مجوز راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش صادر شد
مجوز راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش صادر شد
واتساپ: 09018317558 02142326

مجوز راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش صادر شد

مجوز راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش

مجوز راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش صادر گردید :  فرماندار شوش از صدور مجوز برای راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه از شمال خوزستان خبر داد.

رضا نجاتی گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این منطقه در جلسه كارگروه آمایش و توسعه پایدار خوزستان با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به تصویب رسیده است.  وی افزود: برای احداث منطقه ویژه اقتصادی شوش 36هكتار زمین جانمایی شده است و در سه مرحله ایجاد می شود.

بیشتر بدانید : شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات گمركی به فعالان مجاز اقتصادی (AEO)

فرماندار شوش با بیان اینكه شكل گیری منطقه ویژه اقتصادی در شوش به عنوان سومین منطقه ویژه اقتصادی در استان خوزستان می تواند به رونق اقتصادی و صادرات محصولات كشاورزی منجر شود ، افزود : با توجه به موقعیت استراتژیك شوش و مزیت نسبی آن، احداث منطقه ویژه اقتصادی دراین منطقه یك ضرورت اقتصادی است. نجاتی با اشاره به فعال بودن منطقه ویژه اقتصادی شوش در دو بخش صنعتی و صادرات محصولات كشاورزی خاطر نشان كرد: هم اكنون دو منطقه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهرو منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند در جنوب خوزستان فعال است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با “راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شوش” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1101

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ