واردات و ترخیص میلگرد نسوز
واردات و ترخیص میلگرد نسوز
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات و ترخیص میلگرد نسوز

میلگرد نسوز کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد و برای تولید انواع اتصالات فشار قوی، تولید انواع پیچ و مهره استیل، تولید ظروف حمل مواد شیمیایی و … استفاده می‌شود. با توجه به کاربردهای گسترده میلگرد نسوز، واردات این کالا مورد توجه تاجران ایرانی قرار گرفته است زیرا سود بالایی دارد. اگر شما هم تصمیم به واردات و ترخیص میلگرد نسوز دارید، باید بدانید که قوانین و مقررات آن به چه صورت است و به چه مجوزهایی نیاز دارید. از این رو، مطلبی را در ادامه آماده کرده ایم تا شما را برای واردات و ترخیص میلگرد نسوز راهنمایی کنیم پس دعوت می‌کنیم همراه ما باشید.

 

سود واردات و ترخیص میلگرد نسوز

 

میلگرد نسوز، تحمل بالایی در مقابل گرما و دمای زیاد دارد و می‌تواند تا دمای 650 درجه را تحمل کند. مقاومت در برابر خوردگی، تحمل دمای بالای بدون تغییر شکل ظاهری و دیگر ویژگی‌ها، این میلگرد را در صنایع مختلف پرکاربرد ساخته است همچنین دارای یکسری ترکیبات شیمیایی می‌باشد که آن را در برابر بخار آب، پوسته‌ای شدن، سایش و اکسید کربن، مقاوم ساخته است. از میلگرد نسوز در لوله‌های تاسیسات دیگ‌های بخار و مبدل های حرارتی، پره توربین‌های گازی و بخاری، سوپاپ و … استفاده می‌شود و با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارد، واردات آن می‌تواند بسیار پرسود باشد.

 

مراحل واردات و ترخیص میلگرد نسوز

 

واردات و ترخیص میلگرد نسوز، مراحل و فرایندی دارد که شما باید اطلاع داشته باشید. با در نظر گرفتن فرایند زمانبر و پیچیده بودن مراحل واردات کالا، توصیه می‌شود در این زمینه از شرکت‌های فعال در حوزه واردات و صادرات کالا مثل شرکت پرشین تجارت دوان کمک بگیرید.

این مراحل به شرح زیر هستند :

 

انتخاب تامین ‌کننده معتبر

 

در قدم اول برای واردات و ترخیص میلگرد باید به دنبال یک تامین کننده معتبر باشید. مرکزی که برای تامین کالا انتخاب می‌کنید، باید معتبر و مجرب باشد و از استاندارد بودن کالاهای موجود در این مرکز، اطمینان لازم را کسب نمایید.

 

آگاهی از قوانین و مقررات گمرکی

 

برای واردات هر نوع کالایی باید از قوانین و مقررات گمرکی آگاهی پیدا کنید. این قوانین شامل جستجوی کد تعرفه گمرکی، محدودیت‌های وارداتی، مقررات ویژه و … هستند. توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قوانین گمرکی، از کارشناسان شرکت پرشین تجارت دوان راهنمایی دریافت نمایید.

 

تهیه مدارک و مجوزهای لازم

 

واردات و ترخیص میلگرد نسوز نیازمند ارائه یکسری مدارک و مجوزهاست. این مدارک شامل مدارک تجاری، مالی و … هستند همچنین باید کارت بازرگانی هم داشته باشید.

 

انتخاب روش حمل کالا

 

شما برای واردات کالای مدنظر خود باید یک روش را متناسب با بودجه ای که دارید و همچنین مدت زمانی که می‌خواهید کالا به دستتان برسد، انتخاب کنید. روش‌های حمل کالا به شرح هوایی، زمینی و دریایی هستند که در حمل هوایی، کالا زودتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت اما هزینه آن نیز بیشتر است. اگر هم می‌خواهید کالا را با هزینه مناسب‌تری به گمرک ایران منتقل کنید، روش زمینی را انتخاب کنید اما باید مدتی را منتظر رسیدن کالا باشید.

 

انجام امور گمرکی

 

بعد از وارد شدن میلگرد نسوز به کشور باید امور گمرکی را انجام دهید و مالیات‌ها و هزینه‌های گمرکی را به طور کامل پرداخت نمایید. انجام امور گمرکی کمی زمان‌بر است و برای تسریع در کارهای این مرحله، توصیه می‌شود از کارشناس ترخیص کار رسمی گمرک شرکت پرشین تجارت دوان راهنمایی دریافت کنید.

 

مشکلات واردات و ترخیص میلگرد نسوز

 

واردات کالاهای مختلف همچون میلگرد نسوز، چالش هایی را هم به همراه دارد که شما باید پیش از اقدام به این کار، با چالش‌ها و مشکلات احتمالی آشنا شوید از جمله آنکه :

 

دریافت مجوز

 

شما بدون دریافت مجوزهای لازم، نمی‌توانید هیچ نوع کالایی را وارد کنید و در صورت عدم دریافت مجوز، مرتکب خلاف شده‌اید. اصلی‌ترین مجوز از سازمان صنعت، معدن و تجارت است و با توجه به طولانی بودن زمان صدور مجوز و هزینه‌های بالای صدور آن، یکی از چالش‌های واردات کالا محسوب می‌شود.

 

مشکلات مربوط به ارز

 

واردات میلگرد نسوز با ارز انجام می‌شود و با توجه به نوسانات نرخ ارز، این موضوع هم می‌تواند یکی از چالش‌های پیش روی شما باشد.

 

مشکل پیدا کردن تامین کننده معتبر

 

از مشکلات واردات و ترخیص میلگرد نسوز، پیدا کردن تامین کننده معتبری است که کالای با کیفیت را به دست شما دهد. کالای وارداتی شما اگر بی‌کیفیت باشد، تقاضایی برای خرید آن وجود نخواهد داشت و سرمایه خود را از دست خواهید داد.

 

مشکلات حمل و نقل

 

یکی دیگر از چالش‌های واردات میلگرد نسوز، مشکلات مربوط به حمل و نقل است و ممکن است کالای شما چند روز دیرتر تحویل داده شود.

 

هزینه‌های واردات میلگرد نسوز

 

هزینه واردات میلگرد نسوز شامل موار زیر است :

  • هزینه‌ای که باید برای خرید کالا پرداخت کنید و بر اساس حجم کالا، هزینه آن مشخص می‌شود.
  • هزینه‌ای که باید برای ثبت سفارش و انجام امور مربوط به بانک پرداخت کنید.
  • هزینه‌های مربوط به بیمه، استانداردها و مجوزهای فنی که باید پرداخت گردد.
  • هزینه حمل تا گمرک ورودی به کشور
  • هزینه‌های مربوط به ترخیص و انبارداری کالا
  • هزینه جداگانه‌ای که باید بابت ترخیص کالا از گمرک پرداخت کنید.
  • 9 درصد ارزش افزوده برای محصولات وارداتی
  • 4 درصد مالیات علی‌الحساب برای پوشش هزینه‌های مالیاتی مرتبط با واردات کالاها
مدارک لازم برای واردات میلگرد نسوز

 

برای واردات میلگرد نسوز باید مدارک را تهیه کنید که اسامی آنها به شرح زیر هستند :

  • فاکتور تجاری که شامل اطلاعاتی همچون نام فروشنده، مشخصات دقیق میلگرد نسوز، قیمت‌گذاری و شرایط پرداخت است.
  • بیمه‌‌نامه که مشخص کننده بیمه حمل و نقل میلگرد نسوز است و در صورت وارد شدن خسارت به کالا، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • بارنامه که حاوی اطلاعات مربوط به نحوه حمل ‌و نقل، مسیر و تعداد میلگردهای وارد شده است.
  • گواهی مبدا که توسط مقامات صادر کننده کشور صادر می‌شود و تعیین کننده محل تولید واقعی میلگردها می‌باشد.
  • گواهی بازرسی که اگر میلگردها تحت بازرسی قرار بگیرند، صادر می‌شود.
  • کد تعرفه گمرکی
خدمات پرشین تجارت دوان در زمینه واردات میلگرد نسوز

 

در این مطلب سعی کردیم شما را برای واردات و ترخیص میلگرد نسوز راهنمایی کنیم و مدارک و مراحل مربوطه را شرح دادیم. توصیه می‌کنیم در این زمینه از تخصص و تجربه کارشناسان و ترخیص کاران شرکت پرشین تجارت دوان بهره مند شوید. کارشناسان این شرکت، سابقه طولانی مدت در زمینه واردات انواع لوازم دارند و بهترین راهنما برای شما خواهند بود. از جمله خدمات این شرکت می‌توانیم به حمل و نقل کالا، تنظیم اظهارنامه گمرکی، ثبت سفارش بازرگانی، خرید کالا، دریافت مجوزهای لازم، ترخیص کالا از گمرکات کشور، ترانشیپ کالا و … اشاره کنیم. جهت دریافت خدمات لطفا تماس حاصل بفرمایید

واردات و ترخیص میلگرد نسوز چه هزینه هایی دارد؟

هزینه واردات کالا شامل هزینه خرید محصول، هزینه‌های حمل و نقل، هزینه گمرک و … هستند.

برای واردات میلگرد نسوز به چه مدارکی نیاز است؟

از جمله مدارک لازم برای واردات کالا شامل بارنامه، بیمه‌نامه، فاکتور تجاری و … می‌باشند.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-10-25
0 124

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ