واردات سدیم بنزوات از گمرک
واردات سدیم بنزوات از گمرک
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات سدیم بنزوات از گمرک

آیا تا به حال درباره نحوه واردات سدیم بنزوات از گمرک چیزی شنیده اید؟ واردات و ترخیص سدیم بنزوات از گمرک  که جز مواد اولیه شیمایی می باشد، یکی از واردات بسیار پر سود است که تاجران آن را وارد کشور می کنند تا علاوه بر تأمین نیاز کشور به سود بسیار عالی دست پیدا کنند.

معمولا بر روی هر محصول اگر قسمت ترکیبات آن سدیم بنزوات را مشاهده می کنید. یکی از کارهای سدیم بنزوات جلوگیری از خراب شدن و فساد محصولات و مواد غذایی می باشد و باعث می شود که شما بتوانید محصولات را به مدت طولانی نگهداری کنید.

سدیم بنزوات را به دلیل مصرف بالای آن از دیگر کشورها وارد می کنند و یکی از خدمات شرکت پرشین تجارت دوان واردات سدیم بنزوات از گمرک است. شرکت های که به قوانین و مقررات واردات آشنایی دارند می توانند در انجام مراحل بسیار به شما کمک نمایند و باعث شوند که مراحل واردات بسیار سریع تر انجام شود.

در ادامه شما را با سدیم بنزوات و نحوه واردات آن بیشتر آشنا می کنیم.

واردات-بنزوات-سدیم آشنایی بیشتر با سدیم بنزوات و کاربرد های مختلف آن

 

این ماده به صورت نمکی است و از آن به عنوان یک ماده آنتی میکروبیال و نگهدارنده در محصولات غذایی و نوشیدنی و ….  استفاده می کنند.

سدیم بنزوات یکی از مواد بسیار عالی و پرکاربرد برای نگهداری مواد غذایی است و از آن در تهیه انواعی از ترشیجات، رب، سالاد، مرباها و ….. استفاده می کنند. این ماده باعث جلوگیری از خراب و فاسد شدن مواد غذایی و باعث افزایش طول عمر این مواد هم می شود.

برخی از افراد با دیدن این ماده در ترکیبات مواد غذایی نگران می شوند و تصور می کنند که این ماده خطرناک است و باعث می شود که در آینده بیماری در فرد به وجود بیاید در صورتی که این گونه نمی باشد و مصرف به اندازه  و کم  هیچ خطری برای سلامتی افراد نخواهد داشت. بهتر است بدانید که در تهیه بسیاری از داروها هم از این ماده استفاده می کنند.

از سری کاربرد های این ماده می توان به مهار فرآیند تغییر رنگ اشاره کرد بدین گونه که این ماده باعث می شود که فرآیند تغییر رنگ در مواد غذایی و یا آب میوه ها به تعویق بیفتد و آن ها دیرتر خراب شوند.

این ماده افزودنی ایمن است که تایید شده صنایع غذایی می باشد و مصرف کم و به اندازه آن باعث به وجود آمدن هیچ مشکلی نمی شود.

 

واردات سدیم بنزوات از گمرک چگونه است؟

 

همانگونه که گفته شد واردات سدیم بنزوات دارای سود آوری بسیاری است. واردات و ترخیص کالاهای وارداتی دارای قوانین و مقررات است که باید با توجه به این قوانین و مقررات مراحل واردات و ترخیص کالاها را انجام دهید.

تاجران و شرکت های بازرگانی با توجه به آگاهی که دارند برای واردات کالاها اقدام می کنند. برخی از مراحل واردات در داخل کشور و برخی دیگر در خارج از کشور انجام می شود.

همانگونه که می دانید داشتن کارت بازرگانی برای واردات بسیار اهمیت دارد و تاجر باید حتما دارای کارت بازرگانی باشد. برای دریافت کارت بازرگانی بهتر است به وزارت صمت مراجعه نماید و مراحل دریافت کارت بازرگانی را انجام دهید. مراحل واردات سدیم بنزوات را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:

 

انتخاب کشور و تولید کننده مناسب برای واردات سدیم بنزوات

 

انتخاب یک کشور و تولید کننده مناسب برای واردات سدیم بنزوات بسیار اهمیت دارد چون باعث می شود که شما یک محصول باکیفیت را وارد کشور نماید.

 

مذاکره با تولید کننده

 

مرحله بعدی برای واردات کالا بعد از انتخاب یک تولید کننده مذاکره است که تاجر باید در مورد کالا و تعهدات مالی و … با فروشنده مذاکره نماید که داشتن تجربه و مهارت در این زمینه بسیار حائز اهمیت است چون باید از کیفیت کالا اطمینان پیدا کنید.بعد از مذاکره شما باید درخواست پروفرما نماید.

 

ارسال پروفرما

 

بعد از انتخاب و کشور و تولید کننده و مذاکره و رسیدن به توافقات نوبت به درخواست پیش فاکتور است که یکی از مراحل بسیار مهم به حساب می آید. از پروفرما برای ثبت سفارش استفاده می شود و باید با استناد از پروفرما درخواست ثبت سفارش انجام شود. در پروفرما معمولا اطلاعاتی مانند: قیمت، وزن، کرایه، اطلاعات فروشنده و خریدار، کشور مقصد و مبدا و نوع ارز معامله ثبت می شود.

 

ثبت سفارش

 

در این مرحله وارد کننده به سامانه ثبت سفارش وزارت صمت مراجعه می کند و درخواست خود را برای واردات سدیم بنزوات ثبت می نماید. ثبت سفارش کالا دارای مراحل مختلف و خاصی است که باید با آن آشنایی داشته باشید.

 

پرداخت ارز بین المللی

 

بعد از ثبت سفارش نوبت به پرداخت ارز می رسد که خریدار باید ارز مورد نیاز را تهیه نماید که می تواند این ارز ها را به چند صورت تهیه نماید:

  • بانک
  • ارز ترجیحی
  • صرافی
  • اعتبار اسنادی
  • ارز دولتی
حمل و نقل و بیمه

 

حمل و نقل یکی از مهم ترین مراحل واردات است که با توجه به توافق بین خریدار و فروشنده انتخاب می شود و این روش حمل و نقل با توجه به قواعد بین المللی انتخاب می شود. برای بیمه کردن کالاها باید با یک شرکت بیمه در مورد بیمه کردن کالاهای وارداتی خود صحبت نماید تا کالای شما بیمه شود.

 

ترخیص کالا

 

مرحله آخر واردات سدیم بنزوات ترخیص آن است. بعد از انجام مراحل گفته شد نوبت به ترخیص آن است که فرد وارد کننده باید با اسناد و مدارک مورد نیاز به گمرک مراجعه نماید  و مراحل ترخیص را که مراحل پیچیده ای است را طی نماید. برای آشنایی با مراحل ترخیص می توانید ترخیص دی اکسید تیتانیوم از گمرک را مطالعه نماید.

این مرحله  دارای مراحل بسیار سختی است که بهتر است از ترخیص کار بسیار حرفه ای کمک بگیرید تا مراحل ترخیص آسان تر انجام شوند. دریافت یک سری مجوز ها برای ترخیص بسیار ضروری است.

استاندارد گمرکی

 

برای کم کردن هزینه های واردات سدیم بنزوات چه باید کرد؟

 

برای این که بتوانید هزینه های واردات سدیم بنزوات را کاهش دهید باید به قوانین و مقررات واردات آشنا باشید تا مجبور به پرداخت هزینه های اضافی نشوید معمولا با رعایت قوانین می توانید مالیات ها را به حداقل برسانید.

انتخاب یک روش حمل و نقل مناسب هم می تواند باعث کاهش هزینه ها شود. در صورتی که شما یک روش حمل و نقل به صرفه را انتخاب نکنید مجبور به پرداخت هزینه های زیادی می شوید پس با مشورت با یک فرد با تجربه می توانید بهترین روش حمل و نقل را انتخاب کنید.

سپردن کارهای وارداتی به یک شرکت بازرگانی که دارای تجربه و مهارت باشد می تواند به کاهش هزینه های شما بسیار کمک کند. شرکت های بازرگانی با استفاده از افراد حرفه ای و کار بلد می توانند مراحل واردات را به بهترین شکل انجام دهند بدون این که شما مجبور به پرداخت هزینه های زیادی شوید. پس بهترین راه برای واردات سپردن کارها به یک شرکت بازرگانی معتبر است.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-8-10
0 149

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ