واردات گرم کن ترموستات
واردات گرم کن ترموستات
واتساپ: 09018317558 02142326

واردات گرم کن ترموستات

آیا تا به حال در مورد واردات گرم کن ترموستات چیزی شنیده اید و یا مراحل واردات آن را می دانید؟ واردات گرم کن ترموستات یکی دیگر از خدمات تیم پرشین تجارت دوان است که توسط ترخیص کاران حرفه ای این شرکت به بهترین شکل انجام می شود.

 

واردات و ترخیص گرم کن ترموستات

 

امروزه واردات کالا دارای سود آوری زیادی است که برای انجام دادن مراحل واردات باید به قوانین و مقررات و مراحل واردات آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید واردات گرم کن ترموستات را به خوبی انجام دهید. گرم کن ترموستات معمولا از کشورهای کانادا،  استرالیا،  باکو، اندونزی و….  وارد کشور می شود. که این کالاها مانند دیگر کالاهای وارداتی مشمول رعایت یک سری قوانین و مقررات و دریافت مجوزهای است.

چنانچه با مراحل و قوانین واردات آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم که انجام این مراحل را به یک ترخیص کار حرفه ای بسپارید تا در مدت زمان کوتاه و با یک تعرفه بسیار مناسب کالاهای شما را وارد کشور کنند. شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بازرگانی است که کارهای واردات و ترخیص کالا را انجام می دهد.  این شرکت دارای ترخیص کاران بسیار حرفه ای است که انجام مراحل را در کمترین زمان و بدون به وجود هزینه های اضافی انجام می دهند. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد واردات گرم کن ترموستات در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

مراحل واردات گرم کن ترموستات

 

همانطور که می دانید واردات گرم کن ترموستات و دیگر کالاهای وارداتی دارای یک سری مراحل است که شما باید این مراحل را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم.

قبل از شروع هر کاری شما باید مراحل اداری و دیگر کارهای واردات را مورد بررسی قرار دهید شما باید در ابتدا ببینید که واردات گرم کن ترموستات دارای چه شرایط و قوانین و مقرراتی است و اینکه چه مجوزهای برای واردات این کالا نیاز است.

برای واردات ترموستات  و گرم کن آن شما باید دارای کارت بازرگانی باشید تا بتوانید کارهای واردات و دریافت مجوز ها و…  را به خوبی انجام دهید. پس اولین مرحله دریافت کارت بازرگانی است در صورتی که دارای کارت بازرگانی نیستید و برای تان مقدور نیست که کارت بازرگانی را دریافت کنید می توانید این کار را به یک شرکت بازرگانی بسپارید.

شما باید یک تولید کننده گرم کن ترموستات پیدا کنید و به مذاکره و گفت و گو با فروشنده بپردازید و اطلاعاتی را در مورد تعهدات مالی و بیمه ای کسب کنید. در این مرحله در صورتی که دارای تجربه و تخصص باشید می توانید به راحتی تخفیف برای خرید را دریافت کنید. شما باید از کیفیت کالاها اطمینان حاصل کنید تا بتوانید حاشیه سود خود را بالا ببرید. بعد از چانه زنی و مذاکره می توانید برای سفارش کالا اقدام کنید و از کیفیت کالاها اطمینان حاصل کنید.

 

دریافت پیش فاکتور

 

دریافت پیش فاکتور یکی دیگر از مراحل واردات گرم کن ترموستات است که از طرف فروشنده برای خریدار فرستاده می شود در پیش فاکتور اطلاعاتی از قبیل موارد زیر ذکر می شود:

  • نام و آدرس فروشنده
  • نام و آدرس کامل خریدار
  • مشخصات کامل کالا با شرح کیفی، کمی،  تعداد، وزن خالص
  • شماره تعرفه گمرکی
  • مبلغ پروفرما با ذکر تفکیک قیمت، هزینه حمل و بسته بندی
  • وسیله حمل کالا
  • مبدا و مقصد نهایی کالا به شرح بنادر یا محل تخلیه بار
  • کشور سازنده کالا

 

بررسی کمی و کیفی پیش فاکتور و کالا

 

در تجارت یکی از اصلی ترین دغدغه های خریدار گرم کن ترموستات این است که فرد تولید کننده کالاها را با کیفیت و مشخصات ثبت شده در پیش فاکتور برای خریدار ارسال کند.

شرکت های بازرگانی برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکل بازرسی کالا را انجام می دهند تا با توجه به مشخصات ثبت شده کیفیت کالاها بررسی شوند. مراحل بررسی شامل عملیات بازرسی کمی و کیفی است تا از کیفیت و مواردی که در پیش فاکتور ثبت شده است اطمینان حاصل کنید.

 

ثبت سفارش

 

شما باید ثبت سفارش پیش فاکتور را انجام دهید تا از ممنوع نبودن کالای وارداتی خود اطمینان حاصل کنید. چون برخی از کالاهای وارداتی دارای ممنوعیت هستند. در نهایت بعد از بارگذاری پیش فاکتور مجوز ثبت سفارش برای شما ثبت می شود.

 

پرداخت هزینه های ارزی

 

در این مرحله شما باید هزینه ی که در پیش فاکتور ثبت شده است را پرداخت نماید که برای پرداخت شما باید در خواست تخصیص ارز را از بانک مرکزی انجام دهید که برای این کار نیاز به کارت بازرگانی دارید.  در صورتی که کارت بازرگانی ندارید می توانید از طریق شرکت پرشین تجارت دوان برای واردات کالای خود اقدام کنید.

 

روش حمل و نقل

 

در این مرحله خریدار و فروشنده روش حمل و نقل را انتخاب می کنند  و نحوه بارگیری توسط این دو مشخص می شود که روش های حمل و نقل شامل:  روش دریایی،  زمینی،  هوایی است.

در صورتی که فروشنده  حمل و نقل کالا را پذیرفته باشد دیگر شما نیاز به شرکت حمل و نقل ندارید ولی  در غیر این صورت خریدار باید با یک شرکت حمل و نقل قرار داد ببندید که بعد از استعلام حمل و نقل کالا انجام می شود.

 

اخذ ترخیصیه

 

برای گرفتن ترخیصیه  خریدار و یا نماینده قانونی آن مانند ترخیص کار باید با در دست داشتن سه نسخه از اصل بار نامه به شرکت حمل و نقل مراجعه نماید و ترخیصیه و قبض و رسید انبار را هم دریافت کنید.  شما یک رسید الکترونیکی دریافت می کنید که در این رسید تمامی اطلاعات به صورت آنلاین قابل مشاهده است.

رسید الکترونیکی سندی است که هنگام تحویل بار شرکت حمل و نقل آن را صادر می کند و اطلاعاتی  مربوط به وزن و نوع بار،  روش حمل و نقل مبدا و مقصد در آن ثبت شده است.

 

ترخیص کالا

 

بعد از خرید و واردات گرم کن ترموستات  فرد باید برای ترخیص کالاها به گمرک مراجعه نماید و در آن جا اعلام کند که کالاهای وارداتی را از چه کشورهایی و با چه قیمتی وارد کشور کرده است.

هنگام مراجعه به گمرک باید موارد زیر را انجام دهید:

  • ثبت مشخصات ترخیصیه در سامانه EPL
  • ارزیابی کالا در صورت نیاز
  • دریافت مجوزهای مورد نیاز
  • پرداخت عوارض گمرک
  • دریافت پروانه الکترونیکی
  • بارگیری گرم کن ترموستات و ترخیص آن

که بعد از انجام دادن این مراحل فرد می تواند برای خروج کالا اقدام نماید.

 

واردات گرم کن ترموستات دارای چه هزینه های است؟

 

واردات گرم کن ترموستات دارای هزینه های مختلفی است که شما در صورتی که در همان ابتدا هزینه ها را به صورت تقریبی برآورد کنید می توانید  راحت تر آن ها را وارد کشور نماید.

از سری هزینه های که برای واردات باید پرداخت کنید شامل هزینه های بیمه،  مالیات و گمرک، هزینه های حمل و نقل،  هزینه های بازرگانی، هزینه های انبار و نگهداری کالاها و….  است که فرد تجار موظف به پرداخت آن ها است و باید آن ها را پرداخت نماید.

شما می توانید برای انجام امور ترخیص کالا از ترخیص کاران حرفه ای کمک بگیرید. به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ترخیص کار گمرک مقاله بهترین ترخیص کار گمرک را مطالعه کنید تا اطلاعاتی در مورد ترخیص کار و وظایف او به دست آورید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1402-10-6
0 64

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ