ممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي
ممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي
واتساپ: 09018317558 02142326

ممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي

ممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتيممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي

♦️ عوارض صادراتی خوراك دام و طيور با اچ اس كد ٢٣٠٩٩٠٤٠ و ٢٣٠٩٩٠٩٠ معادل ٦٠٪‏ ارزش پايه گمركي و عوارض خوراك آبزيان با اچ اس كد ٢٣٠٩٩٠١٠ معادل ١٧٪‏ ارزش پايه گمركي از تاريخ ٢٥/ ٨/ ٩٧ و با مجوز سازمان شيلات جهت جلوگيري از صادرات استارترها تصويب و جهت ابلاغ در كارتابل اقاي وزير قرار گرفت. با ارز رسمي عوارض هر كيلو صادرات خوراك دام و طيور حدود ٩٦٠ تومان و خوراك آبزيان حدود ٣٨٠ تومان در نظر گرفته شد.

بیشتر بدانید :

♦️ ضمن اينكه با پيگيري هاي انجمن صنايع خوراك دام، طيور و آبزيان ايران و به جهت كاهش قيمت انواع خوراك دام و طيور و موافقت وزارت جهاد كشاورزي مقرر گرديد صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي كه بعضاً با كد رديف هاي ديگر همچون ١٤٠٤٩٠٩٠ و ٢٣٠٨٠٠٠٠ صادر مي شد سريعاً ممنوع اعلام شود كه در اين چند روز ابلاغ خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

♦️ همچنين در خصوص صادرات پودر ماهي و پودر گوشت كه افزايش قيمت آنها در بازار صداي توليدكنندگان انواع خوراك را درآورده بود، پيشنهاد شد عوارض صادراتي ميانگين از قرار هر كيلو ٤٠٠ تومان براي آن وضع شود و تاكيد گردید جهت جلوگيري از قاچاق و فساد صادرات آن ممنوع نشود.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع “ممنوعیت صادرات كاه، سبوس، كنجاله، انواع تفاله هاي نباتي” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1397-8-6
0 1662

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ