معافیت مالیات صادرکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده
معافیت مالیات صادرکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده
واتساپ: 09018317558 02142326

معافیت مالیات صادرکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده

معافیت صادرکنندگان از مالیات بر ارزش افزودهمعافیت صادرکنندگان از مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات با نرخ صفر برای صادرکنندگان و مالیات با نرخ ترجیحی ۳ درصد و مالیات با نرخ ۹ درصد هم پیش‌بینی شده است.تغییرهای در این قانون به نفع تولیدکننده و مصرف‌کننده است.در حوزه تولید و کشاورزی معافیت مالیاتی در اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده دیده شده است.

معافیت صادر کنندگان از مالیات بر ارزش افزوده

با سامانه مودیان ،​ شفافیت‌ها بیشتر شده است و فرآیند به گونه‌ای است که در نهایت، مصرف‌کننده واقعی باید مالیات را پرداخت کند.لایحه دولت در باره صندوق مکانیزه را اصلاح کردیم و مکمل قانون مالیات بر ارزش افزوده است.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موارد تشویقی برای کسانی که این صندوق‌ها را نصب می‌کنند در نظر گرفته شده است از جمله اینکه مالیات آن ها کاهش می‌یابد و این موضوع به شفاف‌سازی بیشتر کمک می‌کند.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع “معافیت مالیات صادر کنندگان از مالیات بر ارزش افزوده” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-5-1
1 1404

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

نظرات

  • یو پی اس مکلسان

    ممنون از مطلب مفیدتون

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ