پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد
پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد
واتساپ: 09018317558 02142326

پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد

پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد

پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد

اداره كل استاندارد تهران پروانه استاندارد پنج فرآورده را به علت استاندارد نبودن، ابطال كردند. در جلسات كمیته علایم اداره‌كل استاندارد استان تهران از ماه گذشته تاكنون، فرآورده‌های ماشین لباسشویی با نام تجارتی ارج (به‌علت تعطیلی واحد)، شیرآلات بهداشتی كلاسیك با نام تجارتی آذرپارس (به‌علت احراز بی‌كیفیتی و بی‌اعتباری پروانه)، دریچه‌های سقفی چهار طرفه با نام تجارتی حمیدرضا شاهرخی (به‌علت بی‌اعتباری پروانه)، استیل هامون (به‌علت احراز بی‌كیفیتی)، رنگ آستری برپایه آلكید و اكسیدآهن (ضدزنگ) با نام تجارتی زیبارنگ (به‌علت احراز بی‌كیفیتی و بی‌اعتباری پروانه)، پروانه استانداردشان ابطال شده است.

همچنین بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود از مراكز عرضه فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری، روغن دنده با نام تجارتی امید ایرانیان را به دلیل جعل نشان استاندارد و اتصالات جوشی گازرسانی با نام تجارتی نوین اتصال را به دلیل تولید بدون مجوز استاندارد، توقیف و از متخلفان به دادگاه شكایت كردند.

برای دریافت اطلاعات پیرامون واردات کالا و ترخیص کالا کلیک کنید.

ارتباط با کارشناسان پرشین تجارت دوان

در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره حقوقی و گمرکی از مشاوران مجرب و ترخیصکاران باتجربه هستید ، می توانید با کارشناسان گروه بازرگانی پرشین تجارت دوان در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از جدیدترین اخبار مرتبط با موضوع ” پروانه ماشین لباسشویی ارج باطل شد ” اطلاع پیدا کنید.

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما عزیزان هستند تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. برای ارتباط با گروه کارشناسان می توانید با شماره های 02142326 و همینطور واتساپ به شماره 09018317541 تماس حاصل بفرمایید.

به این نوشته امتیاز دهید
Rate this post
نویسنده: پرشین تجارت / تاریخ: 1396-8-4
0 1123

لطفا در مورد این مطلب نظر دهید

در صورت تمایل شماره تماس خود را وارد نمایید، در اولین فرصت کاری با شما در ارتباط خواهیم بود.

پاسخگوی سوالات شما هستیم

شماره تلفن: 02142326

واتساپ- ایتا- تلگرام 09018317558


" ترخیص کالا خود را با آرامش خاطر به ما بسپارید "
021-42326 ارتباط از واتساپ