تعیین قیمت گندم وارداتی
تعیین قیمت گندم وارداتی
واتساپ: 09018317558 02142326

تعیین قیمت گندم وارداتی

تعیین قیمت گندم وارداتی

قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی: قیمت هر كیلو گندم‌ وارداتی 850 تومان تعیین شد

قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی گفت: قیمت گندم وارداتی بر حسب نوع گندم متفاوت است، اما متوسط قیمت گندم خوراكی وارداتی با احتساب سود 15 درصد، حدود 800 تا 850 تومان است.
علی اكبر مهرفرد قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی در امور بازرگانی در حاشیه نشست وزیر جهاد كشاورزی در مورد تعیین قیمت گندم وارداتی گفت: تعیین قیمت گندم وارداتی بر عهده سازمان حمایت مصرف كنندگان است.
وی با بیان اینكه هنوز 2 میلیون تن گندم ثبت سفارش شده برای واردات به كشور وارد نشده است، افزود: گندم جزء كالاهای اولویت اول است و مشمول تنظیم بازار قرار می‌گیرد، بنابراین باید تعیین قیمت شود و حدود 16 درصد هم برای وارد‌كننده آن سود، در نظر گرفته می‌شود.
قائم مقام وزیر جهاد كشاورزی با بیان اینكه سازمان حمایت باید بر روی قیمت گندم وارداتی نظارت كند، گفت: قیمت گندم وارداتی بر حسب نوع گندم متفاوت است، اما متوسط قیمت گندم خوراكی وارداتی حدود 800 تا 850 تومان است.

بیشتر بدانید :

وی در پاسخ به این سؤال كه گفته می‌شود، واردكنندگانی كه ثبت سفارش برای واردات گندم انجام داده‌اند، ثبت سفارش خود را با هر كیلو افزایش قیمت به غیر واگذار می‌كنند، افزود: در هر كالایی كه محدودیت به وجود آید، ممكن است چنین مشكلاتی نیز مشاهده شود، بنابراین باید دستگاه‌های نظارتی بر آن نظارت كنند.

مهرفرد در مورد میزان ثبت سفارش برنج نیز اظهار داشت: ثبت سفارش برنج تا آخر تیرماه و آغاز فصل برداشت برنج ادامه دارد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” تعیین قیمت گندم وارداتی ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1174

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ