حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد

در راستای حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد : جزییات بسته جدید حمایت از تولید ، ترخیص نسیه كالا در گمرك فعال شد . مسعود كرباسیان در گفتگو با خبرنگار ایبِنا در خصوص بسته جدید حمایت از تولید و صادرات گمرك ایران گفت: یكی از موارد در این زمینه بحث ورود موقت كالا به كشور است كه بتوانیم ظرفیت هایی را برای واحدهای تولیدی كشور به منظور صادرات فراهم كنیم.

ترخیص نسیه كالا در گمرك

رییس كل گمرك ایران اظهارداشت: همچنین اینكه یك واحد تولیدی بتواند مواد اولیه مورد نیاز خود را در كمترین زمان وارد كشور كند. خوشبختانه این برنامه ها اجرا شده و اثرات خوبی را داشته است.

بیشتر بدانید :

كرباسیان خاطرنشان كرد: موضوع بعدی این است كه ضمانت هایی داشته باشیم كه بتوان طی آن ترخیص نسیه كالاها را پذیرفت. درباره واحدها و تامین مواد اولیه برنامه این است كه بخشی از كالا را معادل حقوق ورودی به كشور نگه داریم و مابقی ترخیص شود تا تولیدكننده بتواند مواد اولیه را استفاده و تولید كند و سپس با فروش آن در بازار، حقوق ورودی گمرك را بپردازد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

وی افزود: از دیگر بحث ها موضوع استرداد حقوق گمركی و سود بازرگانی مواد اولیه به كار رفته در كالاهای صادراتی است كه این كار هم به صورت الكترونیكی در حال انجام است.

رییس كل گمرك ایران گفت: همچنین توانسته ایم معطلی كالاها را در گمركات به حداقل ممكن برسانیم و با شناسایی تجار و بازرگانان، این خدمات در حال حاضر انجام می شود.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1092

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ