استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور
استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور
واتساپ: 09018317558 02142326

استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور

استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور : به گزارش روابط عمومی گمرك ایران، فرود عسگری با بیان این مطلب افزود: با استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور این سازمان وظیفه دارد نسبت به ارزشگذاری كالاهای وارده به مناطق آزاد اقدام كرده و مناطق آزاد براساس ارزش اعلامی گمرك، مقررات خود را برای اخذ عوارض در نظر بگیرد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

بنابراین گزارش پیش از این گمرك صرفاً در مبادی خروجی مناطق آزاد مستقر بود.در ادامه این بخشنامه تأكید شده است كالاهای موضوع لیست موافقت‌نامه ترجیحی ایران با تركیه (مخصوصاً پوشاك) صرفاً به صورت تجاری و بدون اعمال هرگونه تخفیف منطقه و با رعایت شرایط عمومی صادرات و واردات كشور و سایر مقررات و بخشنامه‌های مربوطه و نیز داشتن گواهی مبداء و همچنین حمل مستقیم از كشور تركیه، پس از انجام تشریفات گمركی قابل ترخیص است.

بیشتر بدانید :

بر این اساس موافقت‌نامه‌های تعرفه ترجیحی و كالاهای مشمول لیست مذكور می‌بایست در چارچوب تعرفه‌های مصوب قرار گیرد تا شرایط مساعد برای رقابت منصفانه تجاری و اقتصادی بین طرف‌های متعاهد فراهم شود. همچنین می‌بایست مبادله كالاهای مشمول موافقت‌نامه تعرفه ترجیحی بین دو كشور ایران و تركیه در چارچوب توافق به‌عمل آمده بین دو كشور صورت گیرد تا از ایجاد هرگونه تخفیفات مضاعف جلوگیری شود.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با استقرار گمرك در مبادی ورودی مناطق آزاد كشور اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1093

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

در طول تعطیلات نوروزی پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ