واردات فیلتر هوا
واردات فیلتر هوا
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات فیلتر هوا

فیلتر هوا از پر مصرف‌ترین لوازم یدکی است و به دلیل استفاده زیادی که دارد، به عنوان یکی از کالاها در تجارت بین‌الملل میان کشورهای مختلف، واردات و صادرات می‌شود. این کالا از ایران به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می‌شود همچنین تاجران ایرانی از کشورهای چین، کره و بعضی از کشورهای اروپایی، واردات فیلتر هوا را انجام می‌دهند. واردات فیلتر هوا از گمرک، باید تحت یکسری قوانین و مقررات انجام گیرد و توصیه می‌شود اگر شما هم تصمیم به واردات این کالا دارید، حتما با یک شرکت ترخیص کار در ارتباط باشید. در ادامه این مطلب می‌خواهیم توضیحات مهم راجع به واردات فیلتر هوا از گمرک را خدمت شما ارائه کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

ترخیص-کالا

ترخیص-کالا

شرایط واردات فیلتر هوا از گمرک

 

شما برای واردات فیلتر هوا از گمرک باید از شرایط و مقررات آن اطلاعات کسب کنید و از قوانین واردات کالا در کشور مقصد، آگاهی داشته باشید. برخی از شرایط مهم واردات کالا عبارتند از :

 

دریافت مجوز واردات

 

اولین قانون برای واردات فیلتر هوا از گمرک، دریافت مجوز واردات است و باید از سازمان‌های مربوطه، مجوزهای لازم را کسب نمایید.

 

محدودیت‌های صادراتی

 

پیش از واردات کالای مدنظر خود باید از قوانین و محدودیت‌های صادراتی کشور مقصد اطلاع داشته باشید. ممکن است واردات فیلتر هوا از کشور مقصد مدنظرتان، محدودیت‌هایی داشته باشد.

 

استانداردهای فنی

 

واردات کالا از بعضی کشورها نیازمند رعایت برخی استانداردهای فنی خاص می‌باشد و شما باید مطمئن شوید که فیلتر هوایی که وارد می‌کنید، مطابق با استانداردهای مربوطه است.

 

تعرفه های وارداتی

 

از قوانین واردات فیلتر هوا، تعرفه‌های وارداتی است و باید پیش از واردات، از تعرفه‌ها اطلاع یابید.

مجوز_صمت_با_پرشین_تجارت

مجوز_صمت_با_پرشین_تجارت

 

دریافت مجوزهای لازم برای واردات فیلتر هوا از گمرک

 

همانطور که در بخش قبلی مطلب اشاره کردیم، شما برای واردات فیلتر هوا از گمرک باید مجوزهای لازم را دریافت کنید. این مجوزها به قرار زیر هستند :

  • کارت بازرگانی معتبر به نام وارد کننده
  • مجوز واردات جداگانه برای هر کالا
  • گواهی استاندارد اگر کالا مشمول مقررات اجباری صادرات کالا باشد.
  • گواهی انرژی اتمی
مراحل واردات فیلتر هوا از گمرک

 

اگر تمایل به واردات فیلتر هوا از گمرک دارید، برای انجام این کار باید تمام مراحل آن را پشت سر بگذارید. در این بخش می‌خواهیم مراحل واردات را به صورت کامل شرح دهیم :

 

آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به واردات

 

توصیه می‌شود قبل از واردات کالا، از قوانین و مقررات مربوطه اطلاع پیدا کنید و خلاف قوانین عمل نکنید. برای مثال از قوانین اصلی واردات کالا، دریافت برخی مجوزهاست که بالاتر شرح دادیم همچنین باید بدانید که واردات برخی از کالاها به کشور ممنوع است و لازم است مطمئن شوید که واردات کالای مدنظر شما قانونی است یا خیر.

 

پیدا کردن تامین کننده معتبر

 

در قدم بعدی برای واردات فیلتر هوا از گمرک باید یک تامین کننده معتبر پیدا کنید. با پیدا کردن یک تامین کننده معتبر، از باکیفیت و اصل بودن کالای خریداری شده خود اطمینان خواهید داشت اما اگر برای پیدا کردن مرکز معتبر خرید فیلترهوا، تحقیقات کافی را انجام ندهید، ممکن است اجناس تقلبی و بی‌کیفیت به شما فروخته شود و نتوانید آنها را در بازار ایران به فروش برسانید.

 

انتخاب روش حمل و نقل مناسب

 

برای واردات فیلتر هوا می‌توانید روش‌های حمل و نقل مختلفی را انتخاب کنید و شما برای انتخاب روش حمل و نقل، باید مواردی مثل هزینه، مسافت میان دو کشور و برخی موارد را در نظر بگیرید. حمل و نقل کالا به روش‌های دریایی، هوایی و زمینی انجام می‌گیرد. روش حمل دریایی، هزینه مناسبی دارد و کالای شما با ایمنی بالا، منتقل خواهد شد همچنین زمان انتقال کالا در این روش، مناسب است. اگر کشوری که انتخاب کرده‌اید با ایران مرز دریایی دارد، می‌توانید فیلترهای هوا را به روش دریایی منتقل کنید.

در روش هوایی حمل کالا، هزینه بیشتری را می‌پردازید اما مزیتی که دارد این است که کالای شما خیلی زود به دستتان می‌رسد. برای حمل زمینی هم هزینه کمتری پرداخت می‌کنید و اگر کشور مدنظر از کشورهای همسایه است، حمل زمینی می‌تواند مناسب شما باشد.

در کل، هر سه روش حمل زمینی، هوایی و دریایی، کاملا ایمن هستند اما هزینه حمل هوایی بیشتر از روش‌های دیگر است و برای حمل زمینی، باید زمان بیشتری را منتظر رسیدن بار خود باشید.

 

ترخیص کالا

 

مرحله بعدی واردات فیلتر هوا از گمرک، ترخیص کالا خواهد بود و شما باید بعد از ورود کالا به گمرک جمهوری اسلامی ایران، این مرحله را طی کنید تا بتوانید کالا را کاملا قانونی وارد کشور نمایید. با توجه به زمان بر بودن فرایند ترخیص کالا و آشنا نبودن شما با مراحل آن، می‌توانید برای تسریع فرایند ترخیص کالاهای وارداتی خود، از کارشناس ترخیص کار رسمی گمرک در شرکت پرشین تجارت دوان راهنمایی دریافت نمایید.

 

واردات انواع فیلتر هوا از گمرک

 

واردات فیلتر هوا از گمرک در انواع مختلف آن امکان پذیر است. از جمله فیلترهای هوا عبارتند از :

  • فیلتر هوای پژو
  • فیلتر هوای تندر 90
  • فیلتر هوای پرادو
  • فیلتر هوا خودروهای سواری
  • فیلتر هوای ولو
  • فیلتر هوای ون
  • فیلتر هوای هایلوکس
  • فیلتر هوای ماکسیما
  • فیلتر هوای خودروهای جک
  • فیلتر هوای بنز
  • فیلتر هوای اپیروس
  • فیلتر هوای کاپرا
  • فیلتر هوای زانتیا
  • فیلتر هوای آزرا
  • فیلتر هوای پراید
  • فیلتر هوای رنو
  • فیلتر هوای کمری
  • فیلتر هوای هاوال
هزینه واردات فیلتر هوا از گمرک

 

واردات فیلتر هوا از گمرک، هزینه‌های مختلفی دارد اما به طور کلی هزینه‌های آن شامل هزینه حمل و نقل و هزینه مربوط به گمرک و ترخیص کالا می‌باشد. هزینه حمل و نقل بر اساس اینکه چه روشی را برای حمل انتخاب کرده‌اید، حجم و وزن کالا چقدر است و مسافت جغرافیایی دو کشور چگونه است، تعیین می‌شود.

هزینه‌های مربوط به گمرگ و ترخیص نیز شامل مواردی مثل گمرک ورودی، مالیات ورودی، هزینه‌های بیمه و هزینه‌های خدمات ترخیص هستند. این هزینه‌ها برای واردات هر نوع کالایی باید پرداخت شوند.

 

سود واردات فیلتر هوا

 

تجارت در حوزه لوازم یدکی خودرو همچون فیلتر هوا، تجارت بسیار پر سودی محسوب می‌شود اما به شرطی که در این راه از کارشناسان و ترخیص کاران با تجربه کمک بگیرید تا بتوانید تامین کننده مناسبی را انتخاب نمایید و با رعایت تمام مقررات و قوانین، واردات کالا را انجام دهید.

 

خدمات پرشین تجارت دوان در زمینه واردات فیلتر هوا از گمرک

 

شرکت پرشین تجارت دوان یک شرکت فعال در زمینه واردات و صادرات کالاهای مختلف است که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید در زمینه واردات فیلتر هوا از گمرک، از انواع خدمات این شرکت بهره مند شوید از جمله آنکه :

  • مشاوره و ارائه اطلاعات در خصوص قوانین و مقررات گمرکی و تجاری
  • ارائه خدمات بازرگانی وارداتی همچون برنامه‌ ریزی حمل و نقل، بررسی و انتخاب تامین کنندگان و تنظیم قراردادهای تجاری
  • بررسی و کنترل کیفیت فیلترهوا در هنگام واردات
  • ارائه خدمات پس از تحویل فیلترهوا و رفع مشکلات مربوط به آن
  • ارائه خدمات حمل و نقل از جمله خدمات حمل و نقل درون کشوری و گمرکی

برای بهره مندی از خدمات پرشین تجارت دوان ، لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید. شماره تماس نیز در وبسایت شرکت موجود است.

واردات فیلتر هوا چه هزینه‌هایی دارد؟

هزینه واردات فیلتر هوا شامل هزینه مربوط به خرید کالا، هزینه‌های مربوط به گمرک و ترخیص کالا و هزینه حمل و نقل است.

در واردات فیلتر هوا چه روش‌هایی را می‌توان برای حمل و نقل کالا انتخاب کرد؟

شما می‌توانید کالای وارداتی را به روش‌های زمینی، هوایی و دریایی به ایران منتقل کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-11-25
0 202

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ