ممنوعیت تولید و عرضه سلاح هایی همانند قمه، شمشیر
ممنوعیت تولید و عرضه سلاح هایی همانند قمه، شمشیر
واتساپ: 09018317558 02142326

ممنوعیت تولید و عرضه سلاح هایی همانند قمه، شمشیر

ممنوعیت تولید و عرضه سلاح هایی همانند قمه، شمشیر

مجلس واردات، تولید و عرضه سلاح هایی همانند قمه، شمشیر را ممنوع کرد.

خبرگزاری شبستان : نمایندگان مجلس به منظور تامین نظر شورای نگهبان واردات تولید و عرضه سلاح هایی چون قمه، شمشیر، قداره و پنجه بوکس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه 22 آذر طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی را به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

بیشتر بدانید :

نمایندگان تبصره 1 ماده واحده این طرح را به این شرح اصلاح کردند که حمل قمه، شمشیر، قداره و پنجه بوکس در صورتی که صرفاً به منظور درگیری فیزیکی و ضرب و جرح انجام شود جرم محسوب و مرتکب به حداقل مجازات مقرر در این ماده محکوم می شود واردات تولید و عرضه سلاح های مذکور ممنوع است و مرتکب به جزای نقدی درجه 6 محکوم و حسب مورد این سلاح ها به نفع دولت ضبط و معدوم می شود.نمایندگان پس از اصلاح این تبصره آن را برای تصویب نهایی به شورای نگهبان فرستادند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

لاریجانی نیز در این زمینه گفت: این تبصره را به شورای نگهبان می فرستیم و در صورت عدم تایید آن به مجمع تشخیص مصلحت فرستاده می شود و این همه رفت و آمد معنی ندارد.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با ممنوعیت تولید اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-9-22
0 1526

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ