یكی از عوامل افزایش قیمت ارز ، تزلزل برجام است
یكی از عوامل افزایش قیمت ارز ، تزلزل برجام است
واتساپ: 09018317558 02142326

یكی از عوامل افزایش قیمت ارز ، تزلزل برجام است

یكی از عوامل افزایش قیمت ارز ، تزلزل برجام است

دبیر كمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تزلزل در آینده برجام یكی از عوامل افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر است.سید حسن حسینی شاهرودی، با اشاره  به مساله افزایش نرخ در روزهای اخیر، گفت: بانك مركزی  موضوع سال نو میلادی و افزایش تقاضای ارز مرتبط با آن را دلیل افزایش تقاضای ارز  می‌داند اما حتما دلایل دیگری نیز در این افزایش یكباره و ركودزنی‌های دور از انتظار موثر است.  یكی از دلایل افزایش تقاضا رشد نقدینگی در ماههای اخیر می‌باشد كه بالاخره اثر آن در یك بازار سرریز می‌شود.

تزلزل برجام و افزایش نرخ ارز

وی افزود، قسمت قابل توجهی از افزایش تقاضای ارز در روزهای اخیر به موضوع تمدید قانون داماتو و مشكلاتی كه در آینده برای توافق برجام ایجاد خواهد شد، مربوط می‌شود.

بیشتر بدانید :

حسینی ادامه داد، امیدوار هستیم دولت  با تدابیری كه در نظر گرفته هر چه سریع تر فضای ایجاد شده در بازار ارز را كنترل كند، در غیر این صورت رشد بی محابای نرخ دلار می تواند تبعات سنگینی را به اقتصاد كشور وارد كند.

حسینی در گفت و گو با تسنیم«پویا» تاكید كرد، فضای هیجانی كه اخیرا شكل گرفته، باعث هجوم مردم به بازاری مثل بازار ارز شده است. در شرایط فعلی رشد تقاضا  به شكل حبابی منجر به افزایش تقاضای ارز در سطوح مختلف شده است و در صورتی كه این  فضای هیجانی كنترل نشود حتما موجب بروز یك وضعیت نابسامان برای كشور  خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 964

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ