توقف صادرات سیمان از مرزدریایی خرمشهر
توقف صادرات سیمان از مرزدریایی خرمشهر
واتساپ: 09018317558 02142326

توقف صادرات سیمان از مرزدریایی خرمشهر

توقف صادرات سیمان از مرزدریایی خرمشهر

رئیس اتاق بازرگانی اهوازگفت:در پی اعلام ممنوعیت واردات سیمان از سوی دولت عراق، صادرات سیمان از مرز دریایی خرمشهر نیز ازسوی تجار و بازرگانان محلی به بنادر جنوبی عراق متوقف شده است.

توقف_صادرات_ سیمان

به گزارش سیمان خبر و به نقل از مانا شهلا عموری افزود: در پی تصمیم دولت عراق مبنی بر توقف واردات سیمان به منظور حمایت از تولیدات داخلی آن كشور، صادرات سیمان به این كشور از همه مرزهای چذابه، شلمچه و مرز دریایی خرمشهر متوقف شده است.

وی گفت:از این پس شناورهای باری مجاز به بارگیری سیمان از مرز دریایی خرمشهر به بنادر جنوبی عراق نیستند.
رئیس اتاق بازرگانی اهواز در ادامه با اشاره به اینكه سیمان مهمترین كالای صادراتی از مرزهای زمینی و دریایی به عراق بوده است خواستار رایزنی با مقامات عراقی برای ازسرگیری صادرات سیمان به این كشور شد.

بیشتر بدانید :

توقف صادرات سیمان از مرزدریایی خرمشهر : به گفته وی در یك سال اخیر گمرك عراق به دلایل مختلف از جمله افزایش تعرفه چهار برابری ، واردات سیمان از مرزهای زمینی و دریایی خوزستان را محدود كرده است.

عموری در ادامه گفت: ادامه توقف صادرات سیمان به عراق ضرر و زیان زیادی به بازرگانان محلی ایرانی خواهد زد. پارسال حدود سه میلیون تن سیمان سفید و خاكستری از دو مرز چذابه و شلمچه و مرز دریایی خرمشهر صادر شده است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

مرزهای زمینی و دریایی ایران و عراق از تیرماه 1382 پس از سرنگونی رژیم بعثی عراق بازگشایی و تردد زائران عتبات عالیات و صادرات كالاهای غیرنفتی به این كشورآغاز و فصل جدیدی از روابط اقتصادی و فرهنگی دو كشور گشوده شد.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1224

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ