واردات آنتن مخابراتی
واردات آنتن مخابراتی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات آنتن مخابراتی

واردات آنتن مخابراتی نقش مهمی در صنعت ارتباطات دارد و معمولا بیشتر واردات تجاری به این تجهیزات اختصاص داده می شود که فردی که قصد وارد کردن این کالاها را دارد باید به قوانین و مقررات آشنایی کامل داشته باشد و بتواند به خوبی مراحل را پشت سر بگذارد.

واردات-آنتن-مخابراتی

 

واردات و ترخیص آنتن مخابراتی

 

امروزه شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و ترخیص فعالیت دارند  که می توانند در یک مدت زمان کوتاه کالاهای شما را وارد و یا ترخیص کنند. گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان یکی از این شرکت های فعال در زمینه واردات و ترخیص تجهیزات الکترونیکی از قبی واردات کابل های مخابراتی ، واردات انواع آداپتورها ،  داکت و … است که می توانید کارهای واردات خود را به کارشناسان گمرکی و بازرگانی ما بسپارید.

 

آنتن مخابراتی

 

آنتن های مخابراتی از سری تجهیزاتی هستند که کمک می کنند که بتوانید به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید این دکل ها دارای انواع مختلفی هستند که برخی از آن ها شامل:

 

1- دکل خود ایستا

 

دکل های خود ایستا معمولا تعادل خود را روی پایه های است به خوبی حفظ می کنند و در این دکل ها از نبشی و لوله استفاده می کنند این نمونه دکل از استقامت بالایی نیز برخوردار می باشد.

 

2- دکل مهاری

 

این نمونه دکل به سازه هایی مشبک فلزی سه و یا چهار وجهی گفته می شود که به وسیله سیم بکسل در فاصله های مختلف بسته می شود که این سیم ها به پایه ها و مهارکش هایی که در قسمت پایین و اطراف دکل نصب می شوند بسته می شود. پرکاربرد ترین نوع دکل ها، دکل های G65، G45، G35 می باشد.

 

3- دکل رفلکتور

 

دکل رفلکتور یکی از انواع دکل مخابراتی است که می تواند امواج رادیویی را منعکس کند . در مناطق صعب العبور و کوهستانی برای این که کوه ها را دور بزنند مورد استفاده قرار می گیرد.

 

4- دکل منوپل

 

این دکل به دکل چند وجهی هم معروف است که دارای تک پایه است و دارای مقاطع استوانه ای و چند وجهی می باشد که از آن برای دوربین مداربسته سطح شهر و چراغ راهنمایی و … استفاده می کنند.

 

ترخیص آنتن مخابراتی چگونه است؟

 

برای واردات آنتن مخابراتی باید در وهله اول شما با قوانین و مقررات در مورد این زمینه آشنایی داشته باشید و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشید. مراحل یادگیری واردات آنتن مخابراتی شامل:

 

گرفتن کارت بازرگانی

 

اولین و مهم ترین مرحله واردات گرفتن کارت بازرگانی است. که شما باید به سازمان های مربوطه مراجعه کنید و برای گرفتن کارت بازرگانی خود اقدام کنید. این کارت بسیار کاربردی است و به صورت حقیقی و حقوقی تقسیم بندی می شود.

 

آشنایی با قوانین و مقررات

 

امروزه قوانین و بخشنامه ها هر چند وقت یک بار تغییر می کنند و برای این که بتوانید یک تجارت خود داشته باشید باید اطلاعات شما هم به روز باشد. و اطلاعات و اخبارها را به صورت روزانه مطالعه نماید تا از قوانین و مقررات به روز اطلاع داشته باشید.

انتخاب یک کشور تولید کننده برای واردات

 

در این جا شما باید کشورها را مورد بررسی قرار دهید و براساس نیاز خود یک کشور تولید کننده که محصولات آن ها دارای کیفیت بالا هستند را برای واردات انتخاب کنید. برای این که بتوانید یک کشور مناسب برای واردات انتخاب کنید  باید با زبان آن کشور آشنایی داشته باشید.

 

ارسال پیش فاکتور

پروفرما یا پیش فاکتور یکی از مراحل بسیار مهم در زمینه واردات کالا به حساب می آید. از پیش فاکتور برای ثبت سفارش هم استفاده می کنند در این پیش فاکتور اطلاعات کامل و مفیدی هم چون مشخصات کامل کالاها نوشته می شود.

ثبت سفارش

 

ثبت سفارش کالا یکی از مراحلی است که بسیار اهمیت دارد و وارد کننده باید به سامانه ثبت سفارش  وزارت صمت مراجعه نماید و ثبت سفارش خود را برای واردات کالا ارائه دهد.

به این علت ثبت سفارش باید انجام شود که برخی از کالاها دارای ممنوعیت وارداتی هستند  به این علت بهتر است در زمان خرید و انجام دیگر مراحل درخواست واردات کالاها توسط کارشناسان وزارت صمت مورد بررسی قرار بگیرد تا کالایی خارج از قوانین و مقررات خریداری نشود.

 

تخصیص ارز و پرداخت بین المللی

 

بعد از ثبت سفارش نوبت به پرداخت ارز است که تهیه ارز معمولا به روش های مختلف انجام می شود برخی از کالا توسط دولت به آن ها ارز دولت اختصاص داده می شود  تا بتوانید مراحل واردات را به راحتی انجام دهید.

 

بیمه کالا و حمل و نقل

 

حمل و نقل کالا دارای روش های بسیار زیادی است که این روش ها شامل: هوایی، دریایی، جاده ای می باشد و باید براساس بدا و توافق فروشنده  یکی از روش های حمل و نقل را انتخاب کنید. معمولا انتخاب روش حمل و نقل براساس توافق فروشنده و خریدار انتخاب می شود.

 

ترخیص کالا

 

بعد از گذراندن مراحل بالا و رسیدن کالاها به گمرک نوبت به ترخیص کالا از گمرک می رسد که ترخیص کالا از گمرک هم دارای یک سری مراحل است که باید با آگاهی و قوانین ترخیص کالا از گمرک انجام شود.

برای ترخیص باید یک سری مدارک در دست داشته باشید که در صورتی که هر یک از مدارک مورد نیاز برای ترخیص را در دست نداشته باشید ممکن است با مشکلاتی برای ترخیص مواجه شوید.

 

ترخیص آنتن مخابراتی بهترین راه برای وارد کردن آنتن مخابراتی چیست؟

 

با توجه به توضیحاتی که داده شده واردات کالا نیازمند تجربه و مهارت است و انجام مراحل تنها به زبان ساده است در صورتی مه به لحاظ عملی یک کار سخت و پیچیده به حساب می آید. پس بهتر است برای انجام هر چه بهتر مراحل ترخیص کالا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

افراد متخصص باید با قوانین و مقررات بین المللی آشنا و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند تا بتوانند این مراحل را به خوبی پشت سر بگذارند. شرکت های بازرگانی بهترین گزینه برای واردات کالا ها به حساب می آیند.

 

خدمات شرکت پرشین تجارت دوان

 

  • واردات و ترخیص چیپ الکترونیکی
  • واردات و ترخیص آداپتور از گمرک
  • واردات دارو و مواد غذایی
  • واردات تجهیزات مخابراتی
  • واردات قطعات الکترونیکی
  • واردات قطعات کامپیوتری
  • واردات انواع جامپر
  • واردات مبدل
هزینه ترخیص آنتن مخابراتی

 

هزینه  ترخیص آنتن مخابراتی از گمرک معمولا به نوع و هزینه و تعداد محصولات بستگی دارد یعنی هر چقدر تعداد کالاهای شما بیشتر و یا گران تر باشد هزینه واردات آن ها هم بیشتر خواهد بود. از دیگر مواردی که باعث افزایش هزینه واردات می شود نوع حمل نقل کالاها است. مثلا حمل و نقل دریایی از حمل و نقل هوایی ارزان تر می باشد.

کشور مبدأ هم بر هزینه واردات تاثیر دارد و این تاثیر بیشتر بر هزینه حمل و نقل می باشد. از دیگر مواردی که بر قیمت محصولات تاثیر مستقیم دارد شرکت تولید کننده می باشد.

در صورتی که از یک شرکت معتبر و با سابقه برای واردات و ترخیص کمک بگیرید مطمئنا در صرفه جویی در هزینه ها تاثیر مثبتی دارد.

بهترین راه برای واردات آنتن مخابراتی چیست؟

برای واردات بهتر است از یک شرکت بازرگانی کمک بگیرید تا با دانش و مهارت خود بتوانند مراحل واردات را به خوبی پشت سر بگذارند.

تعرفه وارد کردن آنتن مخابراتی چگونه است؟

برای دریافت تعرفه آنتن مخابراتی بهترین کار این است که از شرکت های بازرگانی برای اینکار کمک بگیرید. شما می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس حاصل فرمایید و اطلاعات مفیدی را درباره تعرفه واردات و یا دیگر موارد به دست بیاورید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1401-8-21
0 364

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ