ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی
ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی

ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی

ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی دارای اهمیت بسیار زیادی است و ترخیص آن از گمرک از مهم ترین مراحل آن به حساب می آید. برای ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی باید از یک فرد که دارای آشنایی کامل با قوانین و مقررات است کمک بگیرید تا مراحل ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی  به خوبی انجام شود.

 

ترخیص-قطعات-الکترونیکی-و-مخابراتی

 

ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی

 

برای ترخیص و یا واردات قطعات الکترونیکی و یا هر کالای دیگری بهترین راه انتخاب شرکت های بازرگانی است چون دارای فعالیت های زیادی در زمینه ترخیص و واردات هستند و می توانند مراحل را به خوبی پشت سر بگذارند.

معمولا ترخیص این قطعات مخابراتی کار آسانی نمی باشد و نیازمند تجربه و مهارت است پس باید این کار را به یک فرد متخصص بسپارید.

شرکت پرشین تجارت دوان یکی از شرکت های بسیار موفق در زمینه ترخیص و یا واردات است که می تواند محصولات شما را به راحتی ترخیص کند.

 

قطعات الکترونیکی و مخابراتی و کاربرد آن ها

 

قطعات الکترونیکی از سری قطعاتی هستند که در بیشتر وسایل برقی  موجود می باشند و دارای کاربردهای مختلفی هستند. اگر واردات و ترخیص این قطعات را به افراد کار بلد بسپارید قطعا به سودآوری خوبی دست پیدا خواهید کرد.

این قطعات دارای تنوع بسیار زیادی هستند و تقریبا از لحاظ ظاهری کمی به یک دیگر شباهت دارند در صورتی که عملکرد آن ها با یک دیگر متفاوت می باشد. با این تفاسیر ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی برای هر یک از این قطعات قطعا متفاوت است.

ترخیص این کالاها با پستی و بلندی های مواجه است که یک ترخیص کار حرفه ای می تواند از پس آن بر بیاید. این ترخیص کار باید با این قطعات آشنایی داشته باشد تا بتواند ارزش مالی این قطعه ها را به خوبی به دست بیاورد.

 

انواع قطعات الکترونیکی و مخابراتی

 

قطعات الکترونیکی دارای انواع مختلفی هستند که برخی از این قطعات را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:

 

خازن

 

خازن یک قطعه کوچک می باشد که انرژی الکتریکی را ذخیره کرده و در صورتی که نیاز باشد این انرژی را به مدار منتقل می کند. این قطعه قطبی و یا غیر قطبی هستند.

 

ترانزیستور

 

ترانزیستورها یک قطعه بسیار مهم هستند که با ویژگی های بسیار زیادی تولید می شوند. این قطعه معمولا هم چون یک عایق رسانا عمل می کند و تقویت کنندگی و سوئیچینگ را هم به خوبی انجام خواهد داد.

 

باتری

 

یک سلول شیمیایی است که قابلیت تبدیل انرژی شیمیایی به الکتریکی را دارد. معمولا باتری ها در خود واکنش شیمیایی انجام می دهند و انرژی الکتریکی تولید می کنند. باتری ها دارای ولتاژ بالا و ولتاژ پایین هستند و قابلیت کارکرد به صورت چند ساعت را دارند.

 

کاربرد قطعات الکترونیکی

 

این قطعات جزئی از لوازم های الکترونیکی می باشند که دارای کاربرد گسترده ای هستند و از آن ها در بیشتر وسایل استفاده می شود.

 

نکات مهم برای ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی

 

در هنگام وادات باید از حتما از اصل بودن قطعات که توسط شرکت های خارجی خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

برای واردات باید حتما یک سری مجوزها را از سازمان های ذیربط دریافت کنید به این علت که در هنگام ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی باید حتما این مدارک را در دست داشته باشید و در صورت نداشتن این مدارک امکان ترخیص وجود ندارد.

اگر به هر دلیلی نتوانید مجوزها را دریافت کنید امکان ترخیص کالاهای شما وجود ندارد و این قطعات انبار می شوند و یا در دسته  قطعه های مجروع شده قرار خواهند گرفت.

قبل از این که ثبت سفارش کالاهای خود را انجام دهید باید اطلاعات بسیار دقیقی را درباره هزینه ترخیص این قطعات کسب کنید. چون هر یک از مراحل ترخیص این کالاها دارای هزینه مخصوصی است که باید حتما آن را بپردازید و در صورتی که هزینه را نپردازید کالاهای شما در انبار نگهداری می شوند و باید هزینه نگهداری از آن را هم بپردازید.

 

هزینه ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی چگونه است؟

 

معمولا هزینه های ترخیص به مراحل آن بستگی دارد و تقریبا هر یک از این مراحل دارای هزینه های است که باید فرد وارد کننده آن را بپردازد.

از سری هزینه های که در هنگام ترخیص کالا باید انجام دهید هزینه برای گرفتن مجوزهای قانونی می باشد. از دیگر هزینه ها هم می توان به هزینه : انبارداری؛ ثبت سفارش، تخلیه بارگیری و…. اشاره کرد. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه ها تاثیر دارد نوع قطعه و کاربرد آن است.

 

تعرفه گمرکی تجهیزات الکترونیکی

 

شماره تعرفه گمرکی این قطعات الکترونیکی 85041020 است.

 

فعالیت های پرشین تجارت دوان

 

  • ترخیص دستگاه سنجش کیفیت هوا
  • ترخیص ژنراتور
  • ترخیص ماشین آلات سنگ زنی
  • ترخیص ماشین آلات بسته بندی لبنی
  • ترخیص جرثقیل
  • ترخیص تجهیزات مخابراتی
  • ترخیص تجهیزات الکترونیکی
  • ترخیص گیربکس صنعتی
  • ترخیص اینورتر
  • ترخیص تجهیزات و دستگاه حفاری
  • ترخیص فویل آلومینیوم
  • ترخیص سیمان

همان گونه که گفته شد ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی از گمرک دارای یک سری مراحل مختلف است. یکی از این مراحل دریافت مجوزهای لازم است تا بتوانید این قطعات را از گمرک ترخیص کنید. برای ترخیص کالاهای خود می توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی پرشین تجارت دوان تماس بگیرید و راهنمایی های لازم برای ترخیص را دریافت کنید و همچنین با هزینه های ترخیص کالا هم آشنا شوید.

به این نوشته امتیاز دهید
1/5 - (1 امتیاز)
1401-8-8
0

هزینه ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی به چه صورت است؟

معمولا هزینه ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی به نوع آن قطعه و مراحل آن بستگی دارد.

چه شرکتی را برای ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی از گمرک انتخاب کنیم؟

شما باید یک شرکت را انتخاب کنید که دارای تجربه کاری درخشانی در زمینه ترخیص این اقلام کالا باشد و بتواند کالاهای شما را در کمترین زمان به دست شما برساند.

معمولا شرکت های زیادی در زمینه ترخیص و واردات در حال فعالیت هستند که انتخاب یکی از آن ها کمی سخت است. پس برای این که اطلاعات مفیدی را به دست بیاورید و یک انتخاب درست داشته باشید.

جهت مشاوره رایگان و تخصصی در مورد ترخیص قطعات الکترونیکی و مخابراتی با کارشناسان گمرکی و بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید.

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ