ممنوعیت واردات كالاهای مشابه تولید داخل
ممنوعیت واردات كالاهای مشابه تولید داخل
واتساپ: 09018317558 02142326

ممنوعیت واردات كالاهای مشابه تولید داخل

ممنوعیت واردات كالاهای مشابه تولید داخل

ممنوعیت واردات كالاهای مشابه تولید داخل ؛ معاون فنی و امور گمركی گمرك ایران در بخشنامه ای به ناظرین، مدیران كل و مدیران گمركات اجرایی كشور اعلام كرد: با توجه به تاكیدات مقام معظم رهبری و سیاست های راهبردی دولت مبنی بر لزوم حمایت از تولید داخلی و اشتغال مولد و پایدار از ورود كالاهای مشابه تولید داخل مانند پوشاك، كیف، كفش، میوه، خشكبار و اقلامی از این قبیل به صورت ملوانی و گذرمرزی ممانعت شود.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ممنوعیت واردات كالای مشابه داخل از طریق ملوانی

بیشتر بدانید :

فرود عسگری با بیان این مطلب تصریح كرد: وزارت كشور نیز این بخشنامه را به استانداران خود ابلاغ كرده و واردات كالاهای مذكور چه به صورت تجمیعی و چه به صورت خرد به صورت ملوانی و بخش های فاقد تعرفه ممنوع است.در ادامه این بخشنامه آمده است اقلام فوق الذكر باید صرفا بر اساس مصوبات هیات وزیران و در چارچوب مقررات صادرات و واردات انجام می پذیرد.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با ممنوعیت واردات كالاهای شبیه به تولید داخل اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1039

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ