رونق صادرات انگور به عراق
رونق صادرات انگور به عراق
واتساپ: 09018317558 02142326

رونق صادرات انگور به عراق

رونق صادرات انگور به عراق

رونق صادرات انگور به عراق ، بهبود وضعیت صادرات انگور به كشور عراق، موجب رونق بازار این محصول در آذربایجان غربی شده است.به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مركز آذربایجان غربی، رئیس كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی ارومیه در جلسه كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه گفت: امسال زمینه لازم برای صادرات انگور باغداران ارومیه به كشور عراق فراهم شده است.تاج الدینی افزود: تعرفه واردات انگور به عراق 300 دینار برای هر كیلو اعلام شده است و این میزان موجب بهبود بازار فروش انگور استان شده است.

رونق صادرات انگور به عراق

 

بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت:ضروری است در زمینه كیفیت و نحوه مصرف سموم كشاورزی در بین كشاورزان استان در جهت استفاده بهینه، فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

بیشتر بدانید :

 پورسلطانی نائب رئیس دوم اتاق بازرگانی ارومیه در این جلسه گفت: صادركنندگان استان از بسته های حمایتی دولت در بخش صادرات بی بهره هستند و همین مسئله تاثیر منفی بر انگیزه این قشر دارد.

در جلسه كمیسیون كشاورزی اتاق بازرگانی ارومیه جمعی از مدیران سازمان جهادكشاورزی، مدیركل امور مالیاتی و نمایندگان تشكلهای بخش خصوصی در خصوص وضعیت كشاورزی استان از جمله تامین نهاده ها، مالیات و صادرات تبادل نظر كردند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “صادرات انگور به عراق” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1655

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ