واردات بیل مکانیکی
واردات بیل مکانیکی
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات بیل مکانیکی

*** شرایط :
واردات بیل مکانیکی مستعمل ممنوع است به جز واحدهای دارای مجوز معدن

 

واردات بیل مکانیکی در حوزه واردات ماشین آلات صنعتی انجام می شود که با اهداف تامین نیازهای داخلی به صورت نو و مستعمل وارد کشور می گردد. واردات این ماشین، خواه به صورت نو و خواه به صورت مستعمل نیازمند طی کردن برخی مراحل و رعایت اصول و قوانین خاص مربوط به واردات کالا است. در ادامه سعی داریم برخی اطلاعات کلی و اولیه را پیرامون واردات این ماشین آلات ارائه کنیم. جهت آشنایی با واردات و ترخیص بیل مکانیکی با ما همراه باشید.

 

بیل_مکانیکی

 

واردات بیل مکانیکی

بیل مکانیکی از ماشین آلات بسیار کاربردی در کارهای عمرانی و معدنی می باشد و دارای بازویی است که این بازو به منظور ایجاد حفاری در زمین مورد استفاده قرار می گیرد. بیل های مکانیکی به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت نصب چکش، مته، چنگگ، گراپ، فلزیر، سنگ شکن و … بر روی این بازویی وجود دارد. همین موضوع باعث کاربرد بیشتر و گسترده تر بیل مکانیکی در حوزه پروژه های عمرانی و معدنی شده است.

آنچه که در ایران در حال رخ دادن است، به دلیل ایجاد تورم در اقتصاد ایران و البته برخی شرایط بین المللی، بیل های مکانیکی به صورت نو و یا مستعمل وارد کشورمان می شوند. بیشترین میزان واردات این ماشین آلات به کشورمان از کشورهای چین، آلمان و ترکیه انجام می شود.

 

بیل مکانیکی از کدام کشورها وارد ایران می شود؟

 

همانطور که اشاره کردیم بیشترین میزان واردات این ماشین آلات به کشورمان از کشورهای آلمان، چین و ترکیه است.

کشور آلمان

از بزرگ ترین کشورها در زمینه تولید بیل مکانیکی با کیفیت می باشد. وارد کنندگان ایرانی بیل مکانیکی های نو و مستعمل با کیفیت را از این کشور وارد ایران می کنند.

کشور چین

نیز در حوزه تولید بیل مکانیکی فعال است. دلیل استقبال وارد کنندگان ایرانی از بیل های مکانیکی تولیدی کشور چین، ارزان بودن آن ها نسبت به دیگر کشورها است. البته مشکلی که در واردات این ماشین آلات از کشور چین وجود دارد، این است که کیفیت این ماشین ها نیز همانند قیمتشان پایین می باشد.

کشور ترکیه

نیز از بزرگ ترین مونتاژ کنندگان بیل مکانیکی در جهان می باشد. بازرگانان ایرانی بیشتر بیل مکانیکی های نو و مستعمل را از این کشور وارد ایران می کنند.

البته لازم است اشاره کنیم بیشترین میزان واردات به ایران، مربوط به کشور امارات می باشد. کشور امارات نه به عنوان تولید کننده بلکه به عنوان واسطه با خرید بیل های مکانیکی مستعمل از کشور چین، آن ها را به بازرگانان ایرانی می فروشد.

 

واردات بیل مکانیکی نو بهتر است یا بیل مکانیکی مستعمل؟

 

بسیاری از شرکت های فعال در کشورمان به دلیل فرسوده شدن بیل های مکانیکی که در اختیار دارند و در یک اقدامی که از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است، اقدام به واردات بیل مکانیکی مستعمل می کنند.

واردات مستعمل بیل مکانیکی به معنای واردات هر گونه ماشین دست دوم و کارکرده ای نیست که از نفس افتاده باشد، بلکه دسته ای از بیل مکانیکی های مستعمل وارد کشورمان می شوند که دارای گواهی سلامت قطعات باشند و بیش از پنج سال نیز کارنکرده باشند.

بنابراین برخی شرکت ها که صرفه اقتصادی برایشان از اهمیت بالاتری برخوردار است، می توانند به جای واردات نو بیل مکانیکی، اقدام به واردات مستعمل بیل مکانیکی کنند که البته دارای مراحل دشوارتری برای واردات نیز هست.

 

انواع بیل های مکانیکی وارداتی

 

بیل های مکانیکی در انواع مختلفی با ظاهرهای متفاوت و برای کاربردهای مختلفی طراحی شده اند. در ادامه سعی داریم به انواع بیل مکانیکی اشاره ای داشته باشیم :

بیل مکانیکی کابلی

بیل مکانیکی کابلی همانند دیگر بیل مکانیکی ها دارای یک اتاقک و یک بازو است. بازو این نوع از بیل مکانیکی کابلی به صورت هیدرولیکی یا مکانیکی می باشد.

بیل مکانیکی کششی

بیل مکانیکی کششی شامل یک اتاقک، جزثقیل، بیل کششی و کابل های مختلف است. از این نوع از بیل مکانیکی بیشتر برای کانال زنی، لوله گذاری و … استفاده می شود.

بکهو لودر

این نوع از بیل مکانیکی در واقع ترکیبی از دو ماشین لودر و بیل مکانیکی است.

بیل مکانیکی جام جلو

این نوع از بیل مکانیکی مجهز به چرخ های زنجیری می باشد و توانایی تحمل فشارهای بسیار سخت را دارد. کاربرد اصلی این نوع از بیل مکانیکی بیشتر برای حفاری سطح زمین و بارگیری کامیون ها است.

بیل مکانیکی چنگک دار

کاربرد اصلی بیل مکانیکی چنگگ دار در حفاری تمام اعماق زمین، حمل و جابه جایی و … در پروژه های معدنی است.

 

خدمات ارائه شده در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

بازرگانان و تجار ایرانی برای واردات و ترخیص بیل مکانیکی خواه نو و خواه مستعمل باید ضمن تسلط یه برخی قوانین، اقدام به طی مراحلی شامل آماده سازی پروفرما، ثبت درخواست در سامانه رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اخذ مجوزهای لازم از نهاد های دولتی به منظور واردات بیل های مکانیکی نو و دسته دوم،  دریافت تائید صلاحیت بیل مکانیکی وارداتی، انجام معامله و پرداخت هزینه و در نهایت ترخیص کالا نمایند.

در صورتی که نیازمند راهنمایی بیشتری هستید، می توانید با گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان همکاری کنید. از مهم ترین خدمات ارائه شده در این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • واردات و ترخیص انواع بیل مکانیکی نو و مستعمل
  •  ترخیص بیل‌ مکانیکی کابلی
  • واردات و ترخیص بیل‌مکانیکی کششی
  •  ترخیص بیل مکانیکی جام جلو
  • واردات و ترخیص بیل مکانیکی چنگک دار
  • ترخیص قطعات یدکی بیل مکانیکی

 

ارتباط با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان

در صورتی که قصد واردات این ماشین آلات را از کشورها دیگر دارید، می توانید از طریق شماره های 02142326 و همچنین واتساپ به شماره 09018317541 با مشاوران ما در گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1400-9-23
4 884

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • علیرضا نظرزاده

    با سلام
    متقاضی وارد کننده یکدستگاه بیل بکهول کارکرده به کشور هستم
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    سپاس
    09135882454

    • پرشین تجارت

      با سلام ، همکاران خدمتتون تماس می گیرند.

  • علیرضا رضوی

    سلام من میخواهم یک دستگاه بیل 400 کوماتسو وارد کنم لطفا راهنمای کنید

    • پرشین تجارت

      سلام وقت شما بخیر باشه. لطفا یک شماره تماس بفرمایید

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ